Achizitie publica - Achizitie de echipament de protectie pentru personalul de interventie din cadrul serviciului de amb
Detaliu pentru invitatia numarul 305275
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 7409380
Adresa: STR. SCURTA NR.3, Suceava
Telefon: 0230514602
Fax: 0230514602
Denumire invitatie: Achizitie de echipament de protectie pentru personalul de interventie din cadrul serviciului de amb
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de echipament de protectie pentru personalul de interventie din cadrul serviciului de amb
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.07.2011 15:28
Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul de Ambulanta Judetean Suceava, Str. Scurta, Nr. 3, Suceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Judetean Suceava, Str. Scurta, Nr. 3, Suceava
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 280, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl priv eligib; decl priv neîncadr în preved art. 181, 46 si 69.1din OUG 34/2006; certif: de partic la licitatie, constatator, înreg, de atest fisc, priv taxele si impoz locale; bilantul a 31.12.2010; fisa de inf gen; copie dupa certificatul de examinare pentru imbracamintea avertizoare eliberat de catre ICSPM-CScopia buletinului de incercari dupa care s-a facut certificarea de catreICSPM-CS, lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani; certificat ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia
Se solicita garantie de participare in valaore de 5.600 lei. Documentatia de atribuire se poate descarca de pe www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul autoritatii contractante.