Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de lucrari la obiectivul de investitii "Instalare echipament ILS/DME la DSNA Baia Mare"


Detaliu pentru invitatia numarul 324100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Numar invitatie: 324100/13.04.2012
Denumire contract: Achizitie de lucrari la obiectivul de investitii "Instalare echipament ILS/DME la DSNA Baia Mare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: 0212083450, Fax: 0212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083528, fax: +40 212083564, persoana de contact: ADRIAN COJOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RA ROMATSA - CDZ Bucuresti - Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de lucrari la obiectivul de investitii "Instalare echipament ILS/DME la DSNA Baia Mare"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de lucrari la obiectivul de investitii "Instalare echipament ILS/DME la DSNA Baia Mare"
II.1.6) CPV: 45316220-3 - Instalare de echipament de semnalizare aeroportuara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma totala de 13.500 lei si se constituie potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara (Formularul A) sau de o societate de asigurari sau prin OP in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 - BCR, WTC. Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului de executie. Modul de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular B), care va fi emisa de o banca sau de o societate de asigurari. Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile de la data semnarii contractului. Conditii de constituire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006, HG 1045/2011 cu modificarile si completarile ulterioare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular 1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 2; Certificat de participare cu oferta independenta - completare Formular 3; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (conflict de interese) - Formular 4 Persoana cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA in ceea ce priveste procedura sunt Directorul General Bogdan DONCIU, Presedintele Comisiei de evaluare Florin PETRASCU, Serviciul Investitii Gabriel DRAGOMIRESCU, Serviciul PNA CNS Aninel CIMPOERU, Serviciul Juridic Laura RUSESCU, Serviciul Contabilitate Florina BALTA, Serviciul PMA Gabriela MEHES / Magdalena DINU. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate Se va prezenta copia certificatului emis de Oficiul National al Registrului Comertului semnata si parafata de catre operatorul economic purtand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa, faliment ori lichidare, administrarea afacerilor Operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Informatii generale se solicita realizarea unei cifre medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani de cel putin 2.700.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrari similare Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de o certificare de buna executie pentru cea mai importanta lucrare. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani un contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata. Se solicita copii dupa articolele relevante din contractul solicitat ca experienta similara sau copii a procesului-verbal de receptie precum si recomandare/certificare de buna executie aferenta, Se solicita prezentarea Certificatului de Autorizare pentru lucrarile de constructii si instalatii in incinte aeroportuare emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR) conform Reglementarii Aeronautice Civile RACR-AD-AACDA, Declaratie privind utilajele din dotare - Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind efectivul mediu de personal -Se solicita informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune, se solicita existenta unui responsabil cu controlul calitatii cu prezentarea deciziei de numire, Informatii referitoare la pregatirea profesionala a personalului - Se solicita informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a altor persoane responsabile pentru executarea lucrarilor; se solicita existenta unui responsabil tehnic cu executia lucrarilor cu atestat valabil emis de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Informatii privind subcontractantii - Se va prezenta declaratia privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Standarde de asigurare a calitatii - Se solicita dovada de certificare a sistemului de management al calitatii al ofertantului conform prevederilor standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent), sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii, Standarde de protectie a mediului 1. Dovada privind implementarea/certificarea unui Sistem de Management de Mediu: se solicita prezentarea de catre producator si/sau de ofertant a certificatului ISO 14001:2004 sau certificat echivalent (orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu), sau orice alt mijloc de proba (de exemplu: manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management de mediu, declaratie de mediu, adeverinta de la un organism de certificare ca are sistemul de management de mediu in curs de certificare, etc.) pentru a demonstra capacitatea tehnica a acestuia privind aplicarea si respectarea unor masuri de management al mediului;2. Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer