Achizitie publica - Achizitie de gard metalic pentru imprejmuit zone verzi
Detaliu pentru invitatia numarul 325325
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325325/27.04.2012
Denumire contract: Achizitie de gard metalic pentru imprejmuit zone verzi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. A.I.Cuza nr.1, Craiovajud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251415907, fax: +40 251411561, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. A.I.Cuza nr.1, Sala de sedinte, Craiovajud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251415907, fax: +40 251411561
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de gard metalic pentru imprejmuit zone verzi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de gard metalic pentru imprejmuit zone verzi ( 8000 buc. lacre de gard si 8400 buc. de stalpi metalici)Conform Caietului de sarcini nr.26003/27.02.2012, intocmit de Directia Servicii Publice din cadrul P.M.CraiovaValoarea estimata a contractului este de 362903.22 lei
II.1.6) CPV: 34928200-0 - Garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 903.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 4000 lei; perioada de valabilitate a garaniei este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; garantia de participare se constituie prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta: Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova. Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG 925/2006 si in conditiile art. 278/1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 3629.03 lei. Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art. 88 al HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006-completare Anexa nr.10.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006-completare Anexa nr.10.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare Form.12C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese cu urmatoarele persoane cu functii de decizie: -Antonie Solomon-Primar-Nicoleta Miulescu-Secretar-Nicolae Pascu-Director Executiv Directia Economico-Financiara-Georgeta Chiciu-Director Executiv Adjunct Directia Economico-Financiara-Adriana Motocu-Director Executiv Directia Servicii Publice;Nicu Tutu-Director Executiv Adjunct Directia Servicii Publice; Viorel Radu-Sef Serviciu; Mariana Ene; -Sabina Dumitru-Sef Serviciu Achizitii Publice; Sorin Pena; Elena Ungureanu; Ramona Scaiceanu; Ileana Bica; Teodora Dole.Completare Formular nr.1Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul-Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta: a)Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiilor de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.-Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.-Ofertantii-persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a)ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b)ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.12 din Sectiunea Formulare, 2.Experienta similara: Ofertantul va face dovada livrarii in ultimii 3 ani de produse similare cu cele ofertate in cadrul unui/unor contract(e) de furnizare, in valoare egala sau mai mare decat 360000 lei (exclusiv TVA), respectiv 82673.10 Euro., 3.O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile luate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare. Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare., 4.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., 5.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Atunci cand pentru indeplinirea contractului de furnizare nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora. 1.Informatii privind standarde de asigurare a calitatiiIn scopul asigurarii calitatii in conformitate cu standardele europene relevante, se solicita informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 09:50