Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de dotari pentru proiect integrat Masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 298260
Autoritate contractanta
COMUNAMORTENI (PRIMARIA A COMUNEI MORTENI)
Cod de identificare fiscala: 4344589
Adresa: COM. MORTENI, NR. 1018, JUD. DAMBOVITA, Morteni
Telefon: 0245242714, 0245242707
Fax: 0245242714
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie de dotari pentru proiect integrat Masura 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de dotari pentru statie de epurare, Camin Cultural si Centru de zi pentru copii (pentru activitati de tip ?after- school?) in cadrul proiectului integrat: ?Infiintare retea de canalizare cu statie de epurare, modernizare drumuri comunale, reabilitare si dotare Camin Cultural si infiintare si dotare Centru de zi pentru copii(pentru activitati de tip ?after-school?) in comuna Morteni, Judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 09.06.2011 12:08
Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Morteni , str. Principala nr. 1127, judetul Dambovita
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Morteni , str. Principala nr. 1127, judetul Dambovita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 176, 165 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Certificate /documente valabile la data deschiderii ofertelor , eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale catre bugetul consolidat si local; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privitoare la prevederile art.69 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Informatii generale;Copii dupa situatiile financiare anuale(bilant contabil, cont de profit si pierdere, anexe) pe anii 2008, 2009 si 2010);Dclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice;Declaratie privind protectia mediului, si protectia muncii;Lista cu sucontractantii si specializarea acestora;
de la sediul autoritatii contractante sau de pe site-ul SEAP, valoare garantie de participare 3500 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
termen de livrare
30
Descriere: a.pentru cel mai scurt dintre termenele de livrare ale ofertelor (Termen minim), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 30 de puncte; b. pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a (termen livrare), dar nu mai mare de 3 luni, se acorda punctajul astfel: Ptermen livrare x = (Termen minim/ Termen ofertat) x 30 puncte
termen de garantie a produselor livrate
10
Descriere: a. pentru termenul cel mai mare de garantie a produselor furnizate (Termen maxim), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 de puncte; b. pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a (termen de garantie a bunurilor), se acorda punctajul astfel: Pgarantie Si postgarantie a bunurilor x = (Termen ofertat / Termen maxim) x 10 puncte
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer