Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de diverse produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 356777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA GIURGIU
Numar invitatie: 356777/07.01.2014
Denumire contract: Achizitie de diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA GIURGIUCod fiscal: 5182167, Adresa: JUDETUL GIURGIU, MUNICIPIUL GIURGIU, STRADA GLORIEI, NR.21, Giurgiu, Telefon: 0246/223613, Fax: 0246/210252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL GIURGIU, MUNICIPIUL GIURGIU, STRADA GLORIEI, NR.21, Giurgiu, Romania, cod postal: 080556, telefon: +40 246/223613, fax: +40 246/210252, persoana de contact: Directia de Asistenta Sociala Giurgiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: JUDETUL GIURGIU, MUNICIPIUL GIURGIU, STRADA GLORIEI, NR.21, Giurgiu, Romania, cod postal: 080556, telefon: +40 246/223613, fax: +40 246/210252, persoana de contact: Directia de Asistenta Sociala Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aprovizionarea cu diverse produse alimentarenecesare pentru buna functionare a Cantinei de Ajutor Social si a Cresei nr. 1.Livrarea se face pe baza de comanda care trebuie onorata in 48 de ore de la primire.Sa se respecte cantitatile solicitate, gramajele, modul de ambalare specificate in caietul de sarcini.Calitatea produselor sa corespunda normativelor in vigoare, iar produsele livrate sa fie insotite de certificat de calitate/declaratie de conformitate.Optiuni: "posibila suplimentare conform prevederilor art. 6 alin.3 din H.G. nr. 925/2006"
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 552 - 195, 309 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 3000 lei.Cursul valutar care se va lua in calcul la constituirea garantiei de participare va fi cel publicat de BNR la data publicarii Invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare este in conformitate cu prevederea art. 86 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor la adresa specificata in prezenta fisa de date (Directia de Asistenta Sociala Giurgiu - mun. Giurgiu, str. Gloriei, nr.21) Nota: Garantia de participare se va retine ofertantului in cazul in care : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere, in original, privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul A din sectiunea FORMULARE.2.Declaratie pe propria raspundere, in original, privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul B din sectiunea FORMULARE.3.Certificat de atestare fiscala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Financiar de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.4.Certificat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de DITL din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original, completat in conformitate cu Formularul G din sectiunea FORMULARE si cu Ordinului nr. 314/2010.6. Declaratie pe propria raspundere, in original, in temeiul art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul H din sectiunea FORMULARE, cat si pentru subcontractant , cat si tertul sustinator.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Banescu Mirela Viorica - director executiv, Rosu Janita - director adjunct, Coman Marin - referent superior/ control financiar preventiv, Chichifoi Alexandrina - coordonator Centru de primire in regim de urgenta/presedinte al comisiei de evaluare, Soava Mihai - consilier juridic principal/membru de rezerva al presedintelui comisiei de evaluare, Deacanu Monica - secretar al comisiei de evaluare, Bratu Ecaterina - referent de specialitate/membru in comisia de evaluare , Raita Irina - consilierprincipal/membru in comisia de evaluare, Slav Elena - consilier principal/membru in comisia de evaluare, Pelin Eugen - sef birou Cresa nr.1/membru in comisia de evaluare, Chiripizisu Veronica - membru de rezerva in comisia de evaluare, Chiripuci Adrian - consilier superior/membru de rezerva in comisia de evaluare.Consilieri locali care au competente in aprobarea bugetului Directiei de Asistenta Sociala Giurgiu: Badea Ionut Mugurel ? consilier local, Balanean Viorel - consilier local, Cartojan Dan Liviu ? consilier local, Cepraga Cornel Sorin - consilier local, Cioaca Ionut - consilier local, Ciobanu George Daniel - consilier local, Dinu Cristina Elena - consilier local, Dinu Ionel - consilier local, Gadea Gheorghe - consilier local, Ilie Clement - consilier local, Maroiu Marian - consilier local, Oprisan Gigi - consilier local, Parlea Victor Constantin - consilier local, Ciulacu Mirela - consilier local, Popazu Liviu - consilier local, Stanciu Marius Viorel - consilier local, Spoiala Slav Gheorghe - consilier local, Truica Liliana Gabriela - consilier local, Velicu Florian- consilier local, Vladu Alexandru - consilier local.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate mai sus emise de autoritatile competente din statul de origine al ofertantului.In cazul unui tert sustinator , acesta va depune declaratie pe prorpia raspundere, completate in conformitate cu Formularul A si Formularul E din sectiunea FORMULARE, din care reise ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a, c^1 si d , din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.De asemenea, tertul sustinator va prezenta declaratia sa privind faptul ca nu se afla in situatia unui conflict de interese, conform art. 2 alin. (3^1) din H.G.nr. 925/2006 actualizata. Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul" , emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Referitor la valabilitatea acestuia "informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor" si din care sa reiasa ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta spre conformitate, documentul de mai sus (certificatul constatator), in original sau copie legalizata, in cazul in careacest document a fost prezentat sub forma de copie cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus emis de autoritatea competenta din statul de origine al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A se prezenta: 1. Formularul "Fisa de informatii generale" din care sa reiasa cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult 3 ani. 2. Bilantul contabil pe anul 2012, vizat si inregistrat de organele competente. Nota: In cazul in care din motive obiective justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de aprezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a asituatiei econimice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati ale statului sau clienti privati, din care sa rezulte ca a furnizat produse la nivelul unui contract de min.158 552 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Se va prezenta certificat care confirma ca Sistemul de Management al Calitatii este implementat in conformittate cu standardul ISO 9001 pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului si care sa fie valabil la data limita dstabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate ca cel solicitat mai sus , are obligatia de a prezenta alte dovezi care sa confirme asisgurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la sediul Directiei de Asistenta SocialaGiurgiu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer