Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de echipament LIDAR


Detaliu pentru invitatia numarul 341539
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Geografie al Academiei Romane
Numar invitatie: 341539/04.01.2013
Denumire contract: Achizitie de echipament LIDAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Geografie al Academiei RomaneCod fiscal: 4283864, Adresa: Dimitrie Racovita 12, sect.2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213135990, Fax: 0213111242
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dimitrie Racovita 12, sect.2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 023993, telefon: +40 213135990, fax: +40 213111242, persoana de contact: Cristian Vonica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dimitrie Racovita 12, sect.2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 023993, telefon: +40 213135990, fax: +40 213111242, persoana de contact: Cristian Vonica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de echipament LIDAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de echipament LIDAR
II.1.6) CPV: 38295000-9 - Echipament de topografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6340 lei (317000 leix2%) sau valoarea in EURO raportata la cursul BNR din data de 4 decembrie 2012, respectiv 4, 5316. In cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de CNCS ca nefondata, se va retine contestatorului suma calculata cf. Art. 278^1, al (1) din OUG 34/2006, respectiv, 3170lei(317000x1%)sau suma in EURO raportata la cursul BNR din data de 4 decembrie 2012.Garantia de participare se va constitui in lei sau euro, fie prin instrument de garantare emis conform legii de catre o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, fie prin ordin de plata (virament) emis de ofertant in favoarea autoritatii contractante, in conturile: Pentru lei: RO79TREZ7025005XXX015108 deschis la Trezoreria Sector 2 BucurestiPentru EURO: RO92BRDE441SV56849504410 deschis la BRD Groupe Societe Generale ? Ag. Carol, Bld. Pache Protopopescu, nr. 25, sect. 2, Bucuresti, RomaniaOricare din variantele de mai sus va alege, ofertantul trebuie sa depuna in original documentul de constituire a garantiei de participare la sediul autoritatii contractante, pana cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, conform documentatiei de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 60 (saizeci) de zile de la data limita de depunere a ofertei. Daca ofertantul beneficiaza de reducerile prevazute de legea nr.346/2004, acesta va depune o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Garantia de participare la procedura de cerere de oferta va fi restituita conform art 87 si 88 din hg 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Achizitorul are obligatia de a elibera garantia pentru participare si de a emite ordinul de incepere a contractului numai dupa ce executantul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie, in cel mult 3 (trei) zile lucratoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULAR 2A DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA INDISPOZITIILE ART 181 DIN OUG 34/2006 (FORMULAR 4 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); CERTIFICAT DE PARTICIPARE CUOFERTA INDEPENDENTA (FORMULAR 2B DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); DECLARATIAPRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE ART 69 DIN OUG 34/2006 (FORMULAR 3 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE);Lista persoanelor din cadrul INSTITUTULUI DE GEOGRAFIE AL ACADEMIEI ROMANE cu functie de decizie in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire- Acad. Dan Balteanu - Director al Institutului de Geografie- Ec. Cristian Vonica - Contabil Sef al Institutului de Geografie- Maria David - contabil , Presedintele comisiei de evaluare a ofertelor- ing. Cristina Dumitrica - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- Daniel Ciupitu - Membru al comisiei de evaluare a ofertelorPersoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt Directorul Institutului -Dan Balteanu si Contabilul sef- Vonica Cristian. Pentru persoane juridice romane - Certificat Constatator emis de ONRC ? copiePentru persoane juridice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezentadocumente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate intraducere autorizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP-e.licitatie.ro sau, la cererea ofertantului, prin e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 12:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Cooperare Transfrontaliera)
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer