Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE COMBUSTIBILI FARA ACCIZE


Detaliu pentru invitatia numarul 320961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TULCEA
Numar invitatie: 320961/28.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE COMBUSTIBILI FARA ACCIZE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN TULCEACod fiscal: 7480097, Adresa: Str. Spitalului, nr.23, Tulcea, Tulcea, Telefon: 0240532163, Fax: 0240532168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Spitalului, nr.23, Tulcea, Tulcea, Romania, cod postal: 820180, telefon: +40 240532163, fax: +40 240532168, persoana de contact: CURTIN MIRELA ; [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE COMBUSTIBILI FARA ACCIZE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de motorina euro 5 fara accize si benzina fara plumb, fara accize
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 2700 lei se va constitui conform prevederile art 86 din HG nr 925/2006 prin virament bancar in contul RO16TREZ6415005XXX004698 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a acesteia va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, va fi in suma de 2700, 00 lei si va avea o valabilitate de 90 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formularul 1 din Sectiunea III)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006(formularul 2 din Sectiunea III)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 (formularul 4 din sectiunea III)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 (formularul 5 din Sectiunea III)Persoanele din cadrul autoritatii contractante care aproba /semneaza documente pentru atribuirea contractului sunt: -BALANICA PETRUS -manager general-LEONTE MIOARA-director economic-DRAGHICI MIRCEA ALEXANDRU -director tehnic-EPIFANOV ADELA -avocat-GHEMISI DOMNICA-referent-CURTIN MIRELA -comp.achizitii-PARLOGEA IRINEL MIRELA -economist-BARBU MIRELA -economist-RADUTA MARIA -referent Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;2.Ofertantul va face dovada ca este antrepozit fiscal conform art 201.alin1 lit.b din codul fiscal.3.Declaratie pe propria raspundere.(formulare)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer