Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE LUCRARI DE RENOVARE SI AMENAJARE BIROURI


Detaliu pentru invitatia numarul 293485
Autoritate contractanta
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Cod de identificare fiscala: 13729380
Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti
Telefon: 021-4056284
Fax: 021-3120140
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIE DE LUCRARI DE RENOVARE SI AMENAJARE BIROURI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Contract de Lucrari de Renovare si Amenajare Birouri
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.05.2011 10:59
Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: STRADA SPIRU HARET NR. 10-12, ETAJ 2, CAMERA 89, SECTOR 1, BUCURESTI
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA SPIRU HARET NR. 10-12, ETAJ 2, CAMERA 89, SECTOR 1, BUCURESTI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 128, 526 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie situatie personala operator economic, Certificat atestare fiscala, Certificat taxe locale, Certificat cazier fiscal, Acord asociere, daca exista, Declaratie IMM, daca este cazul, Certificat participare procedura cu oferta independenta, Certificat constatator, Declaratie proprie raspundere privind deschiderea unui punct de lucru in Oradea, in caz de castigare a procedurii, Informatii Generale, Cifra medie afaceri>=250000 lei, Bilant 2008, 2009, 30.06.2010, Declaratie lucrari 5 ani, >= 1 contract, Valoare totala>=125000 lei, Recomandare, Termen executie<2 luni dupa Ordin incepere, Declaratie echipamente, pregatire/calificare personal, efectiv mediu anual pe ultimii 3 ani, Declaratie/acorduri subcontractare daca este cazul, Angajament timp raspuns, Garantie lucrare, Schite ptr. oferta tehnica, ISO9001/ISO14001/OHSAS 18001(echivalent) pentruofertant, Declaratie respectare: Legea 90/1996;Ordin 388/1996;Norme protectia muncii/2002;Cuantumul garan?iei de participare: 2400 lei.
ON-LINE, ATAT PE ACEST SITE CAT SI DE LA ADRESA PARTENERULUI DIN PROIECT, FUNDATIA RUHAMA, http: //www.ruhama.ro/outbox/Fisiere_atasate.rar
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer