Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de dotari pentru centru de zi tip after school si dotarea caminului cultural


Detaliu pentru invitatia numarul 276629
Autoritate contractanta
Comuna Clejani (Consiliul Local Clejani)
Cod de identificare fiscala: 5026702
Adresa: Comuna Clejani, Clejani
Telefon: 0246261176
Fax: 0246261176
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie de dotaripentru centru de zi tip after school si dotarea caminuluicultural
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de dotaripentru centru de zi tip after school si dotarea caminuluiculturalin cadrul proiectuluiInfiintare sistem centralizat alimentare cu apa in satele Clejani si Podu Doamnei; sistem de canalizare menajera si statie de epurare in satele Clejani si Podu Doamnei; centru de ingrijire a copiilor tip after school; dotare camin cultural cu costume populare, comuna Clejani, judetul Giurgiu
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 14.01.2011 15:32
Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Clejani, Str. Principala , comuna Clejani, satul Clejani, Judetul Giurgiu, cod postal 087045
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Clejani, Str. Principala , comuna Clejani, satul Clejani, Judetul Giurgiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 154, 833 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform Fisei de date a achizitiei-Situatia personala a candidatului /ofertantului-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare)-Situatia economico-financiara-Capacitatea tehnica si/sau profesionala
din SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
20
Descriere: Termenul de livrare al bunurilor
Perioada de garantie a bunurilor
20
Descriere: Garantia acordata bunurilor
Termenul de plata a facturilor de catre beneficiar
10
Descriere: Numar de zile acceptat de ofertant pentru plata facturilor confirmate de beneficiar in limita termenului contractual
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer