Achizitie publica - Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?MODERNIZAREA SI REFACEREA DRUMURILOR COMUNALE DC 25 SI DC 35 AFECTATE DE INUNDATII DIN ANUL 2010, COMUNA LUPENI, JUDETUL HARGHITA?
Detaliu pentru invitatia numarul 343236
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343236/28.02.2013
Denumire contract: Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?MODERNIZAREA SI REFACEREA DRUMURILOR COMUNALE DC 25 SI DC 35 AFECTATE DE INUNDATII DIN ANUL 2010, COMUNA LUPENI, JUDETUL HARGHITA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lupeni Jud. HarghitaCod fiscal: 4368049, Adresa: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Telefon: +40 266248104, Fax: +40 266248212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Romania, cod postal: 537165, telefon: +40 266248104, fax: +40 266248212, persoana de contact: GEREB PETER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Lupeni, Romania, cod postal: 537165, telefon: +40 266248104, fax: +40 266248212, persoana de contact: GEREB PETER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?MODERNIZAREA SI REFACEREA DRUMURILOR COMUNALE DC 25 SI DC 35 AFECTATE DE INUNDATII DIN ANUL 2010, COMUNA LUPENI, JUDETUL HARGHITA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pt exec lucr se vor lua in considerare aspectele/chelt prezentate in CS si PT.Lucr vizeaza modernizarea si refacerea unor drumuri comunale dinLupeni.Conf bugetului chelt. diverse si neprevazute sunt de 306.265 lei, cu resp art .29 alin 2 ind 1 OUG 34/2006 din valoarea estimata de 6.211.283 RON.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 211, 283 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de: 118.100 LEI.Valabilitate: 90 de zile de la data limita depunere a ofertelorIn cazul constituirii garantiei de participare in euro se va lua curs de referinta cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 10;2.OP in contul RO95TREZ3525006XXX001356 Trezoreria Odorheiu Secuiesc cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Scrisoarea de garantie bancara trebuie1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar ? Kovacs LehelViceprimar ? Gereb PeterSecretar ? Sinka MartaContabil ? Jakab KalmanConsilieri: Magyari Jozsef, Hajdo Levente, Szeles Csaba, Kerestely Tibor, Kovacs Geza, Marton Elemer, Marton Csaba, Albert Matyas, Hadnagy Erno, Boldizsar Gaspar, Tamas Lazar, Mihaly LaszloComisia de evaluare: Gereb Peter ? presedinte, Sinka Marta ? membru, Szoke Laszlo - membru4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului.Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza, inainte de atribuirea contractului.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, , din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniPrezentarea a minin 1 ? maxim 2 contracte avand ca obiect executie de lucrari de constructii drumuri in valoare cumulata de minim5.900.000 lei.Documentele prezentate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei trebuie sa cuprinda informatiile prevazute la art 188, alin 3, lit a din OUG 34/2006: lista cu lucrari insotite de certificari de buna executie (cuprinzand beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit).Operatorii ec. nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in l. romana., Informatii privind capacit tehnicaDeclaratia ref la utilajele, instalatiile, echipam tehnice de care dispune op ec pentru indeplinirea corespunzatoare a contr de lucrari.Ofertantul este obligat sa demonstreze ca pe toata perioada de derulare a contr are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele urmat: ? Cilindru compactor- 1 buc? Autogreder- 1 buc? Autobasculanta -4 buc? Autobetoniera -2 buc? Buldozer - 1 buc? Excavator pe pneuri/senile - 2 buc? Incarcator frontal - 1 buc? Linie de asternare asfalt formata din: -Repartizator asfalt ? 1 buc- Cilindru compactor 1 buc-Autogudronator ? 1 bucOp.ec trebuie sa prezinte contracte/conventii/acorduri/orice alt document emis de catre un tert, pentru dovada dispunere pentru utilajele, instalatiile si echipamentele ce vor fi angajate in exec lucr...continuare..., ...continuare...? Statie de betoane (capacitatea acestuia trebuie sa fie corelata cu cantitatea de beton solicitat prin PT si DE) ? 1 buc ? autorizatii de functionare si autorizari tehnice valabile solicitate prin lege? Statie de preparare mixturi asfaltice (capacitatea acestuia trebuie sa fie corelata cu cantitatea de asfalt solicitat prin PT si DE) -1 buc - autorizatii de functionare si autorizari tehnice valabile solicitate prin legeOp.ec trebuie sa prezinte contracte/conventii/acorduri/orice alt document emis de catre un tert, pentru dovada dispunere pentru utilajele, instalatiile si echipamentele ce vor fi angajate in exec lucr, Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu sau prin contract de prestari servicii sau orice alt document emis de catre un tert, valabil pe perioada lucrarilor pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laboratorgr. II)., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratia privind pers responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.Ofertantul tr sa faca dovada ca dispune de cel putin pers de specialitate prevazut in prezenta documentatie, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului.Op economic trebuie sa dispuna de un nivel min de pers de specialitate si auxiliar pentru executia lucrarilor corespunzator tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim.Doc prezentate pentru pers propus pentru realizarea contractului tr sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Important: Se vor nominaliza pers diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu se vor nominaliza pers diferite pentru fiecare post vor fi respinse., Personal cheie: 1.1 manager de proiect-Studii superioareCertificat de absolvire curs manager de proiect acreditat CNFPA2.1 sef santier-Studii superioare tehnice cu specializarea de Cai ferate Drumuri si produri (CFDP)3.1 inginer GEODEZIEAutorizatie OCPI4.1 responsabil tehnic cu executia, autorizat pentru domeniul II (Constructii rutiere, dumuir, poduri, tunele si piste de aviatie)-Sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul II.5.1 responsabil cu controlul tehnic de calitateSe vor prezenta: contr individ. de munca si/sau contractele de prest serv si/sau doc obtinere angajament de participare-diplome privind specializarea-autorizatii/certificate de atestare prof. si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, dupa caz.- CV- Declaratie de disponibilitateContinuare, ContinuarePers auxiliar si de specialitateTr sa se regaseasca pers cu calificarea de pavator si asfaltor. Nr de muncitori cu meseria de pavator si asfaltor se va corela cu oferta financiara (F consumuri de forta de munca).Adica nr de muncitori necesari realizarii nr de ore pentru pavare si asfaltare tr sa coincida cu nr de muncitori disponibili ai ofertantului prezentat in doc de calificare.Se va prezenta in mod obligatoriu copia certif de abs, curs pt pers angajate ca pavator si asfaltor. Tr sa prezinte in mod obligatoriu copia certif de abs eliberate de Ministerul Muncii/ Ministerul Educatiei. Pt. certificare la pers de asfaltor sau pavator nu se accepta numiri sau decizii ale conducerii sc ofertante.Se vor prezenta: -contr individ. de munca si/sau contr de prest serv si/sau doc obtinere angajament de participare-diplome privind specializarea-autorizatii/certificate de atestare prof. si legit aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, dupa caz.- CV- Decl de disp, Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind asociereaOp ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prez acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urm: -asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de exec integrala a contr, la termen si in conditiile asumate prin acesta-nominalizarea liderului asoc, a membrilor asoc, impreuna cu datele de identificare ale acestora-comunicarile dintre AC si membrii asoc cu privire la desf procedurii de atribuire se vor face cu liderul asoc-in cazul in care oferta asoc este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contr de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asoc-partile din contr care urm sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Ofertele depuse in asociere tb sa indeplineasca urm cerinte : -sa cuprinda toate info solicitate de la fiecare partener precum si partile de lucrari exec de fiecare.-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Standarde de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalentCertificat privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalentCertificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: Min. 1 ora. Ofertele ca propune un termen mai scurt nu vor fi punctate suplimentare. Max 48 de ore. Ofertele care propun un termen mai lung vor fi respinse ca neconforme.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Ofertele care propun un termen de garantie mai mic de 2 ani vor fi declarate neconforme, iar cele care propun un termen de garantie mai mare de 5 ani nu vor fi punctate suplimentar.
Durata de executie
15
Descriere: Durata minima acceptata pentru executia lucrarii este de 12 luni. Ofertele care propun o durata mai scurta nu vor fi punctate suplimentar. .Durata maxima acceptata pentru executia lucrariilor este 18 luni. Ofertele care propun o durata mai lunga vor fi respinse ca neconforme.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. Autoritatea Contractanta va organiza vizita pe teren in data de 06.03.2013, ora 11:00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 09:04