Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE COMPUTERE PERSONALE, COMPUTERE PORTABILE, ECHIPAMENTE DE FOTOCOPIERE SI TIPARIRE OFFSET SI CURSE DE ALIMENTARE ELECTRICA CONTINUA


Detaliu pentru invitatia numarul 345539
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA SUD-VEST OLTENIA
Numar invitatie: 345539/18.04.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DE COMPUTERE PERSONALE, COMPUTERE PORTABILE, ECHIPAMENTE DE FOTOCOPIERE SI TIPARIRE OFFSET SI CURSE DE ALIMENTARE ELECTRICA CONTINUA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA SUD-VEST OLTENIACod fiscal: 11642243, Adresa: Str. Teatrului, nr.2A, Craiova, Telefon: +40 0251412780, Fax: +40 02151412780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Teatrului, nr.2A, Craiova, Romania, cod postal: 200402, telefon: +40 0251412780, fax: +40 02151412780, persoana de contact: LUCIAN CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Teatrului, nr.2A, Craiova, Romania, cod postal: 200402
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (DEZVOLTARE REGIONALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE COMPUTERE PERSONALE, COMPUTERE PORTABILE, ECHIPAMENTE DE FOTOCOPIERE SI TIPARIRE OFFSET SI CURSE DE ALIMENTARE ELECTRICA CONTINUA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de computere personale, computere portabile, echipamente de fotocopiere si tiparire offset si surse de alimentare electrica continua: Computere personale = 30 bucComputere portabile = 16 bucEchipamente de fotocopiere si tiparire offset =2 bucSurse de alimentare electrica continua =2 buc
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de :5.800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 60 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor). Modul de constituire a garantiei pentru participare: -prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conform. cu Formularul nr. 11.-prin virament bancar. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO81BRDE170SV04102701700 Cont deschis la sucursala BRD-GSG a municipiului Craiova.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate, in conformitate cu prevederile Legii 346/2004. Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va lua in considerare cursul BNR existent cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Eliberarea garantiei de participare se va face in conform.cu prevederile art. 88 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului in procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.2 .Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.C. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularnr.3.D. Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.4 . Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.E. Declaratie privind evitarea conflictului de intereseOperatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 5 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta declaratie nu este un format tip ? este o declaratie pe proprie raspundere (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Marilena Bogheanu - DirectorDorian Delureanu ? presedinte comisie evaluareDan ilie ? membru comisie evaluareAlina Dumitrescu ? membru comisie evaluareCosmin Voicila ? membru comisia de evaluareMadalina Oneata ? membru de rezerva.Calin Lucian - secretarDocumente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus : a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa ca operatorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa ca operatorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.NOTA: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritatile tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetele locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Acest document va fi prezentat in original sau in copie cu mentiunea ?conforma cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta, insotit de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului, in original sau copie conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul de activitate si obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale privind situatia economico-financiara.Operatorul economic (lider, asociat) va prezenta Fisa de informatii generale ? Formular nr.6. In cadrul acestui formular se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri aferenta anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru sustinerea acestor informatii operatorul economic poate prezenta orice document doveditor in acest sens. De asemenea, operatorul economic va prezenta situatiile financiare aferente anilor 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta, iar daca nu sunt emise in limba romana, traducerea autorizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii privind experienta similara.3. Din continutul documentelor / contractelor / proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul produselor furnizate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara T.V.A.;Nota: Documentele / contractele / procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana., 2. Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, produse similare cu o valoare mai mare sau egala cu: 290.000 lei.Se va prezenta Formularul nr.8 - Declaratie privind lista principalelor livrari deproduse in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3).In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3 se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.NOTA: In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr.8 , ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a livrat produse similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer