Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de echipamente de laborator si consumabile medicale in cadrul proiectului Stem Cell Seeded Collagen Scaffolds for Heart valve Replacement, cod PNII-ID-PCCE-2011-2-0036


Detaliu pentru invitatia numarul 337840
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie
Numar invitatie: 337840/22.10.2012
Denumire contract: Achizitie de echipamente de laborator si consumabile medicale in cadrul proiectului Stem Cell Seeded Collagen Scaffolds for Heart valve Replacement, cod PNII-ID-PCCE-2011-2-0036
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciului Aprovizionare-Achizitii, Telefon: 0265-215551, fax: 0265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UMF Tg.Mures, Directia Admin, Serv Aprov-Ach.Particip.la sedinta de desch.trebuie sa aiba imputern.din partea ofertantului de a partic.la sedinta de desch.si au obligatia prez.unui act de identitate val
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de echipamente de laborator si consumabile medicale in cadrul proiectului Stem Cell Seeded Collagen Scaffolds for Heart valve Replacement, cod PNII-ID-PCCE-2011-2-0036
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de echipamente de laborator si consumabile medicale in cadrul proiectului Stem Cell Seeded Collagen Scaffolds for Heart valve Replacement, cod PNII-ID-PCCE-2011-2-0036, dupa cum urmeaza: LOT 1 ? Achizitie de centrifuge de laborator si accesorii, compusa din urmatoarele: 1.Centrifuga de mare capacitate cu racire ? 1 buc2.Rotor pentru centrifuga(de mare capacitate, cu racire, pozitia 1)-1 buc3.Microcentrifuga cu racire ? 1 bucLOT 2 ? Achizitie de microscoape, compusa din urmatoarele: 1.Microscop inversat de cercetare cu camera ? 1 buc2.Stereomicroscop pentru disectie cu camera ? 1 bucLOT 3 ? Achizitie de autoclav de masa si sterilizator cu ethylene oxide, compusa din urmatoarele: 1.Autoclav de masa ? 1 buc2.Sterilizator cu ethylene oxide ? 1 bucLOT 4 ? Achizitie de cititor de microplaci, numarator automat de celule de tip handheld, germinator si liofilizator, compusa din urmatoarele: 1.Cititor de microplaci ? 1 buc2.Numarator automat de celule de tip handheld ? 1 buc3.Germinator ? 1 buc4.Liofilizator ? 1 bucLOT 5 ? Achizitie de sistem electroforeza, compus din urmatoarele: 1.Cutie pentru geluri electroforeza ? 1 buc2.Anexa pentrutransfer proteine ? 1 buc3.Sursa curent ? 1 bucLOT 6 ? Achizitie de consumabile medicale, compusa din urmatoarele: 1.Seringa, tip Hamilton PTFE LU, 1750TLL sau echivalent, 500 ul ? 2 buc2.Manusi sterile numarul 7.5 latexG3, 20 perechi/pachet ? 2 pachete3.Manusi nitril marimea L, 100/pachet ? 6 pachete4.Manusi nitril marimea M, 100/pachet ? 6 pachete5.Manusi nitril marimea S, 100/pachet ? 6 pachete
II.1.6) CPV: 38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 372, 723 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1 ?1.215, 00RON;LOT 2-1.310, 00RON;LOT 3-1.210, 00RON; LOT 4-3.420, 00RON;LOT 5-230, 00RON;LOT 6-50, 00RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor specificata in Invitatia de participare din SEAP.In conformitate cu prevederile art.86 din HG925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Este recomandabil emiterea garantiei de participare de catre o banca din Romania.Constituirea garantiei de participare prin ordin de plata se va efectua in contul: RO85TREZ4765005XXX000203, deschis la Trezoreria Tg.Mures.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in conformitate cu prevederile art.87, alin(1) din H.G 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o sumacalculata in conformitate cu prevederile art.278, index 1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de: 657, 00 RON pentru LOT 2;1.714, 50 RON pentru LOT 4. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garantiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform prevederilor art. 90, alin.(1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie in maxim 10 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din H.G 925/2006.. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.(1) din H.G 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea inprevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12A din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitatea, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12A din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitateaCerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 8 din capitolul de Formulare: Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, in originalLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de conducere din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: -Rector: Prof.Dr.Leonard Azamfirei-Prorector stiintific: Prof . Dr. Borda AngelaDirector General Administrativ: Ec.Pop Serban AlexandruPersoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: -Contabil Sef: Ec.Munteanu Paraschiva-Consilier Juridic: Jr.Salagean ManuelaMembrii comisiei de evaluare desemnati in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: - Leb Annamaria -Presedinte cu drept de vot- Prunas Ramona -Membru- Muresan Ileana ?MembruMembru de rezerva la comisia de evaluare desemnat in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: -Ing.Harangus NicolaeExperti cooptati: - Pop Mela-analiza situatiei financiare a ofertantilor;
- Jr.Salagean Manuela- analiza efectelor de natura juridica pe care le pot determina anumite elemente ale ofertei sau anumite clauze contractuale propuse de ofertant;
- Prof.Dr.Klara Brinzaniuc - verificarea si evaluarea propunerilor tehnice;Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaOferantul are obligatia de a depune certificatul de participare cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In acest sens se va completa si prezenta Formularul 1 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalCerinta nr. 5Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurentaOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindparticiparea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12 din capitolul de Formulare: Declaratie privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta, in originalCerinta nr. 6Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeOferantul are obligatia de a depune certificate fiscale in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, incadrate in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, privindindeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Astfel se vor depune urmatoarele documente: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic1.Certificat Constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.2.Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004). Completarea, prezentarea, . in original/copie legalizate/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, a Formularului 10 din capitolul de Formulare.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.11. Fisa de informatii generale din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuala globala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1.Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2. Acordul de subcontractare(daca este cazul), Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii(daca este cazul)1. Acordul de asociere, Cerinta nr.4Descrieri1.Ofertantul va prezenta descrieri a produselor solicitate de catre autoritatea contractanta, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasat la Invitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer