Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de lucrari de constructii montaj in cadrul proiectului intitulat ?Dezvoltarea marketingului turistic in Comuna Ojdula?


Detaliu pentru invitatia numarul 329739
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OJDULA
Numar invitatie: 329739/19.06.2012
Denumire contract: Achizitie de lucrari de constructii montaj in cadrul proiectului intitulat ?Dezvoltarea marketingului turistic in Comuna Ojdula?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OJDULACod fiscal: 4404508, Adresa: Str. Principala, nr. 1008, Ojdula, Telefon: 0267/346555, Fax: 0267/346555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 1008, Ojdula, Romania, cod postal: 527125, telefon: +40 267346555, fax: +40 267346555, persoana de contact: VASILE-SILVESTRU BRANDUS-DENDYUK
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr. 1008, Ojdula, Romania, cod postal: 527125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de lucrari de constructii montaj in cadrul proiectului intitulat ?Dezvoltarea marketingului turistic in Comuna Ojdula?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia de lucrari de constructii si instalatii pentru realizarea unui Centru de informare turistica. Constructia are regim de inaltime Subsol+Parter+2Etaje, are forma de patrat in plan, cu latura de 6.65 m, avand inatimea totala de +13.10m. Structura de rezistenta este realizata din elemente de lemn incleiat captusite pe ambele parti cuplaci din lemn 3 strat masiv (molid), planseele au structura relizata din grinzi de lemn incleiat, astfel dispuse incat sa lucreze bidirectional. Subsolul are structura de beton armat, cu fundatii continue din beton.
II.1.6) CPV: 45211340-4 - Lucrari de constructii de imobile colective (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 448, 907 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8.950 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, art 16, alin. (2), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? in numerar, la caseria Autoritatii Contractante? fila cec, insotita de un document prin care se specifica destinatia, ? ordin de plata in contul: RO45 TREZ 2572 4700 271X XXXX deschis la Trezoraria TG. Secuiesc.? Scrisoare de garantie bancara ? conform formularului nr. 16 din sectiunea Formulare, si se va depune in original
Garantie de buna executie
10% din valoareacontractului atribuitMod de constituire: Prin retineri succesive la emiterea facturilor, sau prin constituirea depozit cu valoarea indicata, sau prin scrisoare de garantie bancara emisa de o institutie bancara sau de asigurari. (formular 24)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Declaratii privind eligibilitateaUn candidat se poate prezentacu o singura ofertacu respectarea prevederilor art 46 (1) din OUG 34/2006. Operatorii economici se pot asocia pentru a depune o oferta comuna fara a fi obligati sa legalizeze asocierea, decat in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare. In cazul in care oferta este declarata castigatoare, operatorii economici asociati sunt obligati de a legaliza asocierea inainte de semnarea contractului de lucrari. Un exemplar al Acordului de asociere legalizat va fi depus in original la sediul Autoritatii Contractante. (vezi modelul atasat, Sectiunea formulare: Formularul nr. 21, si 22)In cazul in care se depune o oferta de catre o asociere de operatori, atunci oferta trebuie: a. sa cuprinda informatii despre fiecare parte a asocierii, precum si despre denumirea si cantitatea de lucrari efectuate de fiecare parte, b. oferta trebuie semnata intr-un mod in care sa oblige legal pe fiecare in parte, c. un membru a asocierii va fi desemnat lider, iar calitatea acestuia va fi confirmat de imputernicire scrisa si semnata de fiecare parte a asocierii.d. oferta depusa va cuprinde acordul de asociere, care statueaza ca toti partenerii sunt responsabili legal uniti si in parte pentru realizarea obiectivelor contractului. Acordul va preciza partea care va avea calitatea de lider, si autorizeaza pe aceasta sa primeasca si sa transmita celorlalti instructiuni pentru ceilalti. Platile sunt responsabilitatea liderului.e. asocierea trebuie sa functioneze pe toata durata contractului.f. structura asociatiei se poate modifica doar in cazuri exceptionale, cu acordul in scris a Autoritatii Contractante, cu conditia ca structura sa fie identica ca cea initiala.Cerinta obligatorie: prezentarea formularelor: Declaratie de eligibilitate (Formular nr.1), si Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.2). Vezi sectiunea formulare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificari datelor din declaratiile furnizate de candidati.Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleasi proceduri: a. sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, fapt care intra subsanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor in cauza.b. sa depuna oferta individuala/comun si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte candidaturi, fapt care intra subsanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor in cauza.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Cerinta nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: completare formular, sectiunea formulare (Formular nr.3)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la atr. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertei in cauza din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica)Nota: in cazul ofertelor sustinute de tert, este obligatorie completarea neincadrarii prevederile art. 180 lit. a indice 1 si de tertul sustinator cf. art 19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: completare formular (Formular nr.25)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Cerinta nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in art. 69 1 din OUG34/2006: Cerinta obligatorie: completare formular (Formular nr.26)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Nota: in cazul ofertelor sustinute de tert, este obligatorie completarea neincadrarii prevederile art. 69indice 1 si de tertul sustinator sau de sunbontractant dupa caz.Persoanele cu functiile de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Brandus-Dendyuk Vasile-Silvestru, Peter Judit, Finna Istvan Balazs, Muszka Alexandru, Balazs Jeno, Bogozi Attila, Csiki David, Boros Timea, Harai Istvan, Kerestely Vilmos, Lukacs Attila, Ordog Ludovic, Pall Denes, Penzes Zoltan, Tamas Elemer, Vitalyos Emilia.Cerinta nr. 5 ?Indeplinirea obligatiilor fiscale: Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor fata de: bugetul de stat, bugetul local.Cerinta minima: Prezentare formulare tip emise de organele competente, in original, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente aferenta lunii anterioare depunerii ofertei. Persoane fizice/juridice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului. Certificatul constatator se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor sau in copie lizibia cu mentiunea conform cu originalul, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Indiferent de formatul in care se depune, Certificatul Constator sa fie valabil la data depunerii ofertelor. In cazul in care un ofertant depune doar in copie lizibila, cu mentiunea ?confrom cu originalul? Autoritatea Contractanta, in situatia in care oferta sa este clasat pe primul loc, va solicita prezentarea de catre Ofertant a documentului in original, sau in copie legalizata.In cazul ofertantilor persoane juridice straine se solicita documente relevante eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Certificatul constatator trebuie sa contina urmatoarele informatii minimale: ? date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare), ? obiectul principal si secundar de activitate;? reprezentantii legali (asociati si administratori);? existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata, sau orice alta procedura.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Persoane fizice/juridice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de organele competente in tara de origine.Documentele prezentate trebuie insotite de traducerea lor autorizata si autentificata de catre notar.Ofertantii straini vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (vezi modelul atasat in sectiunea formulare, nr.4) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea, ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, si inaintea incheierii contractului de lucrari, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, va imputernicii pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Bilant contabilSe solicita Bilantul contabil (cu anexele sale si balanta de verificare) intocmit pentru ultimii 3 exercitii financiar, vizate si inregistrate de organele competente(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente), Cerinta nr.2 ? Informatii privind capacitatea economico-financiara: 1.Cerinta minima: completarea formularului nr. 5.Informatii generale, Cerinta nr.3 ? Informatii privind cifra de afaceri, Cerinta minima: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani: minim 448.900 lei media anuala.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privindcapacitatea tehnica: 1.1 Cerinta minima este de 448907 lei, si se considera indeplinita daca ofertantul/ asociatii demonstreaza indeplinirea / finalizarea cu succes a cel putin unui contract similar de lucrari cu o valoare cumulata cel putin egala cu valoarea estimata a contractului. Numarul maxim de contracte/ procese verbale de receptie nu poate depasi 5.In cazul unei asocieri fiecare partener va prezenta fisa cu experienta similara, cerinta minima fiind considerata indeplinita in mod cumulat.1.2 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani.1.3. Experienta similara . Se va atasa copia partilor relevante ale contractului de lucrari (obiectul, durata, valoarea contractului).1.4. Declaratia care contine informatiile privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe, cu specificarea expresa a acelora pe care se angajeaza sa utilizeze pentru indeplinirea contract, Cerinta nr. 2 ? Informatii privindpersonalulcerinta minima: declaratie la numarul mediu al personalului angajat pe ultimii 3 ani, numarul cadrelor de conducere, precum si persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.2.2 CV-urile persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului2.3 Declaratii de disponibilitate - pentru personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului2.4 suplimentar trebuie sa demonstreze existenta: Personal de conducere, responsabil de indeplinirea contractului, din care: a. 1 inginer, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata in constructii si cu experienta manageriala in executia de lucrari de constructie ? pentru functia de manager lucrari/sef santier.b. 1 inginer atestat de catre MDRT (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Inspectoratul de Stat in Constructii) ca RTE (responsabil tehnic cu executa), sau echivalentul acestuia, Cerinta nr. 1 ? Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001, Cerinta nr. 2 ? Standarde de protectia mediuluiISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie a lucrarilor exprimat in luni
Garantia acordata
20
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor executate exprimati in luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit prin download din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer