Achizitie publica - Achizitie de echipamente de topografie
Detaliu pentru invitatia numarul 311600
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Cod de identificare fiscala: 4553380
Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova
Telefon: 0251414398
Fax: 0251411688
Denumire invitatie: Achizitie de echipamente de topografie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 38295000-9 - Echipament de topografie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de echipamente de topografie. Sursa de finantare: venituri proprii Facultatea de Agricultura.Gar de part in cuantum de 483 lei. Gar. de Buna exec nu se solicita.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 06.09.2011 15:03)
Data publicarii: 26.08.2011 10:34
Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativ Economica, Str. Libertatii, Nr. 19, cam. 105
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativ Economica, Str. Libertatii, Nr. 19, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 24, 194 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl priv eligibilit-Certif de part la licit cu oferta indep-Decl priv încadr în sit prev la art. 69^1 din OUG 34/2006-Decl priv neincadr in prev art 181 din OUG nr. 34/2006-Certif Unic de Inreg ? copie-Lista principr livr de prod. Ofert va prez o lista a princip livr în ult 3 ani, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare-Recomandari privindmodul de îndeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au furnizat produse similare ? cel putin una
Din SEAP. Inf. suplim la tel/fax 0251/411752. In PAP 2011, val estimata produse ce urm a fi achiz pt a satisf aceeasi necesitate a AC >15.000?, dar <125.000?, -cerere de oferta. Gar de part: 483 lei.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Procedura se anuleaza in temeiul art. 209, alin. 1, lit. b) din OUG nr. 34/2006: au fost depuse numai oferte inacceptabile