Achizitie publica - ?Achizitie de echipament individual de protectie pentru personalul SN Radiocomunicatii SA?
Detaliu pentru invitatia numarul 350207
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350207/10.07.2013
Denumire contract: ?Achizitie de echipament individual de protectie pentru personalul SN Radiocomunicatii SA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATIICod fiscal: RO10881986, Adresa: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 3073029, Fax: +40 3073066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041303, telefon: +40 3073029, fax: +40 3073666, persoana de contact: LIGIA MIHAIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Oltenitei nr.103, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041303, sala Amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Telecomunicatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie de echipament individual de protectie pentru personalul SN Radiocomunicatii SA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitie de echipament individual de protectie pentru personalul SN Radiocomunicatii SA?
II.1.6) CPV: 18220000-7 - Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 647 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 5.400 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare= 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorModalitatea de constituire conform prevederilor art. 86 alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006. In situatia in care garantia de participare se constituie in valuta, se va folosi cursul de schimb valutar BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata/contestatorul renunta la contestatie, in conformitate cu prevederile art.2781, alin.(1)/(2) din OUG nr.34/2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, cuantumul calculat conform art.2781 din OUG nr.34/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.10 din sectiunea Formulare si Modele. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratii pe propria raspundere conform Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 10 % din valoarea totala a contractului fara T.V.A..Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.11 din sectiunea Formulare si Modele.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratii pe propria raspundere conform Legii nr. 346/2004.Garantia de buna executie se va constitui si va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se va prezenta Formularul nr.1, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.II.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se vor prezenta: -Formularul nr.2, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator;
-Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general si datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: Formularele nr. 1 si 2, solicitate la pct.I si II, se vor prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea operatorului economic in una din situatiile prevazute la art. 181 si dupa caz, a tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181, litera a), c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.III.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? Se vaprezenta Formularul nr.3, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.IV. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul S.N. Radiocomunicatii S.A. ce au legatura cu proceduradee atribuiresaupot influenta procedura/continutul documentatiei de atribuire pentru ?Achizitie de echipamentindividual de protectie pentru personalul SN Radiocomunicatii SA?Gabriel GRECU? Director GeneralAdrian LUPU? Director Executiv EconomicMarian DINCA? Director Executiv Dezvoltare, Achizitii si AdministrativDana Marian?Manager Departament Juridic, Relatii Institutionale si ReglementariLigia MIHAIU? Manager Departament Planificare Achizitii OperationaleFlorica RAUTA?Sef Serviciul SpecialGeorgeta NEAGU ? Sef Serviciu Achizitii-Se va prezentaFormularul nr.4 din sectiunea Formulare si Modele, completate corespunzator.Nota: Daca este cazul, declaratia se va prezenta si de catre tertul sustinator si de catre subcontractant. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic ? Se va prezenta acest document in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant.(pt anul 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: MostreSe solicita prezentarea de mostre (oricare numar/marime)dupa cum urmeaza: 1 bucata costum vatuit, 1 bucata scurta vatuita, 1 pereche bocanci caramb inalt, 1 bucata salopeta, 1 bucata halat, 1 bucata caciula, 1 bucata capison, 1 perechemanusi imblanite.Autoritatea contractanta solicita prezentarea mostrelor pentru produsele solicitate avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului., Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani Certificarea sistemului calitatii conform standarduluiISO 9001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 10:45