Achizitie publica - Achizitie de echipament individual de protectie
Detaliu pentru invitatia numarul 330698
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330698/27.06.2012
Denumire contract: Achizitie de echipament individual de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRIFICARE CFR S.A.Cod fiscal: 16828396, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213192512, Fax: 0213119838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 77113, telefon: +40 213192512, fax: +40 213119838, persoana de contact: ILIE CIRCEAG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii feroviare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de echipament individual de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de echipament individual de protectie, necesar asigurarii protectiei sanatatii si securitatii in munca a lucratorilordin cadrul SC Electrificare CFR SA (Bocanci rezistenti la uzura; Combinizon rezistent la uzura; Salopete de lucru;Manusi de protectie;Pelerina impermeabila cu gluga; Veste reflectorizante; Manusi termoizolante; Caciula fara aparatori pentru urechi; Casca de protectie (conf.VDE ptr electricieni) cu viziera; Casca de protectie (conf.VDE ptr electricieni); Manusi electroizolante de IT clasa2; Manusi electroizolante de IT clasa3; Manusi electroizolante de jt clasa00; Cizme electroizolante de IT clasa2; Cizme electroizolante de JT clasa0 ; Ochelari de protectie
II.1.6) CPV: 18000000-9 - Imbracaminte, incaltaminte, articole de voiaj si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 351, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot nr..Garantia de participare( lei ) / 50 % pentru IMM ( lei )Lot nr.1- 1.691 / 845 ; Lot nr.2 - 1.415 / 708; Lot nr. 3- 168 / 84; Lot nr.4 - 130 / 65; Lot nr.5 - 218 / 109 ; Lot nr.6 -55 / 27; Lot nr.7 - 82 / 41 ; Lot nr.8 - 180/90; Lot nr.9 - 1.326/ 663; Lot nr.10- 11 / 6GarantÃa de participare, se va constitui in conformitate cu prevederea art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006.in urmatoarele moduri: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari? virament bancar - in contul RO95BPOS70406003841ROL01 deschis la Bancpost Bucuresti, Sucursala Palat CFR, cu conditia confirmarii intrarii sumei respective in contul curent al autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor, in caz contrar se va prezenta in SEAP ordinul de plata .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 zile prin raportare la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in corelatie cu perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;? oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta va retine dingarantia de participarea ofertantului care a depus o contestatie la C.N.S.C. si care a fost respinsa, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute la art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-- se va completa si prezenta : formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 - Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Cerinta nr. 3 - Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr 314/12.10.2010 ;Cerinta nr. 4 - Evitarea conflictului de interese - formularul 12 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante.In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : dl Truica Ionel ? director general; Ioana Paliu ? director economic; Ion Gavrila ? director exploatare; Gabriel Badut ? director tehnic , respectiv Radu Bogdan, Clipcea Dragos, Balasoiu Nicoleta, Gae Ionela , Circeag Ilie, Mirzac Stelian si Chitan Mihaela ? membrii in comisia de evaluare a ofertelor.Au fost nominalizate in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? din care sa reiasa obiectul de activitate, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator sau dupa caz, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. In cazul persoanelor juridice /fizice straine Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata si autorizata.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului. Mentionam faptul ca pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Capacitatea operatorului economic de a sustine financiar indeplinirea si finalizarea contractului si a veridicitatii datelor declarate de ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin un contract care a avut ca obiect livrarea de produse similare in valoare cel putin egala cu valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care se depune oferta, Autorizare pentru comercializarea/livrarea produselor ofertate, Stabilirea si atestarea conformitatii produselor ofertate Standarde de asigurarea calitatii.Prezentarea certificatului de calitate ISO 9001/2008 si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate emise de un organism acreditat. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 15:21