Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de dotari pentru centru de zi tip After school, achizitia de mobilier pentru camin cultur


Detaliu pentru invitatia numarul 278278
Autoritate contractanta
Primaria Ghimpati Giurgiu
Cod de identificare fiscala: 5123748
Adresa: comuna Ghimpati, judetul Giurgiu, Ghimpati
Telefon: 0246276409
Fax: 0246276256
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie de dotaripentru centru de zi tip After school, achizitia de mobilier pentru camin cultur
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de dotaripentru centru de zi tip After school, achizitia de mobilier pentru camin cultural, dotare targ saptamanal in cadrul proiectului Retele de canalizare si statie de epurare, extindere retele de apa, modernizare camin cultural, infiintare centru de zi, targ saptamanal, modernizare drumuri de interes local in comuna Ghimpati, jud Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.02.2011 16:45
Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Ghimpati, Str. Soseaua Bucuresti-Alexandria nr. 162, comuna Ghimpati, judetul Giurgiu, Romania, cod postal: 087095.
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ghimpati, Str. Soseaua Bucuresti-Alexandria nr. 162, comuna Ghimpati, judetul Giurgiu, Romania, cod postal: 087095.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 278, 594 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare: 4000RONSituatia personala: Sa nu se incadreze in prev art 180 din OUG 36/2006(Decl priv situatia pers) si ale art. 181 (declaratie+certif fiscale buget consolidat si buget local valabile la deschidere);Inregistrare: Inregistrare legala, coduri CAEN rev1:5143, 5184 si 5190, CUI, certif constator ORC valabil la deschidere/alte doc);Situatia ec-fin: Cifra afaceri medie 2009, 2008, 2007)>500.000 lei (Form Inf gen+doc doveditoare (bilant, cont profit pierdere/alte doc-inregistrate la autoritati);Capacit tehnica si profesion: Sa dispuna de mijl de transp auto pt transportul bunurilor(decl utiliaje, instal, echip tehnice;dovada unor contracte de livrare finalizate similare (de furnizare) in ultimii trei ani;Decl lista princip livrari de produse în ultimii 3 ani; Min 1 recom din partea altui beneficiar pentru o livrare similara;Info priv subcontractantii (Decl subcontrac);Decl priv respectarea obligatiilor referitoare la cond de munca si prot muncii, prot mediu
de pe SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
termenul de livrare
20
Descriere: Termenul de livrare ? maxim 100 de punctePentru fiecare oferta se va lua in considerare doar termenul maxim de livrare, in zile, inscris in Anexa nr. 28- GRAFIC DE LIVRARE produse.Punctajul se acorda astfel: a) pentru oferta cu cel mai scazut termen de livrare (luat in calcul dupa cum s-a aratat in alineatul precedent) dintre toate ofertele, se acorda punctajul maxim: 100 de puncte ;b) pentru oferta n, cu alt termen de livrare decat cel prevazut in oferta care a obtinut punctajul maxim, se acorda punctaj astfel: P termen de livrare n = (termen de livrare minim/termen de livraren) x punctajul maxim alocat
termenul de plata al facturilor de catre beneficiar
20
Descriere: Termenul de plata a facturilor de catre beneficiar (Numar de zile acceptat de ofertant pentru plata facturilor confirmate de beneficiar in limita termenului contractual)? maxim 100 punctePunctajul se acorda astfel: a) pentru oferta cu cel mai mare numarul de zile (in limita termenului contractual) acceptat de ofertant pentru plata facturilor confirmate de beneficiar se acorda punctajul maxim: 100 de puncte ;b) pentru oferta n, cu alt numar de zile pentru plata facturilor decat cea prevazutalalitera a), se acorda punctajul astfelP termen plata facturin = ( numar zile n/ nr. maxim zile ) x punctajul maxim alocatPentru fiecare oferta se va lua in considerare doar termenul maxim de plata a facturilor.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer