Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE DIN STATIA DE POMPE ? STRADA ALEXANDRU IOAN CUZA (ZONA ROMCAN) MUNICIPIUL ALBA IULIA?


Detaliu pentru invitatia numarul 344204
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ALBA IULIA
Numar invitatie: 344204/22.03.2013
Denumire contract: ?ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE DIN STATIA DE POMPE ? STRADA ALEXANDRU IOAN CUZA (ZONA ROMCAN) MUNICIPIUL ALBA IULIA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALBA IULIACod fiscal: 4562923, Adresa: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Telefon: +40 0258811993, Fax: +40 0258811993
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510134, telefon: +40 0258811993, fax: +40 0258811993, persoana de contact: COSMIN BUZGURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE DIN STATIA DE POMPE ? STRADA ALEXANDRU IOAN CUZA (ZONA ROMCAN) MUNICIPIUL ALBA IULIA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea ?ECHIPAMENTELOR DIN STATIA DE POMPE ? STRADA ALEXANDRU IOAN CUZA (ZONA ROMCAN) MUNICIPIUL ALBA IULIA? conformcaietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 43134100-2 - Pompe submersibile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 725.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1500 lei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul2;2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ0025006XXX000175 deschis laTrezoreria Municipiului Alba Iulia.3. Lichiditati depuse la casieria institutiei.4. Instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificatain cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor va respinge contestatia ca fiind nefondata.In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINALpoate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR valabil cu 5 zile inainte de termenul-limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 180 din OUGnr.34/2006.Completare si prezentare FORMULARUL 3.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare siprezentareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/20061.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 5.2. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.3. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006.Cerinta nr. 4- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare siprezentare ? FORMULARUL 6.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 5 - Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular, de asemenea si eventualii subcontractanti.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: HAVA MIRCEA - primar, PAUL VOICU - viceprimar, SERDEAN PAVEL DORIN - viceprimar, ARMEAN GABRIEL - sef serviciu, BACIU SILVIA PETRUTA GHEORGHINA - sef birou, BUCUR VASILE DORICA - sef birou, BUZGURE COSMIN - sef birou, CALIN HEDVIGA - arhitect sef, CALOTA MARIN - sef birou, CANTIMIR IOAN- sef birou, CLOAMBA MARIUS - sef serviciu, COLCERIU FLOARE - sef serviciu, CORCHES REMUS - sef birou, GROZA AURICA - sef serviciu, HATEGAN FLOARE - sef serviciu, IACOB CRINA - director, INUREAN IOAN - sef serviciu, JELER MARCEL VALERIAN - secretar municipiu, JOLDES CONSTANTIN ANTON - sef birou, KRISBAI ILEANA - sef serviciu, MARINCEAN LILIANA - sef serviciu, METEA ANA - sef serviciu, MOLDOVAN NICOLAE - administrator public, MOLDOVAN SILVIA - director executiv, POPA MANOLE - sef serviciu, POPA DRAGUS IOAN AUREL - sef birou, RANGHET GEORGETA CAMELIA - sef serviciu, RECE VALERIU MARIUS - sef birou, SASU ION - sef birou, SINAR ANUTA - director executiv, TEODORESCU DUMITRU - sef birou, TIR TEOFILA - director executiv, VODA IOAN - sef serviciu, CHEZAN COSMINA OLIMPIA - sef serviciu, CRISTESCU ADELA TANIA - director executiv, HASEGAN OLGA ANGELA - sef serviciu, GALEA MIHAI DANIEL - sef birou, BEDELEAN CORINA - director, MICU DANIELA - sef compartiment.Consilieri Locali: ALBANI ROCCHETTI SIMONE, BOGATAN IOAN, BUGLEA RARES, CLEPAN DIMITRIE HORATIU, COSTINAS MARIUS ADRIAN, CRISAN VASILE, DOMUTA IULIUS VIOREL, JIDVEIAN OVIDIU VIOREL, IANCU GHEORGHE, MEDREA BOGDAN, PETRIC VASILE DANIEL, PLESA GABRIEL CODRU, POCOL DORIN IUSTIN, POPA PAVEL, PRESECAN MARIUS GHEORGHE, SANDU CORNEL STELIAN, TUDORASCU RAUL SEBASTIAN, ZDRANC DANIEL LIVIU.Comisia de evaluare: BUZGURECOSMIN ? sef birou, MOLDOVAN SILVIA - director executiv, CUREA LUCRETIA ? consilier, PODARU IACOB STEFAN - consilier, BORZA EMIL - consilier, VLAD CORINA - consilier, OARGA MAGDALENA - consilier Certificat constatator ONRCPersoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etc.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice romane Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare/altele echivalente ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine: Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, care trebuie sa fie in valoare de minim 200.000 lei sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta : a) Declaratia privind cifra de afaceri ? Formularul 20.b)Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) , inregistrate si vizate la organele competente, conform prevederilor legale in vigoare. Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economico-financiare, pe care autoritatea contracte le poate considera edificatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Completare si prezentare Formularul nr.9., Informatii privind asociatii: In cazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici se va prezenta acordul de asociere incheiat in vederea participarii la procedura si documentele pentru partea lor de implicare.Se va completa : Formularul nr.11.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer