Achizitie publica - Achizitie de echipamente, servicii si software pentru realizarea Sistemului de monitorizare si suport al deciziei pentru epidemii si alte situatii de urgenta ce vizeaza sanatatea publica in cadrul proiectului ?Sanatate fara frontiere cod MIS ? ETC 637?
Detaliu pentru invitatia numarul 326791
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326791/15.05.2012
Denumire contract: Achizitie de echipamente, servicii si software pentru realizarea Sistemului de monitorizare si suport al deciziei pentru epidemii si alte situatii de urgenta ce vizeaza sanatatea publica in cadrul proiectului ?Sanatate fara frontiere cod MIS ? ETC 637?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa de Asigurari de Sanatate CalarasiCod fiscal: 11327998, Adresa: str. Independentei nr. 51, jud. Calarasi, Calarasi, Telefon: 0242316717, Fax: 0242318464
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Independentei nr. 51, jud. Calarasi, Calarasi, Romania, cod postal: 910029, telefon: +40 242316717, fax: +40 242318464, persoana de contact: Victor Grosu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa de Asigurari de Sanatate Calarasi, str. Independentei nr. 51, jud. Calarasi, Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de echipamente, servicii si software pentru realizarea Sistemului de monitorizare si suport al deciziei pentru epidemii si alte situatii de urgenta ce vizeaza sanatatea publica in cadrul proiectului ?Sanatate fara frontiere cod MIS ? ETC 637?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de echipamente, servicii si software pentru realizarea Sistemului de monitorizare si suport al deciziei pentru epidemii si alte situatii de urgenta ce vizeaza sanatatea publica in cadrul proiectului ?Sanatate fara frontiere cod MIS ? ETC 637?
II.1.6) CPV: 30220000-7 - Echipament digital de cartografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 873.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 6000 lei, se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunerea la caseria institutiei a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la deschiderea ofertelor. (Formularul nr. 11)- b) In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO26TREZ2015005xxx000176 Cont deschis la Direc?ia de Trezorerie Calarasi , Codul fiscal 11327998 Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Garantia de participare la licitatie va fi retinuta de catre autoritatea contractanta (conform articol 278 din UG 34) in cazul in care ofertantul se va afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garan?ia de buna execu?ie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d)ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a ontestatiilor- ofertantului i se va retine conform art.2781, din OUG 34/2006 completata si modificata, o parte din garantia de participare, respectiv suma de 4302, 87lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti (Formularul nr. 12)Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din pretul contractului, fara TVA.Forma de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie excede cu 14 zile durata contractului.Garantia de buna executie constituita de contractantul incadrat conform legii in categoria I.M.M.-urilor va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria I.M.M.-urilor, persoane fizice si/sau juridice romane ori straine, careia i s-a atribuit contractul, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006 - persoanele inplicate in procedura - Marian Dinulescu - Presedinte, Victor Grosu - director economic, Gheorghe Nedelcu - expert I.T., Marius Matache - Consilier, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalentvalabilecu o luna anterioara depunerii ofertelor, Declaratie privind eligibilitatea, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii trei ani, trebuie sa fie cel putin egala cu echivalentul in lei a 119165.30euro.Pentru dovedirea indeplinirii acestei cerin?e se va completa ?i prezenta Fisa de Informatii Generale privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in original(Formularul 5)in original.Cifra de afaceri se prezinta in lei sau echivalentul in euro.Pentru determinarea echivalentei leu-euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul de schimb mediu anual pentru fiecare an in parte respectiv: 4, 2379anul 2011, 4, 2099 anul2010, 4, 2373anul2009si3, 6827anul 2008 curs de schimb afisat de BNR.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus., Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine prezentarea ?i a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniExperienta: Se solicita efectuarea in ultimii 3 ani de la data termenului limita de depunere aofertelor a minimum unui contract similar, care sa fi avut ca obiect prestarea de servicii in ceea ce priveste urmatoarele aspecte: Realizarea unui sistem informatic ce presupune colectarea de date si reprezentarea datelor pe format GIS (de tip harti tematice)Completarea si prezentarea Formularului nr.6, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru dovedirea indeplinirii cerintei privind experienta similara, se vor atasa in copie informatii relevante ale contractului prin care se dovedeste experienta similara solicitata (serviciile/produsele ce fac obiectul contractelor)., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducereCompletarea si prezentarea Formularului nr. 7, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere care sa cuprinda informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii in ultimii 3 ani, in original., Personalul responsabil pentru indeplinirea contractului1.Manager de proiect Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti: electronica, automatica/ matematica-informatica/IT.Cunostinte in utilizarea unei metodologii de management de proiect recunoscute international (certificare PMI, PMP, PRINCE2 sau echivalent).Minim 5 ani in domeniul IT.Cunostinte specifice de managementul riscului in cadrul proiectelor IT.Participarea ca lider de proiect/coordonator de echipa la implementarea unui proiect de servicii de consultanta in domeniul IT.Certificare minima ? manager de proiect., 2.Expert baze de date: Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor ingineresti: electronica, automatica/ matematica informatica/IT/cibernetica.Minim 5 ani in domeniul IT.Minim 3 ani in domeniul bazelor de date. Experienta relevanta dovedita prin: Lucrul dovedit cu arhitecturi de sistem pentru baze de date relationale, Folosirea principiilor si regulilor de buna administrare sistemelor de gestiune a bazelor de date, Folosirea adecvata a limbajelor de programare SQL sau echivalent, Capacitatea de a scrie script-uri cu ajutorul limbajului SQL, Shell Script, Bach sau echivalent, Creeaza rapoarte cu ajutorul limbajului SQL si Shell Script sau echivalent, Folosirea a sistemelor de operare Windows, Linux sau echivalent, 3Expert GIS: Studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor ingineresti: electrica, electronica, automatica/ matematica informatica/IT/cibernetica.Minim 5 ani in domeniul IT. Minim 3 ani in domeniul GIS.Dovada indeplinirii cerintelor minime obligatorii se va face prinurmatoarele, cumulativ: Completarea pentru fiecare persoana desemnata in cadrul echipei de implementarea Formularului 13 ? Curriculum vitae.Se solicita ca fiecare expert nominalizat sa depuna o Declaratie de disponibilitate de participare ? se solicita completareaFormularului nr.14.Certificate/ diplome de studii/ alte acte doveditoare, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor referitoare, in copie certificata pentru conformitate cu originalul. 1. Ofertantul trebuie sa prezinte copie a certificatului de conformitate privind Managementul Calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent.1. Certificatul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila marcate de catre ofertant cu , ,conform cu originalul?.Prezenta cerinta nu se considera indeplinita in cazul ofertantilor aflati in curs de certificare la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 16:41