Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de dotari cu echipamente IT, Mobilier scolar si Echipament sportiv


Detaliu pentru invitatia numarul 332188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BUDEASA (PRIMARIA BUDEASA)
Numar invitatie: 332188/23.07.2012
Denumire contract: Achizitie de dotari cu echipamente IT, Mobilier scolar si Echipament sportiv
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUDEASA (PRIMARIA BUDEASA)Cod fiscal: 4469566, Adresa: BUDEASA, ARGES, Budeasa, Telefon: 0248/236457, Fax: 0248/236457
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUDEASA, ARGES, Budeasa, Romania, cod postal: 117156, telefon: +40 248/236457, fax: +40 248/236457, persoana de contact: Nicolae Mihail Rachieru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Budeasa.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de dotari cu echipamente IT, Mobilier scolar si Echipament sportiv
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ECHIPAMENTE IT SI ELECTRONICE, SCAUNE, BANCI SI ALTE TIPURI DE MOBILIER SCOLAR, PANOURI DE BASCHET, PORTI DE HANDBALL, APARAT MULTIFUNCTIONAL SI ALTE ARTICOLE SPORTIVE
II.1.6) CPV: 30236000-2 - Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTUL 1 ? 1300 leiLOTUL 2 ? 1100 leiLOTUL 3 ? 1000 leiMod de const accept: 1.Scris de garan bancara si instrument de garantare emis de o soc de asig in conditiile legii, in favoarea AC, cu un termen de valabilitate de minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor Formular nr. 11 - SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA , in original.2. Garantia de participare se poate constitui si prin OP(cont IBANRO82TREZ0465006XXX004266 dechis la Trez Mun Pitesti), pe care sa fie specificat explicit scopul platii(Garantie participare - ? Achizitie de dotaripentru ?Reabilitarea si dotare scoala Calotesti, comuna Budeasa, judetul Arges? vizat de catre banca emitenta. O Pva fi prezentat in original si in copie.c). Conform art. 16 alin.(2) IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.d)Deasemenea grupul format din mai multi operatori economici incadrati in categoria IMM, PF sau PJ, romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participareOfertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta un IMM, conform precizarilor din aceasta lege.e). Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.f.) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea cu numerar la caseria unitatiig). Garantia de participare se va constitui numai in lei.i). Suma ce va fi retinuta in cazul aplicarii art. 278(1) din OUG 34/2006 va fi de: 700 lei ? lotul 1;
Garantie de buna executie
a) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.b) Modul de constituire: prin scris de garan bancara sau instr de garantare emis de o soc de asig in conditiile legii in favoarea A.C, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garan de buna exec se poate constitui si prin retineri succ din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia A.C, la trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in admin acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu tb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepl contractului, AC urmeaza sa alime acest cont de disponibil prin retineri succ din sumele datorate pana la concurenta sumei stab drept garantie de buna executie in doc de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Cerinta obligatorie;Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.Mod de dovedire: Se va completa siatasa FORMULARUL 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si eligibilitatea2)Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006Mod de dovedire: i) Se va completa siatasa FORMULARUL 2 DECLARATIE privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareii) Se vor atasa certificate eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Note: 1)Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?3)Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt: STEFAN ION ? PRIMAR, BUDURUS GABRIEL ? SECRETAR, MINESCU OCTAV ? ADMINISTRATOR PUBLIC; Consilieri locali: Vlad Nicolae, Gheorghe Ion, Ion Ion, Oprescu Ionela, Marin Adriana, Zamfirescu Mihai, Canulescu Constantin, Cirstea Ion, Vlad Ion, Mihai Dumitru, Marin Gheorghe, Craiu Teodor Daniel, Rizescu Mircea, Rachieru Nicolae Mihai, Vlad Constantin, Dobrescu Ion, Voicu Gheorghe, Manuca Marius Daniel, Oprescu Gilica Emil. Cerinta obligatorie;Se va atasa Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.Acesta trebuie sa cuprinda urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fiemai mare decat: lotul 1:70.000 lei, fara TVA;lotul 2:62.500 lei, fara TVA;lotul 3:55.000 lei, fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - operatorii participanti trebuie sa faca dovada in ultimii trei ani a existentei unor contracte de livrare similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare -respectiv 80 de puncte ;
PERIOADA DE GARANTIA
20
Descriere: Perioada cea mai mare - 20 pct; alte perioade ofertate = (Gofertat/ Gmaxim) x 20 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 24 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer