Achizitie publica - Achizitie de lucrari pentru proiectul ?Infiintare si reabilitare spatii publice in comuna Lupeni?
Detaliu pentru invitatia numarul 356762
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356762/07.01.2014
Denumire contract: Achizitie de lucrari pentru proiectul ?Infiintare si reabilitare spatii publice in comuna Lupeni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna LupeniCod fiscal: 4368049, Adresa: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Telefon: +40 266248104, Fax: +40 266248212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Romania, cod postal: 537165, telefon: +40 266248104, fax: +40 266248212, persoana de contact: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lupeni, srt. Principala, nr. 566, jud. Harghita, cod postal: 537165
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de lucrari pentru proiectul ?Infiintare si reabilitare spatii publice in comuna Lupeni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pt exec lucr se vor lua in considerare aspectele/chelt prezentate in CS si PT.Lucr vizeaza Infiintare si reabilitare unor spatii publice in comuna Lupeni?.Valoarea totala supusa licitatiei este de 490.314 lei din care valoarea eligibila 431.318 lei si valoarea neeligibila 58.996 lei, conform listelor de cantitati publicate.Cheltuieli diverse si neprevazute 0.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 490, 314 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de: 9.806, 28 LEI.Valabilitate: 90 de zile de la data limita depunere a ofertelorIn cazul constituirii garantiei de participare in alta valulta se va lua curs de referinta cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 10;2.Virament in contul RO95TREZ3525006XXX001356 Trezoreria Odorheiu Secuiesc cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Scrisoarea de garantie bancara trebuie1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata6. riscul contestatiei cf. art. 278 indice 1 din oug 34 = 4.270, 31
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar ? Kovacs LehelViceprimar ? Gereb PeterSecretar ? Varga-Nagy MartaConsilieri: Magyari Jozsef, Hajdo Levente, Szeles Csaba, Kerestely Tibor, Kovacs Geza, Marton Elemer, Marton Csaba, Albert Matyas, Hadnagy Erno, Boldizsar Gaspar, Tamas Lazar, Mihaly LaszloComisia de evaluare: Gereb Peter - presedinte, Varga-Nagy Marta - membru, Szoke Laszlo - membru4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Orice ofertant poate beneficia de sustinere in conformitate cu prevederile oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului.Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza, inainte de atribuirea contractului.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, , din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraPrezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani cu valori, durata de executie, beneficiar. Se va completa Formularul nr. 4.Prezentarea a minin 1 ? maxim 2 contracte avand ca obiect executie de lucrari de constructii civile in valoare cumulata de minim 490.314 lei.Pentru fiecare contract de experienta similara se va prezenta un Formular nr.20, completat distinct.Documentele prezentate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei trebuie sa cuprinda informatiile prevazute la art 188, alin 3, lit a din OUG 34/2006: lista cu lucrari insotite de certificari de buna executie (cuprinzand beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit).Operatorii ec. nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in l. romana., Informatii privind capacit tehnicaDeclaratia ref la utilajele, instalatiile, echipam tehnice de care dispune op ec pentru indeplinirea corespunzatoare a contr de lucrari.Se va completa Formularul nr. 5 impreuna cu anexa., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratia privind pers responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.Doc prezentate pentru pers propus pentru realizarea contractului trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Important: O persona poate ocupa cel mult 2 posturi din cele impuse de Autoritatea Contractanta., Personal cheie: 1 manager de proiect-Studii superioareCertificat de absolvire curs manager de proiect acreditat CNFPA2. Sef santier, 1 persoana, cu studii superioare (subinginer/inginer) tehnice in domeniul constructiilor (CCIA, Drumuri, poduri si cai ferate, instalatii etc.)3. 1 responsabil tehnic cu executia, -Sa fie atestat tehnico-profesional Cf HG 925/19954. 1 responsabil cu controlul tehnic de calitateSe vor prezenta: Pentru responsabilii mentionati la pct. 1 si 2 vor prezenta, CV-ul, copii dupa diplomele, autorizatiile/certificatele de atestare profesionala in domeniul solicitat, legitimatia vizata la zi (daca este cazul) cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul va prezenta urmatoarele documente pentru responsabilii 1-4: ? Declaratii de disponibilitate;
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).In cazul in care certificatele/ diplomele/ documentele care confirma experienta profesionala indicata sunt emise in alta limba decat romana, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile solicitate prin documentatia de atribuire., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind asociereaOp ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prez acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urm: -asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de exec integrala a contr, la termen si in conditiile asumate prin acesta-nominalizarea liderului asoc, a membrilor asoc, impreuna cu datele de identificare ale acestora-comunicarile dintre AC si membrii asoc cu privire la desf procedurii de atribuire se vor face cu liderul asoc-in cazul in care oferta asoc este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contr de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asoc-partile din contr care urm sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Ofertele depuse in asociere tb sa indeplineasca urm cerinte : -sa cuprinda toate info solicitate de la fiecare partener precum si partile de lucrari exec de fiecare.-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Standarde de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalentCertificat privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalentCertificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 08:41