Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE (EUROCONTAINERE)


Detaliu pentru invitatia numarul 95455
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Lugoj
Cod de identificare fiscala: 4527381
Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj
Telefon: 0256/352240
Fax: 0256/350393
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE (EUROCONTAINERE)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 28213700-5 - Bene pentru deseuri (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE (EUROCONTAINERE) IN CADRUL PROIECTULUI ?LUGOJUL, UN ORAS MAI CURAT, MAI EUROPEAN;Valoarea estimata, fara TVA 34.103, 45 RON/10.185 EURO; sedinta de deschidere a ofertelor va avea loc in data de 15.11.2007, ora 12.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 01.11.2007 10:19
Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI LUGOJ, Piata Victoriei, nr. 4, Lugoj, jud. Timis, cod postal 305500, tel. 0256/352240; fax 0256/350393; e-mail [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Lista privind subcontractantii; Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizat si înregistrat de organele competente, potrivit legii; Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 90.000 RON; 2 contracte similare însotite de recomandari din partea beneficiarilor respectivi.
Prin solicitare scrisa, adresata autoritatii contractante. Costul 50 lei; se poate achita la casieria autoritatii contractante sau prin OP, in contul RO25TREZ62321360250XXXXX - Trezoreria Lugoj.
Motive anulare:
Altele
Observatii: NU A FOST DEPUSA NICIO OFERTA
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer