Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de colectare ,transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor spitalicesti


Detaliu pentru invitatia numarul 356758
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Numar invitatie: 356758/07.01.2014
Denumire contract: Achizitie de colectare , transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor spitalicesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANICod fiscal: 4350505, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Telefon: +40 237625000/223/+4 0237622257, Fax: +40 237625191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237625000/22/8, fax: +40 237622257, persoana de contact: PISU VIOREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de colectare , transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor spitalicesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare, transport si eliminare prin incinerare deseuri spitalicesti conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 000 - 378, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7560 lei.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta caz in care echivalentul din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participareModul de constituire, a garantiei de participare, in procent de 2% din valoarea maxima a acordului cadru, se constituie prin;
-virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 69 TREZ 6915041XXX000202, Trezoreria FOCSANI , sau la casieria unitatii.- Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice daca anexeaza documente edificatoare. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelorAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand de afla in oricare din situatiile urmatoare: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1%, din valoarea estimata (in cuantumul prevazut la art. 2781 din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 9% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Modul de restituire a garantiei de buna executie: GBE se va restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu s-au ridicatpana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul- incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006Precizari: -aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;
-in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
-in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularulCerinta nr3.Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, conform formular.Cerinta nr.4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinul al presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ; conform formularPersoanele care detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Conducatorul autoritatii contractanteManager : Jur. Mindrila ConstantinMembrii organelor decizionale ce au legatura cu procedura de atribuire: Director financiar contabil: Ec.EFteme Andreea MadalinaDirector medical: Dr.Ochean ValentinMembrii comisiei de evaluareIng.Pisu Viorel-IoanDr.Stoica DianaAs.med.Serban CostelCerinta nr4.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Participantul aflat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante in termen de 3 (trei) zile documentul in original. In copie conform cu originalul.Cerinta nr6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Participantul aflat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante in termen de 3 (trei) zile documentul in original. In copie conform cu originalul Cerinta nr1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.-Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului proceduri, iar informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/ valabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta certificatul ORC pentru partea care face obiectul asocierii.In cazul unei asocieri - acordul de asociere trebuie semnat de fiecare participant la asociere. Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractual - asociere pe baza de contract legalizat cf. art. 44 alin. 2 din OUG 34/2006. Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.Note: 1. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr.2Autorizari pentru prestare servicii pe care operatorii economici trebuie sa le detina, in baza actelor normative precizate in dreptul fiecarei autorizatii in parte, norma tehnica este O.M.S. 1226/2012.1. Autorizatie de mediu (insotita de anexe) pentru serviciile de colectare, transport si eliminare finala prin incinerare a deseurilor medicale ? (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Ordinul Ministerului Mediului 1798/2007- emiterea autorizatiei de mediu HG 1061/2008, art 1 si OUG 195/2005, capitol 222. Aviz favorabil emis de Autoritatea Judeteana de Sanatate Publica VRANCEApentru rutele de transport deseuri rezultate din activitati medicale conform OMS 1226/2012 ? (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), ORD 613/2009 art 8, HG 1061/2008 capitol 53. Documente care sa ateste ca activitatea de incinerare a deseurilor nu are impact semnificativ asupra factorilor de mediu (monitorizari ale emisiilor in urma arderilor si rapoarte de inspectie / procese verbale emise de catre organile de control abilitate ), conform cu Legea 278/24.10.2013, art23, 38, 39, Legea 211/2011, art24-26., -procese verbale si rapoarte de inspectie emise de autoritatile locale precun;Garda de Mediu, ISU, DSP si ORDINUL 613/2009, art.2.Nota: Pentru activitatile efectuate de catre alte persone juridice, ofertantul va face dovada capacitatii de indeplinire a contractului prin prezentarea de contracte si autorizatiile necesare desfasurarii activitatii, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, copie conform cu originalul;Toate avizele si certificatele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.-Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
-In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.5Autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport emisa de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana conform OMS 1030/2009, Art 3, art 9; Ordin 613/2009 art 1-9, OMS 1226/2012, art 37 (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);, Cerinta nr.1Persoane responsabile Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a le persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Pentru demonstrarea acestui criteriu se vor prezenta urmatoarele documente: Atestat ADR ? atestat specific pentru transportul de marfuri periculoase conform HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, pentru mijlocul de transport si pentru conducatorul auto ? , ,copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul'';
- Consilier de Siguranta, conform HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);, Informatii privind asociereaOfertantul reprezentat print-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform formular, Cerinta nr.6Dovada detinerii in posesie a unui spatiu temporar de depozitare a deseurilor autorizat conform legii (OMS 1226/2012) in scopul respectarii principiului proximitatii precizat de legea 211/2011, capitol 15- regimul deseurilor ., Cerinta nr.7Licenta de transport marfuri periculoase pentru mijloacele auto ? conf OUG 27/2011, ORDIN 1892/2006, art 39-40, Legea 102/2005, art 19-20(copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);, Cerinta nr.8Autorizatie sanitara pentru locatia instalatiei de incinerare conform OMS 1030/2009, art 3, art 9 (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);, Cerinta nr.4Sa declare subcontractantii si procentul din contract care va fi indeplinit de acestia ? daca este cazulSa completeze o declaratie insotita de o listacuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare conform formular.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;Nota: resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinitCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acordului cadru si de o alta persoana. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care benficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conform prevederilor art. 190, alin. 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului, conform HG 1061/2008 transportul deseurilor pe teritoriul Romaniei.Referat tehnic privind echipamentul utilizat pentru instalatia folosita la eliminarea finala a deseurilor emis de Institutul de Sanatate Publica conform OMS 1226/2012- gestionarea deseurilor medicale Ordin 613/2009 si HG1061/2008;Referat tehnic elaborat de Institutul de Sanatate si Igiena Publica pentru mijloacele de transport conform Ordin 613/2009 si HG1061/2008 capitol 5(copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) ;, Cerinta nr. 2Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Legea 211/2011, art 21-24Pentru a fi calificat, se va prezenta lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani, lista ce trebuie sa contina informatii despre un contract/contracte de servicii similare.Se vor prezenta certificate-documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari-confirmari din partea acesteia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizea printr-o declaratie a operatorului economic. Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalentPrezentarea documentului/certificatului, probe sau dovezi (conf. art. 193 din OUG 34/2006). Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, Cerinta nr. 2Certificat care atesta implementarea managementului de mediu ISO 14001 sau echivalent sau Certificateechivalente emise de organisme abilitatePrezentarea documentului/certificatului, probe sau dovezi (cf. art. 196 dinOUG 34/2006)in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer