Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?REABILITARE, CONSTRUIRE SI EXTINDERE CAMPUS SCOLAR COLEGIUL MIHAI VITEAZUL, ORASUL BUMBESTI-JIU, JUDETUL GORJ? Cod SMIS: 12657 - POR


Detaliu pentru invitatia numarul 322452
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL Bumbesti-Jiu
Numar invitatie: 322452/21.03.2012
Denumire contract: Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?REABILITARE, CONSTRUIRE SI EXTINDERE CAMPUS SCOLAR COLEGIUL MIHAI VITEAZUL, ORASUL BUMBESTI-JIU, JUDETUL GORJ? Cod SMIS: 12657 - POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL Bumbesti-JiuCod fiscal: 4666002, Adresa: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Telefon: 0253463465, 0253463463, Fax: 0253463872
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Romania, cod postal: 215100, telefon: +40 253463465 / +40 253463463, fax: +40 253463872, persoana de contact: Str. Parangului, nr. 101, Bumbesti ? Jiu, Gorj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oras Bumbesti-Jiu; Strada Parangului; nr.101; Judetul Gorj CP: 215100 - Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de lucrari pentru Proiectul ?REABILITARE, CONSTRUIRE SI EXTINDERE CAMPUS SCOLAR COLEGIUL MIHAI VITEAZUL, ORASUL BUMBESTI-JIU, JUDETUL GORJ? Cod SMIS: 12657 - POR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune realizarea urmatoarelor lucrari de reabilitare, extindere si construire, care sa corespunda standardelor actuale: -Reabilitare cladire existenta ?Scoala?-Reabilitare cladire existenta ?Ateliere?-Realizare constructie noua ?Camin-internat?conform Proiectului Tehnic de executie.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 142, 197.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 120.000, 00 leiPerioada de valabilitate: 90 zile (de la data limita de depunere a ofertelor).Modalitatea de constituire a garantiei: in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1 din H.G. 925 / 2006 actualizata.Garantia de participare va fi prezentata in original, iar cea prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: va fi de 10% din valoarea totala a contractului de lucrari exclusiv T.V.A.Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art.90; din H.G. 925 / 2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privindeligibilitatea, completata conform Formularului nr.1, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului nr. 2, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata conform Formularului nr. 3, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independenta, completata conform Formularului nr. 4, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34 / 2006, completata conform Formularului nr. 5, anexat in sectiunea Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Bobaru Constantin ? Primar, Crintea Ilie ? Viceprimar, Porumbel Miruna ? Secretar Oras, Raiosu Simona ? Sef.Serv.Contabilitate, Dobrescu Cornel ? Compartiment AchizitiiCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala, eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala, eliberat de Autoritatile Publice Locale, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: -documentele se vor atasa in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea cerintelor de mai sus;
-documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana;
-cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.-declaratia privind conflictul de interese se solicita si subcontractantilor si tertilor sustinatori, conform art. 69(1)/OUG34/06. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Note: -documentul se va atasa in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-in etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata;
-in cazul unei asocieri, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire;
-Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire (cod CAEN rev. 2:4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale);
-Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleBilanturile contabile pe anii 2008, 2009, 2010, Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 aniMedia cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 10.000.000, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 6 (sase) luni in suma de 1.754.913, 48 lei (valoarea estimata 6.142.197, 20 / perioada de realizare a contractului 21 luni) X 6 luni perioda pentru care se cere disponibilizarea sumei., Informatii privind sustinerea economica si financiara.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat lucrari in domeniul constructiilor civile, prin prezentarea a cel putin 1 si maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de minim: 6.142.197, 20 lei fara TVA., Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Personal cheie: 1. Inginer sef cu experienta in constructii civile - dovedita prin participarea la cel putin un contract similar2. Sef echipa / punct de lucru cu experienta in constructii civile - dovedita prin participarea la cel putin un contract similar3. Responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din documentatia tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata in calitate de RTE in domeniul constructiilor civile;4. Responsabil cu controlul calitatii, Angajamentului ofertantului privind resursele umane, Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinerea tehnica si / sau profesionala a unui tert Cerinta nr. 1: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent., Cerinta nr. 2: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul oferteise acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 75 de puncteb) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P= [pretul minim ofertat / pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [75 puncte].
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
25
Descriere: Punctarea factorului de evaluare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se face conform algoritmului: a)pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 25 de puncte;b) pentru alta durata a garantiei lucrarilor ce fac obiectul contractului decat cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: P(dn) = (durata garantiei ofertate / durata garantiei maxime) xpunctajul maxim alocat [25 puncte]Durata propusa trebuie sa fie reala, aplicabila, fundamentata cu piataOfertarea unei durate de garantie mai mica de 5 ani are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma, conform art. 36, (2) lit. ?b? din H.G. nr. 925 / 2006 actualizata. Ofertarea unei durate de garantie mai mare de 10 ani nu se puncteaza suplimentar..
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer