Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de echipament de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 336516
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIA ROMANA FILIALA CLUJ
Numar invitatie: 336516/02.10.2012
Denumire contract: Achizitie de echipament de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA ROMANA FILIALA CLUJCod fiscal: 4378905, Adresa: REPUBLICII NR.9, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-596889, Fax: 0264-596889
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII NR.9, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264596889, fax: +40 264596889, persoana de contact: DUMITRU PANTA. Ofertele semnate cu semnatura electronica extinsa se vor transmite obligatoriu in SEAP. Procedura este cerere de oferte online.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare stiintifica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de echipament de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Echipament de laborator pentru granturile contractate de Academia Romana - Fililala Cluj: Lotul 1 = Centrifuga cu racire, Sistem de purificare apa UP/UV, Adaptor pt. tub de 0.2-0.4 mm, Adaptor pt. tub de 0.5-0.8 mm, Lotul 2 = Cuptor de calcinare pt. laborator, Lada frigorifica cu capac glisant, Lotul 3 = Stereomicroscop, Lotul 4 = Centrifuga de laborator
II.1.6) CPV: 42931100-2 - Centrifuge de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Se va constituii garantia de participare in suma de 1948 lei(870 lei pt. lotul 1, 98 lei pt. lotul 2, 500 lei pt. lotul 3, 480 lei pt. lotul 4) a carei valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei este conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006. 2. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Garantia de participare poate fi platita catre ACADEMIA ROMANA ? Filiala Cluj Napoca, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Republicii, nr. 9, judetul Cluj, tel. 0264-596889, fax 0264-596889, cod de identificare fiscala 4378905, cont deschis la Trezoreria Cluj-Napoca cu IBAN RO35TREZ2165003XXX006750.
Garantie de buna executie
Se va constituii garantia de buna executie a contractului in termen de 3 zile de la semnarea acestuia in cuantum de 10% fara TVA din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului incepe la data intrarii in efectivitate a contractului si se incheie la data receptiei produselor achizitionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFormular 1 - Declaratie privind eligibilitateaFormular 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Formular 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane cu functii de decizie: acad. Emil Burzo, ec. Adriana AlbuPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Feurdean Angelica, Borsa Sanda Maria, Onac Bogdan, Moldovan Oana, Tamas Tudor, Anca Geanta, Dumitru Panta. a) pentru persoane juridice/fizice romane: - Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente (copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata)b) pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul semnata, stampilata si traducere legalizata in limba romana).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata (unde este cazul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si caietul de sarcini pot fi descarcate direct din SEAP. La solicitarea scrisa a operatorului econimic se poate transmite si pe fax sau e-mail.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer