Achizitie publica - ACHIZITIE DE COMBUSTIBIL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE BVC-MOTORINA EURO 5 DIESEL SI BENZINA FARA PLUMB
Detaliu pentru invitatia numarul 355722
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355722/13.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DE COMBUSTIBIL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE BVC-MOTORINA EURO 5 DIESEL SI BENZINA FARA PLUMB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Intretinere si Gospodarire Municipala DevaCod fiscal: RO 14024964, Adresa: Jud. Hunedoara, str. Axente Sever, nr. 40, Deva, Telefon: +40 254233588, Fax: +40 254233588
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud. Hunedoara, str. Axente Sever, nr. 40, Deva, Romania, cod postal: 330048, telefon: +40 254233588, fax: +40 254233588, persoana de contact: MIHAELA HOMPOT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICIU DE GOSPODARIRE SI INTRETINERE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE COMBUSTIBIL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE BVC-MOTORINA EURO 5 DIESEL SI BENZINA FARA PLUMB
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE COMBUSTIBIL AUTO PE BAZA DE BONURI VALORICE BVC-MOTORINA EURO 5 DIESEL SI BENZINA FARA PLUMB CU ALIMENTARE LA STATIILE DE CARBURANTI ALE OPERATORULUI ECONOMIC PE BAZA ACESTOR BONURI.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 299, 998.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2999.98 lei.Garantia de participare se constituie conform art. 86, alin. 1. din HG 925/2006, prin: virament bancar in contul RO57TREZ3665006XXX009223, deschis la Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata;sauinstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, la sediul SPIGM, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta. In orice situatie, dovada constituirii garantie de participare trebuie sa fie prezentata celmai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1 ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2 oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;3 oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4 In situatia in care un ofertant depune, cu privire la prezenta procedura, o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, suma determinata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 2999.98 lei. Modul de restituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu art.88 din H.G.925/2006. Echivalentul lei/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006( formular anexat).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006( formular anexat).3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006( formular anexat).Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP.Presoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire precum si membrii comisiei de evaluare sunt: Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt: Muzicas Mircea-director, Laura Virdea-sef serviciu contabilitate; Membrii comisia de evaluare: Herban Petru-presedinte, Cornea Mircea-membru, Petresc Florin-membru, Tudorache Marin-membru, Henti Simona-membru; Membrii de rezerva comisia de evaluare: Poienar Florin, Dragulescu Georgiana; Hompot Mihaela-responsabil procedura.5.Certificat eliberat de D.G.F.P privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul". Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-prezentarea documentului se va face in format electronic in SEAP.6. Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune , , conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-prezentarea documentului se va face in format electronic in SEAP. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Prezentarea documentului se face in format electronic in SEAP in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata-prezentarea documentului se va face in formet electronic in SEAP.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-prezentarea documentului se va face in formet electronic in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari, sa fie de minim 500.000 lei.Se vor prezenta documente relevante in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederileart. 186 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei liste a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand beneficiarii, valori, perioade si locuri de livrare, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta nr, 1Experienta similaraDin Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii unor produse similare cu obiectul prezentei achizitii prin maxim 1 contract de furnizare produse in baza caruia sa fi furnizat produse similare de cel putin299998.39 lei fara T.V.A.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente contrasemnate de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor. Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului. Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat leise va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele in cauza.- Declaratie privind nr. de statii de livrare a carburantilor, proprii sau partenere in municipiul Deva de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie de distributie a carburantilor pe raza municipiului Deva.Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in confor cu preved art.190 din OUG.34/2006 de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prez unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitia ofert res tehn si prof invocate.Pers care asigura sustinerea sustinerea tehn si prof nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev art: 180, 181 lit.a), c1)sid) si 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulterioare, daca este cazul.Sustinatorul va prezenta si urmatoarele declaratii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006; 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006.3.Certificat de conformitate sau declaratie de conformitate al produsului, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii si standarde relevante, care sa fie in concordanta cu cerintele solicitate prin Caietul de sarciniPrezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP. Prezentarea unui certificat de atestare a implementarii unui sistem de calitate din gama SR-EN-ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a afertelor, pentru produsele ofertate.Prezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 12:55