Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de instalatii de gaze si centrale termice pe lemne cu gazeificare inclusiv avize, proiectare, montaj si materiale, pentru Laboratorul DRDP Cluj situat in localitatea Apahida, SDN Baia Mare ? district Baia Mare si district Borsa, S D N Oradea ? d


Detaliu pentru invitatia numarul 339645
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 339645/19.11.2012
Denumire contract: Achizitie de instalatii de gaze si centrale termice pe lemne cu gazeificare inclusiv avize, proiectare, montaj si materiale, pentru Laboratorul DRDP Cluj situat in localitatea Apahida, SDN Baia Mare ? district Baia Mare si district Borsa, S D N Oradea ? district Sinmartin si S D N Alba - district Unirea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Decebal, nr. 128, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 264432415, fax: +40 264432445, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DRDP Cluj, str. Decebal nr.128, et.II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de instalatii de gaze si centrale termice pe lemne cu gazeificare inclusiv avize, proiectare, montaj si materiale, pentru Laboratorul DRDP Cluj situat in localitatea Apahida, SDN Baia Mare ? district Baia Mare si district Borsa, S D N Oradea ? district Sinmartin si S D N Alba - district Unirea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de instalatii de gaze si centrale termice pe lemne cu gazeificare inclusiv avize, proiectare, montaj si materiale, pentru Laboratorul DRDP Cluj situat in localitatea Apahida, SDN Baia Mare ? district Baia Mare si district Borsa, S D N Oradea ? district Sinmartin si S D N Alba - district Unirea
II.1.6) CPV: 44115220-7 - Materiale de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita: 1.Gararantia de participare(G.P.)in cuantum de 940, 00 lei, eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere daca depun documente conform Legii 346/2004. Perioada de valabilitate a GP va fi egala cu per.de valab.a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.G.P.? se va marca Formularul III.1/6. G.P.se poate depune prin: Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)- original (nu se admit copii) sau Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante in original/copie) sau Virament bancar (Ordin de plata sau fila cec )?confirmat de banca- original/copie. Contul IBANnr. RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj. 2.Declaratie pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP-se completeaza Formularul III.1.1/a. Conform art.278^1/OUG 34/2006, autorit. contr. va retine contestatorului din G.P. suma de: 940 lei (Operatorii economici care fac parte din categoria IMM-urilor si beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare, in baza art. 278^1 li se va retine suma depusa ca si garantie de participare). Autorit.contr.are dreptul de a retine garantia de participare, cand ofertantul se gaseste in prevederile art.87 H.G. 925/2006. Nota: a) G.P. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. b)G.P.trebuie sa fie irevocabila.In orice situatie, in cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile benef. de 50% reducere).Gar. de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, prestatorul are oblig. de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent administrarea acestui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele se solicita pentru ofertant, ofertant asociat, sustinator si subcontractant conform prevederilor Ordinului 509/2011, Anexa 2.IMPORTANT: 1. Conform art.11. alin. 4 / HG 925/2006 actualizata, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea ? se solicita Formular III.2/1 si Anexa 1/ Form.III.2/1.2. Daca ofertantul nu uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG nr. 925 /2006 modificata, va prezenta documentele prevazute la cap.III.2.1.a)- Cerinte.3. Daca ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) din HG 925 modificata, acesta va fi in masura sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare (art.11, alin.5/ HG nr. 925/2006).4. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul III .2/a8 din Sectiunea III- Formulare - din Documentatia de Atribuire).5.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul/candidatul are obligatia de a prezenta Formularul III.2/a7 din Sectiunea III- Formulare / ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", din Documentatia de Atribuire, in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.6.(1) Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleiasi proceduri: a. sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b. sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;(2) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta;b. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati / asociati/ sustinatori in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la, contractul de achizitie publica.CERINTE: 1). Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2/a1.2). Acorduri de asociere ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare) - daca este cazul - Formular nr.III.2/a2.3). Declaratieprivind indeplinirea criteriilor de calificare prevazute la art.176/OUG 34/20064). Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul) - Formular III.2/a3.5). Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2/a4 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul).6). Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a5.7). Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a6.8). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formular nr. III.2/a7.9).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) - Formularul III.2/a8.Nota: Persoanele care detin functii de decizie sunt: ? Director regional ing. Eugen Cecan? Director economic ec. AnetaVisan? Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan? Sef Serviciu Mecanizareing.Marcel Sulea10) Cazierul judiciar/ certificat echivalent - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/a911) Caziere fiscale, certif. sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a10.NOTA : a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.b)Daca se depun copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale documentelor, originalele se vor prezenta comisiei de evaluare in deschidere sau copiile trebuie sa fie legalizate la notariat.PRECIZARI: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.? Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta1: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b1.NOTA1 : - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Documentul va fi prezentat actualizat in cazul in care au fost modificari pana la data limita de depunere a ofertei (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantului/ candidatului, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art. 186/OUG 34/2006.In acest caz sustinerea se demonstreaza prin prezentarea unui ?angajament ferm ?al persoanei respectivecare va fi legalizat de un notar, o autoritate administrativa sau juridica.NOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si formularele solicitate la , ,Modul de indeplinire'' se depun pentru toti membrii asocierii, CERINTA 1: ? Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisoare de recomandare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.CERINTA 2: ? Bilanturile contabile pe anuii2009, 2010, 2011 sau orice alte documente echivalente;, CERINTA 3: ? Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani: minim 188.000, 00lei fara TVA, respectiv: 41.743, 46euro (curs BNR 19.09.2012 ora 13:00 :1 euro=4, 5037 lei )NOTA: Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Nota: Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 1: ? Decl. privind exp. similara a ofertantului in prestarea unor furnizari cu montaj similare in ultimii 3 ani cu centralizator exp. similara.? Lista principalelorfurnizari cu montaj executate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestatfurnizari cu montaj: - maxim 3 contracte avand ca obiect prestarea defurnizari cu montaj similaresupuse procedurii de achizitie a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu :47.500, 00 lei, reprezentand 10.435, 86 euro(curs BNR 19.09.2012 ora 13:00 :1 euro=4, 5037 lei ). ;? Copie de pe parti relevantea cel putin un document nominalizat ca experienta similara.? Recomandare (Document constatator) din partea beneficiarilor care sa ateste desfasurarea de activitati similareNota: Pentru transf. in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul resp. (2009, 2010, 2011).Cursul mediu se calc. ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transf. Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro., CERINTA 2: ? informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare si montaj ;CERINTA3: ?Informatii generale.? Centralizator privind informatiile generala in cazul asocierii. ;, CERINTA 4: ? Nominalizarea urmatorului personal: a)responsabilul de contract ? 1 manager cuexperienta similara ;b)responsabilul cu calitatea (echivalent)? 1 persoana responsabila cu asigurarea calitatii;?Declaratie privind responsabilul cu indeplinirea contractului de furnizare si montaj;?Dotarea minima cu personal? Declaratie privind informatiile de personal? Centralizator privind informatii de personal? CV-urile personalului nominalizatc) Furnizorul trebuie sa detina personal tehnic de specialitate autorizat pentru supraveghere tehnica, verificare si certificarea confirmarii lucrarilor dePROIECTARE, MONTARE / INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE siSERVICE SI REPARARE sau conventii/contracte de inchiriere/colaborare sau angajamente cu persoane care detin aceste autorizatii conform cerintelor ISCIR si conform PT CR4-2002., CERINTA 5: Cerinte de calificare de natura tehnica: ?Autorizatii: a) Autorizatie de PROIECTARE a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale eliberata de ANRGN? Conform Norme tehnice ISCIR si Normativ- I 13- 2002. b) Autorizatie pentru executarea lucrarilor deMONTARE / INSTALARE? ? conform Prescriptiilor tehnice PT A1-2002.c) Autorizatie pentru executarea lucrarilor de"PUNERE IN FUNCTIUNE?? conform Prescriptiilor tehnice PT A1-2002.d)Autorizatie pentru executarea lucrarilor de"SERVICE SI REPARARE?, ? conform Prescriptiilor tehnice PT A1-2002.e) Furnizorul trebuie sa fie autorizat ISCIR sau sa detina un contract cu o societate autorizata ISCIR, conform Prescriptiilor tehnice PT A1-2002, pentru efectuarea verificarii tehnice periodice ISCIR respectiv sa detina autorizatie pentru executarea lucrarilor de , ,VERIFICARI TEHNICE PERIODICE SI AUTORIZAREA FUNCTIONARII aparatelor consumatoare de combustibili gazosi ANRGN., 1.Autoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului/ candidatului, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art. 186/OUG 34/2006 prin ?angajament ferm ? al persoanei respective legalizat de un notar, o autoritate administrativa sau juridica.2.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinereacapacitatii tehnice si/sau profesionale a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la pct. 1 . Documentele vor fi valabile la data limita de depunere aofertelor., 3. In cazul asocierii, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinata de fiecare asociat in parte pe categoriile de servicii pentru care s-a angajat sa le execute, conform , ,Acordului de asociere??. 4. in cazul subcontractarii, operatorul economic va depune odeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora precum si un acord de subcontractare din care sa reiasa urmatoarele: - dovada ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale.Documentele vor fi valabile la data limita de depunerea ofertei si pot fi depuse in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?? . Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata., In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala si prin prezentarea altor documente , in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a capacitatii tehnice si/sau profesionale a candidatului/ofertantului ; Standarde de asigurare a calitatii: CERINTA 1: Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene;Nota: 1.Certificatele ISO 9001/ echivalente vor fi prezentate in copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?? valabile la data prezentarii/completarii lor, in conformitate cu legislatia in vigoare. 2.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte; 3.Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)., CERINTA 2: Certificatprivind standardele de protectia mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 .In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat standardele de protectia mediului pentru activitatile ce le desfasoara, autoritatea contractanta, va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al standardelor de protectia mediului; dovada ca ofertantul a demarat activitatile pentru implementarea ISO 14001 (Dosarul intocmit pentru implementare) / Dovada sau adresa de la operatorul economic ce implementeaza standatdul, din care sa reiasa ca dosarul ofertantului a fost evaluat si ca acesta indeplineste conditiile de certificare., 4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate pentru activitatile ce le desfasoara, autoritatea contractanta, va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ; dovada ca ofertantul a demarat activitatile pentru implementarea ISO 9001 (Dosarul intocmit pentru implementare) / Dovada sau adresa de la operatorul economic ce implementeaza standatdul, din care sa reiasa ca dosarul ofertantului a fost evaluat si ca acesta indeplineste conditiile de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau site: www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer