Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE SI DOTARI PENTRU CENTRUL DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC


Detaliu pentru invitatia numarul 329014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA NEGRENI (PRIMARIA COMUNEI NEGRENI CLUJ)
Numar invitatie: 329014/07.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE SI DOTARI PENTRU CENTRUL DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NEGRENI (PRIMARIA COMUNEI NEGRENI CLUJ)Cod fiscal: 14866024, Adresa: NEGRENI, STR.PRINCIPALA, NR.63, JUD.CLUJ, Negreni, Telefon: 0264/258223, Fax: 0264/258223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NEGRENI, STR.PRINCIPALA, NR.63, JUD.CLUJ, Negreni, Romania, cod postal: 407440, telefon: +40 264258223, fax: +40 264258223, persoana de contact: Abrudan Dana Irina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA NEGRENI, LOC. NEGRENI, STR.PRINCIPALA, NR.63, JUD.CLUJ, Romania, cod postal: 407440,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE SI DOTARI PENTRU CENTRUL DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea dotarilor si echipamentelor la obiectivul de investitii: « INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC » Dotarile si echipamentele care trebuie furnizate in cadrul contractuluisunt cuprinse in Caietul de sarcini, Lista cu echipamente si dotari si Fisele tehnice, ce face parte integranta din acesta documentatie.
II.1.6) CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 233 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul I: 3.200 lei sau 1.600 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii. Lotul II: 1.100 lei sau 550 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii. Lotul III: 1.000 lei sau 500 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 3, Sectiunea Formulare 2. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO 48 TREZ 2215 004X XX00 0045 deschis la Trezoreria Huedin, cod fiscal 14866024. In cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa de catre CNSC ca nefondata, ofertantului i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM, prinGarantia de buna executie se va putea constituii in oricare dintre modurileprevederile art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lotul 1 si 2 Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, conform Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare.3.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul, a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).4.Declaratieprivind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare.5.Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conform Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare.6. Acord de asociere (daca este cazul, conform Formular nr. 9 din Sectiunea Formulare.7. Acord de subcontractare (daca este cazul, conform Formular nr. 10 din Sectiunea Formulare.8. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare.9. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform Formular nr. 12 din Sectiunea Formulare.(Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Manea Dorin Constantin avand functiade Primar al Comunei Negreni, domnul Nistor Vlad Daniel avandfunctia deViceprimar al Comunei Negreni, Secan Radu avand functia de Secretar al Comunei Negreni, doamna Abrudan Dana Irina, avand functia de Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Negreni, doamna Abrudan Ioana Nela avand functia de Contabil in cadrul Primariei Negreni)NOTA: 1.In cazul ofertelor depuse de o asociere, fiecare dintre asociati va prezenta documentele solicitate privind Situatia personala, cum sunt mai sus prezentate.2. In cazul in care ofertantul are subcontractan?i declara?i, terti sustinatori, fiecare subcontractant sau/si tert sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.3. Declaratia pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006 si Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, va fi prezentata si de catre terti sustinatori desemnati (daca este cazul)4. Este intersisa subcontractarea totala a contractului. Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventuali subcontractanti. Lotul 1 si 2:1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul-emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate ale ofertantului include activitatile pentru comercializarea dotarilor ce fac obiectul achizitiei, iar aceste activitati sunt autorizate potrivit Legii 359/2004 sau echivalent pentru ofertantii straini;
- persoanele care detin actiuni in cadrul firmei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.NOTA: 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constatator, conform soicitarilor de mai sus.2. In perioada de evaluare autoritatea contractanta, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatul constatator in original sai copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin: LOTUL I: 300.000 lei LOTUL II: 100.000 lei, LOTUL II: 100.000 lei Echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un curs mediu/anual comunicat de BNR pentru anii 2008 (1 euro=3, 6827 lei), 2009 ( 1euro=4.2373 lei), 2010 (1 euro=4, 2090 lei), 2011 (1 euro=4, 2379 lei). Ofertantul va prezenta pentru otul 1, 2si3 Declaratie privind cifra de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani., Lotul 1, 2 si 3: Informatii privind sustinerea capacitatii economico - financiare de catre terti sustinatori (daca este cazul).Ofertantul va prezenta (daca este cazul: 1.Angajament ferm de sustinere privind capacitatea economica si/sau financiara ? cifra de afaceri, in forma autentica la notarul public, la care se va anexa documentele prin care sa va face dovada indeplinirii criteriului de calificare asa cum sunt solicitate prin prezenta documentatie; 2. Se va prezenta de catre tert Declaratie privind eligibilitatea , Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, intrucat conf alin 2 al art 186 din OUG34/2006 acestia trebuie sa dovedeasca neincadrarea la lit a, c^1 si d din art 181 din OUG34/2006 si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantultrebuie sa aiba asigurat personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: 1.Lotul 1 si 2: Personalavand calificarea necesara pentru montarea, instalarea si punerea in functiune a dotarilor si echipamentelor.2. Lotul 3: Persoana avand calificarea deDesigner/Tehnoredactor.Ofertantul va prezenta: 1.Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de furnizare, conform art. 188, alin. 1, lit. c; 2.Documente justificative de pregatire a personalului responsabil ce va fi utilizat pentru indeplinirea contractului., Lotul 1, 2 si 3: Asigurarea de catre ofertant a cel putinurmatoarelormijloace de transport, care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare : - Mijloc de transport pentru transportul produselor la destinatie. Ofertantul va prezenta: 1.Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului- furnizare de produse, conform caietului de sarcini., Lotul 1, 2 si 3: Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale de catre terti sustinatori (daca este cazul.Se va prezenta: 1.Angajament ferm de sustinere privind capacitatea economica si/sau financiara ? fonduri financiare sau/si capacitate tehnica ? utilaje/echipamnete si/sau personal, in forma autentica la notarul public, la care se va anexa documentele prin care sa va face dovada indeplinirii criteriului de calificare asa cum sunt solicitate prin prezenta documentatie;2. Se va prezenta de catre tert Declaratie privind eligibilitatea , Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, intrucat conf alin 2 al art 190 din OUG34/2006 acestia trebuie sa dovedeasca neincadrarea la lit a, c^1 si d din art 181 din OUG34/2006 si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer