Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de echipamente pentru proiectul finatat prin POR 2007-2013 cod SMIS 10835


Detaliu pentru invitatia numarul 319575
Detaliu invitatie
Tip legislatie: -
Autoritate contractanta: COMUNA BUCOVAT (CONSILIUL LOCAL BUCOVAT)
Numar invitatie: 319575/10.01.2012
Denumire contract: Achizitie de echipamente pentru proiectul finatat prin POR 2007-2013 cod SMIS 10835
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCOVAT (CONSILIUL LOCAL BUCOVAT)Cod fiscal: 4553321, Adresa: comuna Bucovat, judetul Dolj, Bucovat, Telefon: 0251360285, Fax: 0251360257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Bucovat ? Registratura str. Principala, nr. 432 Telefon :0251360285 Fax: 0251360257, Comnua Bucovat, Jud. Dolj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Bucovat, str. Principala, nr. 432, sat Bucovat, comuna Bucovat, Judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de echipamente pentru proiectul finatat prin POR 2007-2013 cod SMIS 10835
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de echipamente pentru proiectul finatat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa Proritara 3, Domeniul Major de Interventie 3.4, cod SMIS 10835 OBS documentele sunt semnate cu semnatura digitala si se pot deschide cu programe specifice http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDecl.priv.calit.de partic.la proc.Decl.priv.elig.Certif.de partic.cu of.ind.Decl.cu priv.la neincadr. in prev. art 69^1.pers cu functii de decizie in cadrul proc de achiz Vasile Constantin, Zidaru Daniela, Stefan Mihaela, Radu Alexandru, Vladulescu Mirela, Joita Nicoleta Decl.priv.neincadr.in prev.art.181.Certif.atest.fisc.priv.plata dat.la Bug.cons. si Bug.local din care sa reiasa sit.oblig.scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- original sau copielizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?.Certif.const.emis de ONRC, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constataor emis de ONRC.Lista princip. livrari de produse. in ultimii3 ani, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare.Recomandari privindmodul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, cel putin una
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP inf.sup.se pot obtine la telef 0251360285, fax 0251360257GR.PART L1 220 lei, L2 20 lei, L3 200 lei, L4 368 lei, L5 1177 lei, L6 351 lei, L7 619 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer