Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de hartie si accesorii de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 322037
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL NEAMT
Numar invitatie: 322037/16.03.2012
Denumire contract: Achizitie de hartie si accesorii de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL NEAMTCod fiscal: 4145454, Adresa: Strada Republicii nr.2, Piatra-Neamt, Telefon: 0233213827, Fax: 0233232363
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de hartie si accesorii de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de hartie si accesorii de birou
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantieide participare este de 1.969 lei.Perioadade valabilitate a garantieiva fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile incepand cu term lim.de dep. a ofertelor). Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 : fie sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (se va folosi ca model Formularul nr. 3) in favoarea Tribunalului Neamt , fie prin ordin de plata in contul nr.RO91TREZ4915005XXX000135 deschis pe seama Tribunalului Neamt laTrezoreria Municipiului , cod fiscal 4145454, fie numerar la casieria unitatii. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertelecare nu sunt insotitede dovada constituirii garantiei de participarevor fi respinse.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada conform art. 86 alin 3 lit. b ca platagarantiei se va face neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritateacontractanta are dreptulde a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricaredintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, c) in urma respingerii ca nefondata, in conditiile art. 2781 alin. 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a contestatiei formulate in cadrul procedurii de atribuire, autoritateava retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 984, 88 LEI.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentareadocum. prevazutein Legea 346/2004), garantiase va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea completata si semnata de reprezentantul operatorului economic, conform Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare .In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, aceasta va fi exclus de la procedura.-Completare si prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular 5 din Sectiunea Formulare. In situatiile in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Certificate constatatoare (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autoritatile competente ce emit documente de natura celor prevazute in formularul 5.-Completare si prezentare Formular nr. 6-din Sectiunea Formulare - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului 314/2010 privind regulile de concurenta-Completare si prezentare Formular nr.7 din Sectiunea Formulare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 / Persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Presedinte Tribunal Elena-Laura Filioreanu; Vicepresedinte Tribunal-Silvia Aciobanitei;Manager economic-Cornelia Dumitrachi; Presedinte comisie evaluare-Craciun Catalina-Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 10In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna toate aceste formulareSubcontractantii vor completa formularul nr. 7 si formularulnr. 10Prezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Prezentare Certificat Constatator(in original, copie legalizata, sau mentiunea conform cu originalul).eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte Certificatul constatatorPentru persoane juridice/fizice straine: Prezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer