Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de echipamente de topografie


Detaliu pentru invitatia numarul 306398
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Cod de identificare fiscala: 4553380
Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova
Telefon: 0251414398
Fax: 0251411688
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie de echipamente de topografie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 38295000-9 - Echipament de topografie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de echipamente de topografieSursa de finantare: venituri proprii Fac de Agricultura. Gar de Part in cuantum de 483 lei. Gar de Buna Exec - nu se solicita.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.08.2011 08:34)
Data publicarii: 25.07.2011 17:35
Data limita de depunere a ofertelor: 04.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativ Economica, Str. Libertatii, Nr. 19, cam 105.
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.08.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativ Economica, Str. Libertatii, Nr. 19, Serviciul Achizitii Publice.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 24, 194 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl priv eligibilit;
-Certif de part la licit cu oferta indep;
-Decl priv încadr în sit prev la art. 69^1 din OUG 34/2006;
-Decl priv neincadr in prev art 181 din OUG nr. 34/2006;
-Certif Unic de Inreg ? copie;
-Lista principr livr de prod. Of. va prez o lista a princip livr în ult 3 ani, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare;
-Recomandari privindmodul de îndeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au furnizat produse similare ? cel putin una.
In PAP 2011, val estimata produse ce urm a fi achiz ptr satsf aceeasi necesitate a AC >15.000?, dar <125.000?, ? cerere de oferta. Gar de Part: 483 lei.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura de achizitie s-a anulat in temeiul art. 209, alin 1, lit c din OUG nr. 34/2006: nu a fost depusa nicio oferta de niciun operator economic.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer