Achizitie publica - Achizitie de echipamente electronice pentru dotarea proiectul ?Reabilitarea si modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Turnu Rosu?
Detaliu pentru invitatia numarul 337182
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337182/11.10.2012
Denumire contract: Achizitie de echipamente electronice pentru dotarea proiectul ?Reabilitarea si modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Turnu Rosu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: 0269-217733-127 sau 130, Fax: 0269-218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733/190, fax: +40 269218159, persoana de contact: Consiliul Judetean Sibiu-Serv Achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733/190, fax: +40 269218159, persoana de contact: Consiliul Judetean Sibiu-Serv Achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de echipamente electronice pentru dotarea proiectul ?Reabilitarea si modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Turnu Rosu?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de dotari pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva Turnu Rosu?
II.1.6) CPV: 32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 800 lei, pentru IMM 400lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul RO38TREZ5765006XXX00231 Trezoreria Sibiu. Codul de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 4406223. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in modsolidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5% pt IMM) din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sau instrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract. Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Antreprenorului garantia de participare la licitatie. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii. Perioada de valabilitate a garantiei va fi de la data semnarii contractului pana la receptia produselor. Garantia se va restituita in cel mult 14 zile de la receptia produselor, daca pana la aceasta data autoritatea contractanta nu a avut pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completarea Formularului 1.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta). Completarea Formularului 2. Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completarea Formularului 3.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic. Conditie de calificare cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului. - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 2 si 3 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181, litera a), c)1 si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventual tert sustinator.In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Important!1.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.3.In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completarea Formularului 4.Nota: Aceasta declaratie va fi completata si depusa de fiecare operator economic avand calitatea de ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: Ioan Cindrea-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS, Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS, Nicolae Neagu-Vicepresedinte CJS, Ioan Stoica-Director economic CJS, Ioan Badila- Director directie tehnica, Andreea Farcasiu-Serviciul Managementul proiectului, Basca Ioan-Serv.achizitii Publice, Felicia Berea -Comp. juridic, Ovidiu Farcas-Serv buget, Radu Ganea-Serv Achizitii publice.Cosmin Corman-Sef serv Managementul proiectuluiNota: Informatii privind subcontractantii-se va prezenta daca e cazul Acordul de subcontractare Cerinta nr. 1- Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesioanel/inregistrare, dupa caz Persoane fizice sau juridice romane Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului ?pentru licitatie?, valabil la data depunerii, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare; h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).1.b Pentru persoane juridice/fizice straine Autoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizate nerezidentiale in tara unde ofertantul isi are sediul, trebuie sa fie autorizata in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media aritmetica a cifrei medii de afaceri globala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari trebuie sa fie echivalentul a cel putin 40.000 lei pentru.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta un contract care sa aiba ca obiect furnizarea de bunuri similare cu cele supuse licitatiei, a carui valoare sa fie de minim 20.000lei fara TVA., Declaratie privind lista principalelor livrari de bunuri in ultimii 3 ani .Demonstrarea experientei similare se va face prin prezentarea contractului si recomandare din partea beneficiarului., Informatii privind personalul- Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispuneoperatorul economic
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 09:22