Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE CLOR LICHID


Detaliu pentru invitatia numarul 325039
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Numar invitatie: 325039/26.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE CLOR LICHID
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILACod fiscal: RO 7179966, Adresa: str.Piata Uzinei nr.1, Braila, Telefon: +40 239692900, Fax: +40 239693209
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Piata Uzinei nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810140, telefon: +40 239692900, fax: +40 239693209, persoana de contact: DIRECTOR GENERAL Ing.Mihail Chirita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Companiei de Utilitati Publice Dunarea Braila, situat in str.Piata Uzinei nr.1, Braila.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE CLOR LICHID
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de clor lichid cu transport asigurat de furnizor la locatiile stabilite de achizitor. Modalitatea de livrare la sediul achizitorului a clorului lichid: - pentru Statia de tratare Braila, Chiscani si Ianca se va face livrare in containere de 1000 de kg.- pentru restul locatiilor, livrarile se vor face in butelii de 50 kg.
II.1.6) CPV: 24311900-6 - Clor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 555 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1600 LEI.In cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf.cu Legea 346/2004(A, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasa garantiei de participare si Declaratia de incadrare in categoria IMM conf.Anexa nr.1 din Lg.346/2004(formular 11)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (formular 12)Scrisoarea de garantie in original prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.b)prin ordin de plata, sau fila CEC ?cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Contul autoritatii contractante: RO10BRDE090SV02086020900, BRD Suc.Braila.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si sa contina denumirea autoritatii contractante si obiectul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci candofertantul se afla in sit.prev.la art.87 alin.(1)H.G.925/2006(A).In cazul in care ofertantul a depus o contestatie la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 845, 55 lei(1% din val.estimata a contractului, conf.art.278ยน alin.(1)OUG 34/2006). Dovada constituirii garantiei de participare: trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA, se vaconstitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art. 90(1) din H.G. 925/2006 (A) si devine anexa la contract. Pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului- conf. art. 91 din H.G.925/2006(A).Pentru operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM garantia de buna executie poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea impusa.In acest caz dovada constituirii garantiei de buna executie va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conf. Anexa nr.1 din Legea 346/2004, in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: Se vaprezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 completata de catre ofertant/ofertant asociat si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea Modele de formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(A) completata de catre ofertant/ofertant asociat si dupa caz, tertul sustinator-pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conformFormularului nr.2.Incadrarea in oricare dintre situatile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr. 3Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: Se va completa de catre Ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, Formularul nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director general ing. Mihail Chirita, Director economic ec. Ofelia Neacsu, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire: Constantin Toma, George Moisescu, Liliana Craciun, Nicoleta Dumitru.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1din OUG 34/2006 (A) atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta (conform Ordin 314/2010 -ANRMAP). Modalitatea de indeplinire: Se va completa Formularul nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .a) Informatii privind subcontractarea: In cazul in care, ofertantul subcontracteaza o parte din contract, vaprezenta o declaratie privind: partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specializarea si acordul acestora. Modalitatea de indeplinire: se completeaza Formular nr.7-Declaratie subcontractanti. In situatia in care nu folosesc subcontractanti, ofertantul va face mentiunea ?NU ESTE CAZUL? in tabelul inclus in Formularul nr.7. In cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a prezenta la data semnarii contractului, toate contractele incheiate cu subcontractantii desemnati.b) Informatii privind asocierea: In cazul in care, ofertantul este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile.Modalitatea de indeplinire: se completeaza formularul nr. 6-Acord de asociere. In cazul in care, ofertantul este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta autoritatii contractante, o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul unei asocieri in scopul depunerii unei oferte comune, situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului, trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.c) Informatii privind sustinerea de catre un tert: In cazul in care, ofertantul este sustinut de un tert, va prezenta din partea tertului sustinator, Angajamentul ferm de sustinere pentru acest contract, in forma autentica, care trebuie sa prevada care sunt resursele financiare, tehnice si/sau profesionale in functie de natura sustinerii acordate. Modalitatea de indeplinire: se prezinta in forma autentica, in functie de natura sustinerii acordate, Formularul nr.8-Angajament tert sustinator financiar/Formularul nr. 9- Angajament pentru sustinere tehnica si profesionala/Formularul nr.10- Declaratie tert sustinator tehnic si profesional.Fiecare tert sustinator trebuie sa demonstreze ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura conform prevederilor art. 180 si art 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1a) Persoanele juridice romane vor prezenta documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului/asociatului, faptul ca acesta produce sau comercializeaza bunurile ce fac obiectul achizitiei, si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la Legea 85/2006 privind procedura insolventei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Acest document se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul".b) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in careofertantul este stabilit. Din documentul emis de o autoritate competenta din tara in care ofertantul este stabilit, trebuie sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei. Documentele se vor prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul? si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie de minim 84000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Se solicita Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani (impliniti la data limita de depunere a ofertei). Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2: In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita ca cerinta minima sa dovedeasca faptul ca in ultimii 3 ani (impliniti la data limita de depunere a ofertei) a furnizat produse similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri, pentrumaxim 2 (doua) contractea caror valoare financiara cumulata sa fie de minim 84.000 lei fara tva Cerinta nr. 1Se solicita certificat ISO 9001/echivalent care dovedeste implementarea unui sistem de management al calitatii in cadrul firmei producatoare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: acces direct din SEAP, documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer