Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE LUCRARI REPARATII CAPITALE, ACCESE SI SISTEMATIZARE PE VERTICALA CU INCHEIERE CONTRACT MULTIANUAL


Detaliu pentru invitatia numarul 354386
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHON
Numar invitatie: 354386/04.10.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DE LUCRARI REPARATII CAPITALE, ACCESE SI SISTEMATIZARE PE VERTICALA CU INCHEIERE CONTRACT MULTIANUAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHONCod fiscal: 4540895, Adresa: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi, Telefon: 0232-410218, Fax: 0232-211752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE LUCRARI REPARATII CAPITALE, ACCESE SI SISTEMATIZARE PE VERTICALA CU INCHEIERE CONTRACT MULTIANUAL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale, accese si sistematizare pe verticala, executate in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini.Mentionam ca ponderea (%) pentru diverse si neprevazute este de 10% din valoarea estimata a prezentului contract, adica suma de 169.869, 90 Ron .SE INCHEIE CONTRACT MULTIANUAL PENTRU 4 ANI.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 868, 568.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
ESTE IN SUMA DE 5.478, 7 RON.GARANTIA DE PARTICIPARE SE ACCEPTA SI IN VALUTA, calculata la cursul BNR dindata anterioara cu 5 zile termenului limita de depunere a ofertelor.Se prezinta ca virament bancar sau instrument de garantare emis de banca sau societate de asigurari.Cont garantii RO27TREZ4065006XXX015625 .Este valabila 60 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se posteaza scanata in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata si la sediul achizitorului pana la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara tva.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cont garantii RO27TREZ4065006XXX015625
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180(formular 4)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata. - Formular F1 Lista persoane de decizie : Manager - Ec.Bogdan CojocaruDirector medical - Dr.Carmen VolovatDir.Financ.contabil - Ec.Alexandru CorduneanuConsilier juridic Dan PahopolSef Serviciu Achizitii - Ec.Alina BendescuServiciu Achizitii- Ref.Elis CretuSef Compartimen tehnic -Ing.Viorel NechiforConsult.spec.Primaria Iasi - Ing.Adrian Cuperman3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta4.Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.5 ) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Pentru persoanele juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu suma de 3.397.398 lei (dublul valorii estimate fara diverse si neprevazute).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art.190 din OUG 34/2006)., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, Prezentarea a cel putin unui contract invaloare de 1.698.699 lei fara TVA ., Cerinte minime de personal1 Sef santier executie cu atestat MCC in domeniul E (executie lucrari);1 RTE - se solicita atestat MLPTL si MCC;1 Specialist/expert atestat de Ministerul Culturii, atestat categoria E(executie lucrari), in domeniul: 4-consolidare/restaurare structuri istorice.1 responsabil AQ/CQ cu asigurarea calitatii lucrarii, 1 responsabil Protectia Muncii, conform HG 319 din 2006 ?Legeasecuritatii si sanatatii in munca, sau conform GH 1415/2006; responabilul cu protectia muncii va fi instruit in conformitate cu activitatea specifica unitatii sanitare Spitalul Clinic DR C I Parhon Iasi., Declaratie privind lista subcontractantilor Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001sau echivalentCertificatul sistemului de management al mediului, respectiv certificat ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer