Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de ?Echipamente tip server si PC all-in-one?


Detaliu pentru invitatia numarul 334968
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Fundatia pentru SMURD
Numar invitatie: 334968/07.09.2012
Denumire contract: Achizitie de ?Echipamente tip server si PC all-in-one?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFundatia pentru SMURDCod fiscal: 20177660, Adresa: str. Prof. Dr. Gheorghe Marinesc nr. 50, Targu Mures, Telefon: 0733008237, Fax: 0265210110
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Theodor Sperantia nr. 104, Bl. S25, Sc. 2, Apt. 42, sector 3, , Bucuresti, Romania, cod postal: 030939, telefon: +40 732012022, persoana de contact: Florin Daramus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Theodor Sperantia nr. 104, Bl. S25, Sc. 2, Apt. 42, sector 3, , Bucuresti, Romania, cod postal: 030939, telefon: +40 732012022, persoana de contact: Florin Daramus
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de ?Echipamente tip server si PC all-in-one?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipamente de tip sistem server si PC-uri ALL-IN-ONE
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 3150 lei (1% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica, respectiv 315000, 00 lei) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO12 RZBR 0000 0600 1295 9474, deschis la Banca Raiffeisen, Agentia Bucuresti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor (inclusiv).Pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: cf.art.90(1) din HG 925/2006. Cu respectarea art 278^1 din OUG 34/2006.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia pentru participare in forma solicitata mai sus (daca se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii) atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoarea va fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITlE PUBLICA DE Echipamente tip server si PC all-in-one?.Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, conform F16 la sediul Autoritatii Contractactante, cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate, inainte de a fi scanate si semnate cu semnatura electronica vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina, de catre reprezentantul/reprezentantii legali ai candidatului/ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Candidatura/oferta nu va contine randuri inserate, sublinieri, stersaturi sau cuvinte scrise peste scrisul initial. In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.Toate documentele, ce trebuie transmise in SEAP in format electronic, vor fi semnate cu semnatura electronica, conform art. 16 si 17 din Hotararea de Guvern nr. 1.660 din 22 noiembrie 2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea anumitor documente in format electronic prin intermediul SEAP, documentele respective se transmit autoritatii contractante astfel: Documentele vor fi introduse intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?CANDIDATURA/OFERTA PENTRU ACHIZI?IA PUBLICA DE Echipamente tip server si PC all-in-one?. Plicul trebuie sa fie marcat cu denumirea si adresa autoritatii contractante, cu denumirea si adresa candidatului/ofertantului, pentru a permite returnarea plicului fara a fi deschis, in cazul in care candidatura/oferta respectiva este declarata intarziata. Daca plicul exterior nu este marcat conform prevederilor de mai sus, autoritatea contractanta nu isi asuma raspunderea pentru ratacirea documentelor sau pentru deschiderea prematura a candidaturii/ofertei.Plicul poate fi transmis prin posta sau se poate depune direct la sediul autoritatii contractante: Str. Theodor Sperantia nr. 104, Bl. S25, Sc. 2, Apt. 42, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030939, Romania.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atentie, nu se folosesc prescurtari!Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Toate documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii candidaturilor/ofertelor! Documentele/ certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.Operatorii economici nerezidenti in Romania vor prezenta o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul imputernicit sa semneze candidatura/oferta in care vor fi mentionate perioadele de valabilitate pentru documentele/certificatele emise de autoritatile competente.Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand urmatorul link: http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.doInforma?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1. Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 (vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;6. Certificatele fiscale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte: adresa actuala, persoane autorizate / administratori, existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator serviciilor care fac obiectul achizitiei. Se va prezenta in original sau copie legalizata semnata si stampilata de reprezentantul legal, la depunerea ofertei.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Documentele vor fi prezentate cu traducere legalizata in limba romana.Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si semnatura si stampila firmei in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1I. Informatii privind situatia economico-financiaraSolicitat v Nesolicitat ??, II. Bilantul contabilSolicitat v Nesolicitat ??, III. Cifra de afaceriInformatii privind cifra de afaceri si profitulSolicitat v Nesolicitat ??a) Media rezultatatelor nete ale exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membriigrupului de operatori economici impreuna) pe ultimiitrei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie pozitivab) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin echivalentul in lei a 100.000 euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraInformatii privind capacitatea tehnicaSolicitat v Nesolicitat ??Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 aniSolicitat v Nesolicitat ??Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) afinalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentrudepunerea ofertei, cel putin 1 contractde livrari produse similare in valoare de 70.000 de euro fara tva (sau echivalentul in lei la cursul BNR de la acea data), PersonalInformatii privind calificarile siexperienta profesionala a expertilor cheiedin cadrul echipei de proiectSolicitat v Nesolicitat ?? Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiSolicitat v Nesolicitat ??
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi descarcata de pe SEAP sau poate fi primita prin e-mail in urma unei cereri transmise la adresa [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 18:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer