Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de lucrari pentru proiectul ?Alimentare cu apa in satul Calimanesti, comuna Fintinele, jud. Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 337188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Fantanele (Primaria Comunei Fantanele)
Numar invitatie: 337188/11.10.2012
Denumire contract: Achizitie de lucrari pentru proiectul ?Alimentare cu apa in satul Calimanesti, comuna Fintinele, jud. Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Fantanele (Primaria Comunei Fantanele)Cod fiscal: 4322459, Adresa: Fantanele, nr. 168, jud Mures, Fantanele, Telefon: +40 265580112, Fax: +40 265580112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Fantanele, nr. 124, jud Mures, Fantanele, Romania, cod postal: 547235, telefon: +40 265580112, fax: +40 265580112, persoana de contact: Varga Jozsef
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Fantanele, nr. 124, jud Mures, Fantanele, Romania, cod postal: 547235, telefon: +40 265580112, fax: +40 265580112, persoana de contact: Varga Jozsef
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de lucrari pentru proiectul ?Alimentare cu apa in satul Calimanesti, comuna Fintinele, jud. Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru executia lucrarilor: Amenajarea pentru protectia mediului.asigurarea utilitatilor necesare obiectivului, Constr.si.instala?ii, Utilaje, echipamente tehn.si functionale cu montaj, Montaj utilaje tehnologice, OS, Pregatirea personalului de exploatare.Probe tehnologice si teste
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 146, 134 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aprox. 2% respectiv: 22.922 LEI ? fara TVA.Valabilitate: 90zile de la data limita depunere a ofertelor1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 10;2.OP in contul RO32TREZ48221160250XXXXX -Trez. Sovata(4322459)cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Scrisoarea de garantie bancara trebuie1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire 5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimat procentual, este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie: - prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract. sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. Prev. la art. 90 alin(3)H.G 925/2006, modificat prin HG1045/2011. Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se va prezenta pentru toate sediile ?i punctele de lucru implicate IMPLICATE in derularea contratului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul necesar finan?arii contractelor de achizi?ie publica, conform art. 2 din Ordinul 170/2012 emis de Pre?edintele ANRMAP, sunt: Varga Jozsef, primar, Takacs Kalman, viceprimar, Csaszar Karoly-Zsolt secretar, Dobra Csaba, Vaga Sandor, Balint Lajos, Incze Jeno, Varga Karoly, Csaszar Jozsef Zsolt, Takacs Attila, Varga Sandor, Takacs Janos, Mitra Laszlo, Takacs Kalman, Balint Lajos, Dobra Csaba, Kerekes Janos, Engi-Kedei Alexandru, Datui Gheorghe4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatul constatator trebuie emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Certificatul se poate depune si in copie conforma cu originalul. In cazul depunerii documentelor in copie simpla de catre ofertantul ca?tigator, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata printr-o solicitare adresata ulterior.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire. In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, , din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale pentru ultimii 3 aniMedia cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 2.292.268 lei sau echivalentul sumei in EuroPrezentarea bilantului si contului de profit si pierderi pe ultimii 3 ani in copie certificata in conformitate cu originalul. In cazul in care, din motive obiective , justificate corespunzator , operatorul economic nu are posibilitatea de a-si demonstra situatia economica si financiara prin documentele solicitate de AC, are dreptul de a-si demonstra sitatia financiara si economica prin prezentarea altor documente pe care AC le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagina fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului....Continuare..., ...Continuare...Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini)In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine / tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Dovada, prin mijloace agreate de banca operatorului economic, care sa confirme ca acesta: a) are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de 305.635, 73 lei, avand o valabilitate de 4 luni de la data semnarii contractului, care va fi destinata indeplinirii viitorului contract.Saub) Scrisoare de bonitate bancara: Din acest document trebuie sa rezulte o capacitate de sustinere financiara a lucrarilor (de catre constructor) intr-o valoare de 305.635, 73 lei, avand o valabilitate de 4 luni de la data semnarii contractului, ...continuare..., ...continuare...Sauc) Se vor prezenta documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de achizitie publica sub forma de documente emise de institutii financiar-bancare (societati asigurare inclusiv) prin careoperatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea obiectului contractului in valoare de 305.635, 73 lei. In sensul celor de mai sus, ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resurse suficiente pentru derularea contractului corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii la momentul semnarii contractului....continuare..., ...continuare...Important. Documentul eliberat de institutia financiara trebuie sa confirme ca in cazul atribuirii contractului catre ofertant, banca se obliga in mod irevocabil si neconditionat sa asigure accesul ofertantului la resursele cerute de AC, ce trebuie sa fie disponibile incepand cu data semnarii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare cu obiectul contractului, prin prezentarea a cel putin 1 si maxim 2 contracte cu o valoare cumulata de minim: 1.146.134 lei fara TVA.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani cu valori, durata de executie, beneficiar.Toate contractele vor fi insotite de: -paginile relevante din contractele de executie semnate si stampilate ? in copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul? (parti relevante: partile, denumirea, obiectul, durata, pretul contractului si semnaturile partilor)-procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor semnat, stampilat...Continuare..., ...Continuare...Toate contractele vor fi insotite de: -recomandare din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contractele prezentate, semnate si stampilate.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: ?numar contract, data inceperii lucrarii, data terminarii lucrarii?modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nivel minim: - 2 buc. aparate de sudura in PE, prin procedeul electrofuziune- 2 buc. aparate de sudura in PE, prin procedeul cap la cap- 4 buc. buldoexcavatoare- 1 instalatie de foraj orizontal- 2 buc. autobasculantaSe vor prezenta rapoartele de inspectie pentru utilajele si echipamentele solicitate....continuare..., ...continuare...Operatorul economic trebuie sa prezinte rapoarte de inspectii aflate in termen de valabilitate, pentru utilajele, instalatiile si echipamentele ce vor fi angajate in executarea lucrarilor (rapoarte de inspectie trebuie sa fie eliberate de organele abilitate in conformitate cu ordinul MLPAT nr. 337/N/2000 si a HG 2139/2004)Nota: Operatorul economic trebuie sa detina in proprietate / inchiriere / orice forma de punere la dispozi?ie un nivel minim de utilaje, instalatii, echipamentele tehnice necesare si corespunzatoare tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator autorizat gr. II ? laborator propriu sau prin contract de prestari servicii, sau prin alte forme de punere la dispozitie, valabil la data depunerii ofertelor, pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin personalul de specialitate prevazut in prezenta documentatie, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului.Personal de specialitate si auxiliar pentru executia lucrarilor: Operatorul economic trebuie sa dispuna de un nivel minim de personal de specialitate si auxiliar pentru executia lucrarilor corespunzator tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim., Personal cheie: - Inginer sef cu o experienta de minim 3 ani in Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau instalatii sau hidrotehnic- Sef echipa/punct de lucru cu o experienta de minim 2 ani in Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau instalatii sau hidrotehnic- Responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din documentatia tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata in calitate de RTE in domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau instalatii sau hidrotehnic- Responsabil cu controlul calitatii in constructii, de?inator a unei decizii de numire in calitate de responsabil CQ in domeniul de Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau instalatii; sau hidrotehnic- Responsabil tehnic cu sudura, pentru instalatii sub presiune si instalatii de ridicat, atestat ISCIR- Minim 1 sudor autorizat ISCIR in PE- Minim 1 sudor autorizat ISCIR in OL, Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente pentru personalul cheie: -contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si pers. respective, si/sau documente din care reiese ca ofertantul a obtinut angajamentul de participare a personalului propus;Se va completa de fiecare pers: -CV?conform Anexei la Formularul nr.6;
-Declaratie de disponibilitate-Formularul nr. 7 pt. fiecare specialist in parte.Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea-diplome privind specializarea personalului-autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, -decizie numire CQ, Informatii privind subcontractantiiModalitatea de indeplinirePrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind asociereaSe va prezenta partea/ partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/ indeplinite de fiecare asociat in parte.?Acord de asociere?Ofertele depuse in asociere/consortii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte : -sa cuprinda toate informatiile solicitate de la fiecare partener precum si partea/ partile de lucrari executate de fiecare.-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.-Structura sau constituirea asociatiei nu va fi modificata pe durata contractului, decat cu aprobarea autoritatii contractante si numai in situatii exceptionaleSe desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener, Formularul nr.16 ?Acord de asociere?. In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Prezentarea Certificatului privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data depunerii ofertelor. Nota: a. Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.b. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba, Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data depunerii ofertelor.Nota: c. Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.d. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de protectie a mediului vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: 1. Punctajul (? puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total ? se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = [Pret (min ) / Pret (n) ]40
Costul operational garantat
60
Descriere: Costul operational anual maxim garantat (P2) 60 % Descriere: Componenta tehnica.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cea mai scazuta valoare ofertata a acestui factor de evaluare se acorda punctajul maxim, respectiv 60 puncte; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: P2 = (Costul operational anual maxim garantat)minim / (Costul operational anual maxim garantat) ofertant n X 60.Costul operational anual maxim garantat va fi prezentat in Formularul de Oferta, fara TVA. Se solicita garantarea costurilor de operare pe 15 ani. Costurile de operare garantate trebuie sa fie reale, aplicabile, fundamentate cu piata. Ofertarea unor costuri operationale ireale, nejustificate, nesustenabile din punct de vedere tehnic sau financiar are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP. Vizita de teren in data de 17.10.2012 ora 11
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer