Achizitie publica - ACHIZITIE DE FILME SI SOLUTII PENTRU RADIOLOGIE, CU LOT UNIC, PRIN INCHEIEREA DE ACORD-CADRU
Detaliu pentru invitatia numarul 335200
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335200/11.09.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE FILME SI SOLUTII PENTRU RADIOLOGIE, CU LOT UNIC, PRIN INCHEIEREA DE ACORD-CADRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHONCod fiscal: 4540895, Adresa: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi, Telefon: 0232-410218, Fax: 0232-211752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE FILME SI SOLUTII PENTRU RADIOLOGIE, CU LOT UNIC, PRIN INCHEIEREA DE ACORD-CADRU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE FILME SI SOLUTII PENTRU RADIOLOGIE, LOT UNIC, CU INCHEIERE DE ACORD-CADRU, CONFORM SPECIFICATIILOR SI CANTITATILOR DIN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 32354100-0 - Filme pentru radiologii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.239 Ron.Se prezinta ca virament bancar sau instrument de garantare emis de banca sau societate de asigurari.Se accepta si depunere de numerar la casieria unitatii, cu respectarea limitelor legale pentru plafonul de casa.Este valabila 60 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor.Cont garantii RO27TREZ4065006XXX015625.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? neincadrare in situatiile prevazute la art.180/OG34/2006.2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? Eliberat de Primaria locala, pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.Lista persoane de decizie : Director medical - dr.Carmen VolovatManager - Ec.Bogdan CojocaruDir.Financ.contabil - Ec.Alexandru CorduneanuConsilier juridic Dan PahopolServiciu Achizitii- Ing.Cristina CretuServiciu Achizitii - Ec.Anca NistorMedic Radiolog - Dr. Veronica Tanase 1. Autorizatie de functionare avizata de Ministerul Sanatatii2. Certificat constatator emis de ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, daca exista, 2. Recomandari din partea altor beneficiari-minim unul, 3. Resurse umane -personal responsabil cu indeplinirea obligatiilor contractuale., 4.Fisa de informatii generale, 5.Se prezinta obligatoriu mostre pentru toate produsele Certificat ISO 9001 ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 14:04