Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de Echipamente .IT , de copiere,de redareinregistrare audiovideo si de climatizare.doc


Detaliu pentru invitatia numarul 290047
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Cod de identificare fiscala: 4301332
Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta
Telefon: 0241606401
Fax: 0241606410
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie de Echipamente .IT , de copiere, de redareinregistrare audiovideo si de climatizare.doc
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30141200-1 - Calculatoare de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de Echipamente .IT , de copiere, de redareinregistrare audiovideo si de climatizare.doc
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.04.2011 10:04
Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr 1, Biroul de Achizitii Publice.
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr 1, Biroul de Achizitii Publice.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 96, 300 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie priv. eligib.;Declaratie priv. neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Certif.fiscal elib. de Directia de Impozite si Taxe Locale;Certif.fisc. privind taxa oblig. la buget general consolidat;Certificatul de înregistrare fiscala ;Certificat UNIC de Inregistrare ; Autorizatie de functionareCERTIFICAT de particip. la cerere de of.cu of. indep.;Declar. privind calit. de particip. la procedura;Declar.privind neîncadrarea în preved. art. 69¹ din OUG nr.34/2006;Informatii generale;Bilantul contabil la 30.06.2010;Doc. cu cont. IBAN deschis la Trezorerie;Declaratie cu lista princip. livrariîn ultimii 3 ani; 1 (una)recomandare -pt LOT 9;1( unu)contract similar ca obiect;pt lot 9Declaratie privind efectiv.med. anuale ale personal. angajat si cadre cond.;Mostre, descrieri si / sau fotografii / fise tehnice ale produsului ofertat.Certificat ISO 9001:2008, pt op. ec . ofertant;Acord de asociere, daca e cazul.
in SEAP.Garantie de part.Lot1=180 lei; Lot2=42 lei; Lot3=40 lei; LOT4=40 lei; Lot5=20 lei;Lot 6=40 lei; Lot7=30 lei; Lot8=96 lei; Lot9=1250 lei; Lot10=10 lei; Lot11=8 lei;lot12=170 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer