Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de combustibil auto tip motorina


Detaliu pentru invitatia numarul 357304
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA PENTRU ADMINISTRAREA ACTIVELOR STATULUI
Numar invitatie: 357304/03.02.2014
Denumire contract: Achizitie de combustibil auto tip motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA PENTRU ADMINISTRAREA ACTIVELOR STATULUICod fiscal: 11795573, Adresa: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Bucuresti, Telefon: +40 3036555, Fax: +40 2333286
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrarea activelor statului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de combustibil auto tip motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de combustibil auto tip ?motorina? pe baza de bonuri valorice ce se vor onora la statiile de alimentare ale ofertantului castigator.Valoarea estimata minima 177.419, 35lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a contractului initial aferent anului 2014, si valoarea estimata maxima 201.612, 90 lei fara TVA reprezinta valoarea totala a contractului (cu tot cu suplimentarile aferente anului 2015, in conditiile existentei fondurilor necesare achizitiei)Optiuni: prel. ctr. de furnizare, in anul 2014, conform art. 6 alin. 3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 419.35 - 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cerinta obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 3.548 lei si va fi valabila pentru o perioada de minim 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, in cazul in care se va prezenta o garantie de participare constituita intr-o alta moneda, data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente este exact cursul comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie a contractului de furnizare prod. va fi de 5% din val. de incheiere a contractului fara TVA si se constituie prin scris. de gar. bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau prin retin. succesive cf. art 90 alin 1 din HG 925/2006 si prev HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular nr. F1).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achiztie publicaCerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. F2).In situatia in care dindocumentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului .Cerinta nr. 2'a) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia/Compartimentul Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.b) Certificat de Atestare Fiscala , pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Cerinta nr. 3Calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular F5).Cerinta nr. 4Documente care demonstreaza neincadrarea sitatiile prevazute la art. 691Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu complectarile si modificarile ulterioare (FormularF6).Persoane din AC care aproba/semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire: A. Persoane cu functie de decizie: Stan POPA-Presedinte AAAS; Cristiana GOCIU-Director General-Directia Generala Juridica; Inna VILCU-Sef serviciu, Directia Generala Juridica-Serviciul Avizare si aplicare legi speciale; Paraschiv Cristian-Consilier Presedinte; Radu Cristian Eugen-Director General-Directia Generala Management Suport Logistic; Razvan Dumitru Sandu-Sef Serviciu Administrativ si Achizitii; Nitu Valentina Allice - Expert Serviciu Administrativ si Achizitii; Mircea ADRIAN - Expert Serviciu Administrativ si Achizitii; Mihaila Zenovia Mariana - expert Directia Economica; Florescu Cristina-Daniela - Consilier juridic Directia Generala Juridica-Serviciul Avizare si aplicare legi speciale; Tasinschi Bianca-Isabela-Expert Directia Economica. Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator - eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial/ Autorizatii de functionare sau alte documente echivalente in acest scop.Certificatul trebuie sa contina date care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentatia va fi prezentata in limba romana prin traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (cf. prev. art. 185 din OUG 34/2006)se impune completarea formularului F3 Se va lasa la latitudinea ofertantului prezentarea documentelor ce vor sustine satisfacerea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea listei cu statiile de distributie combustibil de care ofertantul dispune in vederea indeplinirii obiectului contractului, din care trebuie sa rezulte ca Ofertantul trebuie sa dispuna singur sau impreuna cu partenerii, de o retea de distributie carburant auto, cu cel putin o statie de distributie carburant/judet.Daca operatorul economic (sau asocierea) nu detine in proprietate dotarile solicitate, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament.Se va completa obligatoriu Formularul F4Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer