Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de combustibil gaz petrol lichefiat (GPL) pentru centrale termice


Detaliu pentru invitatia numarul 337459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 337459/16.10.2012
Denumire contract: Achizitie de combustibil gaz petrol lichefiat (GPL) pentru centrale termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Mangalia, Romania, cod postal: 905550, telefon: +4 0241731943, fax: +4 0241731943, persoana de contact: Serviciul tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Trandafirilor nr. 20, Statiunea Neptun, Mun. Mangalia, Jud. Constanta, Mangalia, Romania, cod postal: 905550, telefon: +4 0241731943, fax: +4 0241731943, persoana de contact: Serviciul tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de combustibil gaz petrol lichefiat (GPL) pentru centrale termice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Sucursala pentru Reprezentare si Protocol Neptun, doreste sa achizitioneze combustibil gaz petrolier lichefiat(GPL), necesar functionarii centralelor termice din dotare, pentru incalzit, preparare apa calda menajera la unitatile turistice, de protocol si a bazei de tratament, incalzire apa piscine.
II.1.6) CPV: 09133000-0 - Gaz petrolier lichefiat (GPL) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 733 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.000 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului. (in contul S.R.P. Neptun, nr.RO76RNCB0122015156080001- BCR Ag. Neptun, CF RO2351555).? Se permite depunerea garantiei de participare in numerar la caseria unitatii.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art 36 alin (1), lit a) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, 90zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Avand in vedere principiului tratamentului egal, nu se va limita emiterea garantiei doar de catre o banca din Romania.- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit. a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.b) Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea (Formular 1);Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art. 180 din OUG 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi solicitata si tertului sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 2);3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006 (Formular 3); Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 (Formular 4);Se va prezenta si de tertul sustinator si subcontractant, dupa caz.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin panala gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel Surdu ? Director General, Emilia Serban ? Director Economic, Andrei Ion ? Dir. Coordonator, Fotu Elena- Dir. Economic, Ivanescu Florin ? Inginer sef, Capbun Constanta ? Responsabil achizitii, Cerchia Relu ? inginer.5. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform ordinului ANRMAP nr.314/2010. (Formular 5);6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoanele fizice/juridice straine: Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tarade origine sau din tara in care respectivul este stabilit.Nota : In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorPersoana juridica/fizica romana1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte codurile CAEN pentru obiectul contractului de achizitie ; Copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??. Ofertantului clasat pe primul loc i se va cere sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012.Nota : ? In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol.Pentru ofertantii care au calitatea de producatori se solicita Autorizatie de antrepozit fiscal de productie a produsului energetic solicitat emisa de Ministerul Finantelor Publice - Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Autoritatea Nationala a Vamilor in baza art. 206 din Noul Cod Fiscal (Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare). Se va prezenta copie dupa respectiva Autorizatie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada unei medii a cifrei de afaceri globalepe ultimii trei ani de activitate (2009, 2010, 2011), cel putin egala cu 27.000 lei sau echivalent in euro la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii respectivi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani., Experienta similara in domeniul achizitiei ? minim unul sau maxim trei contracte a caror valoare cumulata este de minim 13.500 lei sau echivalent in euro la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv., Informatii privind asociatiiIn situatia in care oferta va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestia vor prezenta un acord de asociere care va fi legalizat pana la momentul semnarii contractului. Se soilicita certificatul de management al calitatii: SREN ISO 9001:2008, sau similar (copie).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer