Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de echipament sportiv personalizat


Detaliu pentru invitatia numarul 350208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: FEDERATIA ROMANA DE KAIAC CANOE
Numar invitatie: 350208/09.07.2013
Denumire contract: Achizitie de echipament sportiv personalizat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE KAIAC CANOECod fiscal: 4203474, Adresa: VASILE CONTA, NR.16, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021 3 17 17 19, Fax: 021 3 17 17 19
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SPORT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de echipament sportiv personalizat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de echipament sportiv personalizat pentru sportivi si tehnicieni
II.1.6) CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 726 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP in cuantum de 3000 lei. GP se constituie in conformitate cu prev art. 86 din HG nr. 925/2006 GP poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare.Perioada de valabilitate :30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Daca garantia se constituie de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 10 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO96RNCB0090000508410001 al autoritatii contractante, deschis la BCR-LIPSCANI, CUI 4203474.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. rantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Se va posta obligatoriu in Seap si va fi prezentata si la sediu pana la data/ ora limita de depunere oferte
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinte obligatorii: Se vor completa formularele nr. 3 si nr. 11.- semnate, scanate, incarcate in SEAPIncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 6, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independent .- semnate, scanate, incarcate in SEAP3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 9 .- semnate, scanate, incarcate in SEAP- privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu functie de decizie in cadrul Federatiei Romane de Kaiac-Canoe sunt: Dl. Birladeanu Ioan - Presedinte, Dl. Danile Stoian ? Secretar General, Dna. Mariana Ilie ? Director Economic, Dna Gabriela Racaru - Consilier Juridic, Dnul Ionel Constantin4.Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003Cerinte obligatorii: Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in scan in SEAP. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare;5.Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificareCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr.12. - semnat, scanat, incarcat in SEAP 1.Certificat Constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in scan atasat in SEAP, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa declaratia privind cifra de afaceri globala / privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani (2010, 2011, si 2012), Informatii privind situatia economico-financiara - Bilantul contabil pe 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre, Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001:2001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer