Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de combustibil lichid tip M (echivalent) necesar pentru functionarea centralelor termice din dotarea autoritatii contractante.


Detaliu pentru invitatia numarul 354652
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0999 BUCURESTI
Numar invitatie: 354652/14.10.2013
Denumire contract: Achizitie de combustibil lichid tip M (echivalent) necesar pentru functionarea centralelor termice din dotarea autoritatii contractante.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0999 BUCURESTICod fiscal: 4267290, Adresa: (Adresa Sediu) str.1Decembrie 1918 nr2-4, sat Rosu, com.Chiajna, jud.Ilfov(Adresa pentru Corespondenta)O.P.16, C.P.11, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0217696120/17731, Fax: +40 0214349141
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: (Adresa Sediu) str.1Decembrie 1918 nr2-4, sat Rosu, com.Chiajna, jud.Ilfov(Adresa pentru Corespondenta)O.P.16, C.P.11, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 07042, telefon: +40 0217696120/17731, fax: +40 0214349141, persoana de contact: Ionela Mihaela Becheanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din str.1 Decembrie 1918 nr2-4, sat Rosu, com.Chiajna, jud.Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de combustibil lichid tip M (echivalent) necesar pentru functionarea centralelor termice din dotarea autoritatii contractante.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de combustibil lichid tip M (echivalent)
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 - 522, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Op. ec. trebuie sa prezinte gar. pentru particip. in conf. cu prev. ref. la cuantumul si forma de prezentare a acesteia, dupa cum urmeaza: Combustibil lichid tip M (echivalent) ? val. garantie = 5.220, 00 lei;Perioada de valab. 90 de zile de la data limita de depunere a of.Gar. de particip. se constituie in cond. si in una din formele prevazute la art. 86 alin.1, alin. 5 si alin. 6 din HG 925/2006, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie. In situatia in care se constituie: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. banc. sau de catre o soc. de asig. care are corespondent in Romania utilizand ca model Form. nr.11 sau orice alt model agreat de catre instit. emit., cu cond. respectarii prev. art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.? prin vir. banc. in contul U.M. 0999 Bucuresti suma va fi virata in contul RO 80 TREZ 7065 005X XX00 0098 deschis la Trez. S. 6;? chitanta pentru suma cu titlul de gar. de particip. depusa la casieria A.C.;Gar. de particip. poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii inv./anuntului de particip. in SEAP.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Valoarea de 4.302, 00 lei reprezinta suma care va putea fi retinuta, din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre autoritatea contractanta in cazul in care C.N.S.C. va respinge o eventuala contestatie ca nefondata, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Ofertantii care, la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor nu pot face dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul solicitat, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre comisia de evaluare.
Garantie de buna executie
Valorile garantiilor de buna executie a contractelor subsecvente care se vor incheia in baza acordului-cadru, se constituie in conditiile prevazute de art. 89 din HG 925/2006 si vor fi de 5% din valoarea acestora fara T.V.A.. Ea va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si art. 92 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie se constituie in conditiile si in una din formele prevazute la art. 90 alin.(1)-(3), sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin.(1) si alin. (2) din HG 925/2006, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie. In situatia in care se constituie: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari care are corespondent in Romania, utilizand ca model Formularul nr.19 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006 ;? prin virament bancar in contul autoritatii contractante U.M. 0999 Bucuresti suma va fi virata in contul RO 80 TREZ 7065 005X XX00 0098 deschis la Trezoreria Sector 6;? chitanta pentru suma cu titlul de garantie de buna executie pentru valori reduse, depusa la casieria autoritatii contractante.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Garantia de buna executie trebuie sa fie valabila inca 14 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie va fi prezentata, in original, de catre ofertantul castigator in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de furnizare de produse de catre partile contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A). Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente) care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copii legalizate sau in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc in etapa de evaluare a ofertelor va prezenta inainte ca autoritatea contractanta sa comunice rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata pentru conformitate.? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.?Cazier fiscal eliberat de Agentia Nationala de Administratie fiscala ( Administratia Financiara) in original, copii legalizate sau in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc in etapa de evaluare a ofertelor va prezenta inainte ca autoritatea contractanta sa comunice rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata pentru conformitate.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii acestora la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor art. 116 alin. 9 C. Pr. Fiscala.3.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B). Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12E).6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006; se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12J).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Pop Gavrila, Trasca Liliana, Berechet Tiberiu, Anghel Florin, Grigore Alina, Milandru Cecilia, Pircu Florin, Stancu Mihai, Becheanu Mihaela. (Formular nr. 14)NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor, cu exceptia certificatelor constatatoare si certificatelor fiscale care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatelor constatatoare nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG 925/2006 urmand ca primele sa fie depuse ulterior sedintei de deschidere a ofertelor. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, care sa contina informatii reale/actuale la data limita de primire a ofertelor din care sa rezulte ca: ? obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului;? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.Documentul se poate depune in original, copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc in etapa de evaluare a ofertelor va prezenta inainte ca autoritatea contractanta sa comunice rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata pentru conformitate.Pentru persoane fizice romane: ? Extrasul din registrul de rol de la administratia financiara pe a carei raza domiciliaza ofertantul, din care sa rezulte ca nu are datorii catre bugetul de stat si bugetul local rezultate din contracte similare celui pentru care a depus oferta - in original, copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc in etapa de evaluare a ofertelor va prezenta inainte ca autoritatea contractanta sa comunice rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata pentru conformitate.? Cazier Judiciar emis de autoritatile competente valabil la data organizarii procedurii;? Documente din care sa rezulte apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului in original, copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc in etapa de evaluare a ofertelor va prezenta inainte ca autoritatea contractanta sa comunice rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata pentru conformitate;Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate furnizarea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2. Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri globale calculata ca egal cu Ve x 2 care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz A.C. are obligatia de a lua in considerare si data la care op. ec. a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.NOTA. 1: Cap. ec.-fin. a op. ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si persoana respectiva.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, certificat constatator si F.12J din partea persoaneicare sustine cap. ec.- fin. a op. ec.In cazul in care op. ec. isi demonstreaza sit. ec.-fin. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana., atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma, faptul ca va pune la dispozitia op. ec. resursele fin. invocate.Persoana ce asigura sustinerea fin. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.NOTA. 2: Atunci cand un grup de op. ec. depune oferta/candidatura comuna, sit. ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea fin. a unei/unor terte persoane, sit. ec. si fin. se demonstreaza in conditiile prevazute la NOTA.1.Toti op. ec. din grup au obligatia de a prezenta documentele de la cap. III.2.1.a) si cap. III.2.1.b).In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de op. ec. va trebui autentificata la un notar public, inainte de data incheierii contractului., Bilantul contabil aferent anului 2012 din care rezulta cifra de afaceri globala (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care op. ec. este rezident), in copie, vizat si inregistrat de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.), prin care operatorul economic isi poate dovedi cap. ec.-fin. Documentele trebuie prezentate in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta informatii privind: - utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
- efectivul mediu anual al personalului.1. Pana la data limita pentru depunerea ofertelor, ofertantul va prezenta esantioane (mostre) sigilate si insotite de buletine de analiza actuale in original, cu precizarea ca operatorul economic este beneficiarul probei analizate. Dimensiunile/cantitatile minime ale mostrelor vor fi depuse astfel incat sa poata fi asigurata contraexpertiza de catre un laborator de specialitate neutru acreditat RENAR, in conformitate cu standardele si STAS-urile precizate in rubrica «Metode de analiza» din Sectiunea III Specificatii tehnice (din documentatie).Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor fi pastrate de AC ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori vor fi restituite in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Contravaloarea contraexpertizei solicitate de autoritatea contractanta cade in sarcina operatorului economic. In situatia in care operatorul economic refuza sa plateasca contravaloarea expertizei autoritatea contractanta va retine suma aferenta platii din facturile scadente sau din garantia de buna executie.Mostrele nu se restituie si constituie probe in cadrul unor eventuale litigii. Producatorul va preciza termenul de garantie acordat produselor.Ofertantul va prezenta ?Declaratia de conformitate?, data de furnizor pe propria raspundere in conditiile standardului SR EN - 45.014 (criterii generale pentru declaratii de conformitate data de furnizor). Declaratia de conformitate trebuie sa fie insotita de factura si aviz de expeditie in original, fisa tehnica a produsului si fisa tehnica de securitate.La fiecare livrare, in prezenta delegatului operatorului economic, autoritatea contractanta va retine ca proba martor in vederea stabilirii conformitatii cu mostra prezentata la procedura de achizitie, cate un esantion din produsul care face obiectul contractului. Aceste esantioane vor fi folosite pentru refacerea analizelor de laborator si compararea lor cu rezultatele verificarilor in cazul unor eventuale litigii.Conditiile tehnice ale combustibilului care face obiectul prezentului caiet de sarcini sunt cele prezentate in specificatiile tehniceNOTA.1: Documentele care o insotesc trebuie sa fie redactate in limba romana. Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in co;pii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale? SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent. In cazul asocierii, certificatele vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer