Achizitie publica - Achizitie de echipamente IT
Detaliu pentru invitatia numarul 348380
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348380/12.06.2013
Denumire contract: Achizitie de echipamente IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciului Aprovizionare-Achizitii, Telefon: 0265-215551, fax: 0265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UMF Tg.Mures, Directia Admin, Serv Aprov-Ach.Particip.la sedinta de desch.trebuie sa aiba imputern.din partea ofertantului de a partic.la sedinta de desch.si au obligatia prez.unui act de identitate val
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de echipamente IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de echipamente IT, dupa cum urmeaza: LOT 1 compus din urmatoarele: Calculator TIP 1 ? minim 19 buc ? maxim 38 bucLOT 2 compus din urmatoarele: Calculator TIP 2 ? minim 29 buc ? maxim 58 bucLaptop TIP 1 ? minim 9 buc ? maxim 18 bucLaptop TIP 4 ? minim 1 buc ? maxim 2 bucMultifunctionala TIP 3 ? minim 11 buc ? maxim 22 bucMultifunctionala TIP 5 ? minim 3 buc ? maxim 6 bucLOT 3 compus din urmatoarele: Laptop TIP 2 ? minim 20 buc ? maxim 40 bucLOT 4 compus din urmatoarele: Laptop TIP 3 ? minim 1 buc ? maxim 2 bucLOT 5 compus din urmatoarele: Netbook TIP 1 ? minim 6 buc ? maxim 12 bucLOT 6 compus din urmatoarele: Imprimanta TIP 1 ? minim 13 buc ?maxim 26 bucLOT 7 compus din urmatoarele: Multifunctionala TIP 2 ? minim 9 buc ? maxim 18 bucLOT 8 compus din urmatoarele: Multifunctionala TIP 4 ? minim 12 buc ? maxim 24 buc
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 169.14 - 530, 338.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part: LOT1:1311, 00RON;LOT2:4938, 00RON;LOT3:2515, 00RON;LOT 4:161, 00RON;LOT5;295, 00RON;LOT6:167, 00RON;LOT7:906, 00RON;LOT8:309, 00RON.Per.de valab: 90 de zile de la termenul limita de dep.a ofertelor.Gar.de part.se poate constitui in conf.cu prev.art86 din HG925/2006, se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Este recomandabil emiterea gar.de part.de catre o banca din Romania.Constituirea gar.de part.prin OP se va efectua in contul: RO85TREZ4765005XXX000203, deschis la Trez.Tg.Mures.Persoanele juridice straine, care doresc sa participe la procedura de atribuire, pot constitui gar.de part.in EURO in urmatorul cont al UMF Tg.Mures: BCR, BUCURESTI, B-dulREGINA ELISABETA nr.5;COD SWIFT: RNCBROBUXXX;Pentru: BCR, Sucursala CENTRAL Tg.Mures, Str.Piata Trandafirilor nr.26;CONT IBAN: RO92RNCB0193015967800002.Autoritatea contr.are dreptul de a retine gar.de part.in conformitate cu prevederile art87, alin(1)din HG925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contr.va retine contestatorului din gar.de part.in raport cu valoarea estim.a achizitiei, in conformitate cu prev.art278, indice 1, alin1), lit(a), din OUG34/2006: LOT1:655, 80RON;LOT2:2469, 03RON;LOT3:1257, 74RON.Determinarea echiv.LEI/EURO pt.pragul prev.la art.19 din OUG 925/2006, s-a realizat in functie de cursul de referinta al BNR stabilit pt.data de 17.05.2013(1euro=4, 3395RON).Determinarea echiv.LEI/EURO se realizeaza in functie de cursul de referinta al BNR stabilit pt.data initierii procedurii, respectiv publicarea invitatiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar.de part.vor fi considerate inacceptabile.Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat gar.de part
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA, si se constituie conform prevederilor art. 90, alin.(1)din HG 925/2006.Furnizorul are obligatia dea constitui garantia de buna executie in maxim 5 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului subsecvent de achizitie publica.In conformitate cu prevederile art.90, alin.(3)* din H.G 925/2006, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din H.G 925/2006.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.(1) din H.G 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea inprevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12A din capitolul de Formulare: Declaratie privind eligibilitatea, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12A din capitolul de Formulare: Declaratie privind eligibilitateaAcest document trebuie prezentat si de asociati daca este cazul(oferta comuna).Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006Acest document trebuie prezentat si de asociati daca este cazul(oferta comuna).Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 8 din capitolul de Formulare: Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, in originalLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de conducere din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: - Rector: Prof.Dr.Leonard Azamfirei- Prorector stiintific: Prof . Dr. Borda Angela- Prorector didactic: Prof. Dr. Dobreanu DanDirector General Administrativ: Ec.Pop Serban AlexandruDirector Adjunct: Ing.Nistor MirceaSef Serviciu Aprovizionare/Achizitii: Bota SabinPersoanele cu functii de vizare a documentelor din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: - Contabil Sef: Ec.Munteanu Paraschiva- Consilier Juridic: Jr.Salagean ManuelaMembrii comisiei de evaluare desemnati in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: - Leb Annamaria - Presedinte cu drept de vot- Muresan Ileana - Membru- Bota Sabin - MembruMembrii de rezerva la comisia de evaluare desemnat in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: - Ing.Harangus Nicolae- Cimpean IleanaExperti cooptati: - Pop Mela-analiza situatiei financiare a ofertantilor;
- Jr.Salagean Manuela- analiza efectelor de natura juridica pe care le pot determina anumite elemente ale ofertei sau anumite clauze contractuale propuse de ofertant;
- Ing.Rizoli Dan Iulian - verificarea si evaluarea propunerilor tehnice;
- Mihai Petra - verificarea si evaluarea propunerilor tehnice;Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaOferantul are obligatia de a depune certificatul de participare cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In acest sens se va completa si prezenta Formularul 1 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalCerinta nr. 5Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurentaOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindparticiparea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12 din capitolul de Formulare: Declaratie privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta, in originalAcest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 6Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeOferantul are obligatia de a depune certificate fiscale in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, privindindeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Astfel se vor depune urmatoarele documente: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic1.Certificat Constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertei.In urma finalizarii etapei finale de licitatie electronica, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante, documentul de mai sus, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.2.Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004). Completarea, prezentarea, . in original/copie legalizate/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, a Formularului 10 din capitolul de Formulare.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate.Aceste documente trebuie prezentate si de asociati daca este cazul(oferta comuna).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.11.Ofertantul are obligatia de a prezenta Fisa de informatii generale din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuala globala, aferenta ultimilor trei ani, cu o valoare calculata la cursul mediu anual al BNR al fiecarui an, raportata la valoarea cantitatilor maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, cu o valoare cel putin egala cu: 32.790, 39 RON fara TVA/echivalentul in EURO pentru LOT 1;123.451, 52 RON fara TVA/echivalentul in EURO pentru LOT 2;62.887, 00 RON fara TVA/echivalentul in EURO pentru LOT 3;4.032, 26 RON fara TVA/echivalentul in EURO pentru LOT 4;7.398, 36 RON fara TVA/echivalentul in EURO pentru LOT 5;4.193, 54 RON fara TVA/echivalentul in EURO pentru LOT 6;22.674, 15 RON fara TVA/echivalentul in EURO pentru LOT 7;7.741, 92 RON fara TVA/echivalentul in EURO pentru LOT 82. In sensul dovedirii indicatorilor financiari de mai sus ofertantul va depune bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, vizate de Directia Generala a Finatelor Publice de la sediul ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1.Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform art.188, alin.1 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 2Informatii privind asociatii(daca este cazul)1. Acordul de asociereDocumentul se va prezenta in original, cu obligatia operatorului economic de a legaliza in mod formal asocierea in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 sau echivalentIn cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 08:43