Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE DOTARI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT ?UN PLUS DE CALITATE A VIETII ADUS COMUNEI MANASTIUR PRIN PREZENTUL PROIECT INTEGRAT?


Detaliu pentru invitatia numarul 331535
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MANASTIUR (PRIMARIA COMUNEI MANASTIUR)
Numar invitatie: 331535/10.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE DOTARI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT ?UN PLUS DE CALITATE A VIETII ADUS COMUNEI MANASTIUR PRIN PREZENTUL PROIECT INTEGRAT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MANASTIUR (PRIMARIA COMUNEI MANASTIUR)Cod fiscal: 2510235, Adresa: LOC. MANASTIUR, NR. 297, JUD. TIMIS, Manastiur, Telefon: 0256325896, Fax: 0256325850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. MANASTIUR, NR. 297, JUD. TIMIS, Manastiur, Romania, cod postal: 307275, telefon: +40 256325850, fax: +40 256325850, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Comuna Manastiur, LOC. MANASTIUR, NR. 297, JUD. TIMIS, com. Manastiur, Romania, cod postal: 307275
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE DOTARI IN CADRUL PROIECTULUI INTEGRAT ?UN PLUS DE CALITATE A VIETII ADUS COMUNEI MANASTIUR PRIN PREZENTUL PROIECT INTEGRAT?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de produse in cadrul Proiectului Integrat ?UN PLUS DE CALITATE A VIE?II ADUS COMUNEI MANA?TIUR PRIN PREZENTUL PROIECT INTEGRAT?
II.1.6) CPV: 39112000-0 - Scaune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: pt. Lotul 1:1.000 lei; pt. Lotul 2:800 lei (IMM reducere la 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c)in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic.1 din O.U.G. nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului(IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind eligibilitatea (Formular 3); acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 4); acest document (completat in ce priveste neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c 1 si d) se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);4. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;5. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 6).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 7). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Curuti Ionel, Viceprimar: Crista Doru, Secretar: Dejica Cosmin; Consilieri locali: Gruescu Daniel Nicolae, Rus Ioan, Pongracz Alexandru Endre, Zamfirescu Dumitru, Lera Ioan Balanescu Claudia, Crista Aurel. Crista N. Aurel, Kokai Ion, Matesescu Ioan, Mezinca Vasile Traian, Otescu Aurel Gabriel, Popa Georgeta Carmen, popovici Ioan, Taran Ovidiu Teodor; Responsabil achizitii - presedinte comisie de evaluare: Balu Calin Ioan; Membrii comisiei de evaluare: Dejica Cosmin, Ulici Marusia.IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 5).Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim: - 104.000 lei ? pt. Lotul 1; - 83.000 lei ? pt. Lotul 2. Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs (Formular 9); pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR/BCE; 2. prezentarea de Bilanturi contabile sau alte documente edificatoare. Forma de depunere a acestor documente: conf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM (Formular 10).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: livrarea, in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere), de produse similare celor in cauza, a caror valoare cumulata, fara TVA, a fost de cel putin: 52.000 lei ? pentru lotul 1; 41.000 lei ? pentru lotul 2; (cerinta poate fi indeplinita din maximum 2 contracte). Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formular 12); 2. prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (Formular 13) sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (recomandari). Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR/BCE Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica furnizarea produselor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent. Modalitati de indeplinire: 1. Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate. Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer