Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de lucrari de executie de "Amenajare curte interioara rectorat"


Detaliu pentru invitatia numarul 332688
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Numar invitatie: 332688/30.07.2012
Denumire contract: Achizitie de lucrari de executie de "Amenajare curte interioara rectorat"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: 0269/217779, Fax: 0269/214294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 0269/217779, fax: +40 0269/214294, persoana de contact: Vasile Motoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la secretariatul D.G.A., apartinand Universitatii "Lucian Blaga", Sibiu, bl.Victoriei nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de lucrari de executie de "Amenajare curte interioara rectorat"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de: terasamente, suprastructura, racorduri guri scurgere, pavare.
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 218 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3762 lei/, (respectiv 1881lei IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile calendaristice, de la data limita a depunerii ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G.nr.925/2006, art.86, alin.(1).In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Modalitate de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, virament bancar cont -RO27TREZ5765005XXX000188 TREZORERIA SIBIU, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM.Modalitate de constituire: in conformitate cu art.90 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formulare: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (rector Ioan Bondrea, dir.gen adm.Vasile Motoc, director financiar Cristina Puia, Birou Investitii: Albu Maria, Stanciu Gabriela. Certificate de atestare fiscala emise de organele competente ale MF, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta domeniul de activitate de lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor 4211, in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, copie lizibila cu semnatura si stampila conform cu originalul.Daca e cazul declaratie apartenenta IMM.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiile financiare intocmite la data de 30 decembrie 2011, daca e cazul.Informatii generale, media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani, trebuie sa fie minim 600.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucr. exec. in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, indica benef., indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cel putin un document prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare minima cu valoarea estimata a contractului.Se vor prezentaCV-urilepersoanelor de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia contractuluiin cauza (inginerilicentiatiaunei Fac. de Constructii-Drumuri).Resp. tehnic cu executia constructieidrumurilor, atestat, Resp. cu asigurarea calitatii in domeniul constr. drumurilor, decizia de numire. Copii ale atestatelor care dovedesc calificarea pentru muncitori calificati in domeniul const. drumurilor. Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplin. coresp. a contr. de lucrari, din dotare proprie, inchiriere sau alte forme. Masurile de protectie mediu pt.indep ctr.lucr. Prezentare certificat ISO 14001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integralin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer