Achizitie publica - Achizitie de combustibil lichid tip M (echivalent) necesar pentru functionarea centralelor termice din dotarea autoritatii contractante.
Detaliu pentru invitatia numarul 338441
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338441/29.10.2012
Denumire contract: Achizitie de combustibil lichid tip M (echivalent) necesar pentru functionarea centralelor termice din dotarea autoritatii contractante.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0999 BUCURESTICod fiscal: 4267290, Adresa: (Adresa Sediu) str.1Decembrie 1918 nr2-4, sat Rosu, com.Chiajna, jud.Ilfov(Adresa pentru Corespondenta)O.P.16, C.P.11, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.7696120 int.17731, Fax: 021.4349141
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: (Adresa Sediu) str.1Decembrie 1918 nr2-4, sat Rosu, com.Chiajna, jud.Ilfov(Adresa pentru Corespondenta)O.P.16, C.P.11, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 07042, telefon: +40 217696120, fax: +40 214349141, persoana de contact: (Adresa Sediu) str.1Decembrie 1918 nr 2-4, sat Rosu, com.Chiajna, jud.Ilfov(Adresa pentru Corespondenta)O.P.16, C.P.11, BUCURESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: (Adresa Sediu) str.1Decembrie 1918 nr2-4, sat Rosu, com.Chiajna, jud.Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de combustibil lichid tip M (echivalent) necesar pentru functionarea centralelor termice din dotarea autoritatii contractante.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de combustibil lichid tip M (echivalent)
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 488, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia pentru participare in conformitate cu prevederile referitoare la cuantumul si forma de prezentare a acesteia, dupa cum urmeaza: Combustibil lichid tip M (echivalent) ? valoare garantie = 9.700, 00 lei;Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: ? sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractanta si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care va fi prezentata in original, eliberata/eliberat conform Formularul nr. 11;? prin virament bancar in contul autoritatii contractante U.M. 0999 Bucuresti RO80TREZ 7065 005X XX00 0098 deschis la Trezoreria Sector 6 ;? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria autoritatii contractante;? Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Valoarea de 4.269, 00 lei reprezinta suma care va putea fi retinuta, din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre autoritatea contractanta in cazul in care C.N.S.C. va respinge o eventuala contestatie ca nefondata.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate alta decat cea solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre comisia de evaluare.
Garantie de buna executie
Valorile garantiilor de buna executie a contractelor subsecvente, care se vor incheia in baza acordului-cadru, vor fi de 5% din valoarea acestora fara T.V.A.. Ea va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si art. 92 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1), conform Formularului nr. 19, precum si ale alin. (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006. Este de preferat ca garantia de buna executie sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila inca 14 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de furnizare de produse de catre partile contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).2. Certificate constatatoare, in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente) care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.? Cazier fiscal eliberat de Agentia Nationala de Administratie fiscala ( Administratia Financiara) in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii acestora la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor art. 116 alin. 9 C. Pr. Fiscala.3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12E).6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12J).- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Pop Gavrila, Trasca Liliana, Berechet Tiberiu, Anghel Florin, Grigore Alina, Milandru Cecilia, Alexe Ileana, Stancu Mihai, Motorgeanu Cosmin, Becheanu Mihaela.NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor, in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei;? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate furnizarea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil aferent anului 2011 din care rezulta cifra de afaceri globala (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care op. ec. este rezident), in copie, vizat si inregistrat de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.), prin care operatorul economic isi poate dovedi cap. ec.-fin. Documentele trebuie prezentate in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?., 2. Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz A.C. are obligatia de a lua in considerare si data la care op. ec. a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., NOTA. 1: Cap. ec.-fin. a op. ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si persoana respectiva.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A si F.12J din partea persoaneicare sustine cap. ec.- fin. a op. ec.In cazul in care op. ec. isi demonstreaza sit. ec.-fin. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana., atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma, faptul ca va pune la dispozitia op. ec. resursele fin. invocate.Persoana ce asigura sustinerea fin. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006., NOTA. 2: Atunci cand un grup de op. ec. depune oferta/candidatura comuna, sit. ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea fin. a unei/unor terte persoane, sit. ec. si fin. se demonstreaza in conditiile prevazute la NOTA.1.Toti op. ec. din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.1.a) si cap. III.2.1.b).In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de op. ec. va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Se vor prezenta mostre sigilate si insotite de buletine de analiza actuale in original, cu precizarea ca op. ec. este beneficiarul probei analizate.2. Autorizatie de punere pe piata/comercializarea produsului ofertat3. Declaratie referitoare la echip. tehn. cu aj. carora sa duca la indepl. intregul acord cadru.4. Lista a prp. livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioada de livrare si beneficiari., NOTA: 1.Daca este cazul, op.ec. vor prezenta o lista cu subcontractantii, precum si acordurile de subcontractantiincheiate cu acestia, F.12G cu anexa.2. Subcontracantii declaratitrebuie sa prezinte doc. privind res. mat. si umane, care se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract.3. Acordurile de subcontractare depuse in oferta trebuie sa fie in concordanta cu oferta. In cazul ofertanantilor castigatori, se vor incheia contracte de subcontractare cu subcontractantii desemnati care se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.4. Este interzisa schimbarea subcontractantilor desemnati in oferta pe parcursul derularii contractului, cu exceptia unor situatii deosebite, bine motivate si numai cu acordul autoritatii contractante. Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in co;pii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale? SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAPsau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 11:17