Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de MATERIAL ANTIDERAPANT ? NISIP, SORT 0 ? 8 MM, CU TRANSPORT INCLUS


Detaliu pentru invitatia numarul 355786
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC DRUMURI SI PODURI LOCALE ALBA SA
Numar invitatie: 355786/15.11.2013
Denumire contract: Achizitie de MATERIAL ANTIDERAPANT ? NISIP, SORT 0 ? 8 MM, CU TRANSPORT INCLUS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC DRUMURI SI PODURI LOCALE ALBA SACod fiscal: RO 4331392, Adresa: STR. FREDERIK MISTRAL NR.3, Alba Iulia, Telefon: +40 0258811361, Fax: +40 0258814007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. FREDERIK MISTRAL NR.3, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510110, telefon: +40 0258811361, fax: +40 0258814007, persoana de contact: VOICHITA DRAGUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. FREDERIK MISTRAL NR.3, Alba Iulia, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de MATERIAL ANTIDERAPANT ? NISIP, SORT 0 ? 8 MM, CU TRANSPORT INCLUS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie MATERIAL ANTIDERAPANT ? NISIP, SORT 0 ? 8 MM, CU TRANSPORTUL INCLUSValoarea estimata de 540.019, 70 lei.
II.1.6) CPV: 14211000-3 - Nisip (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 019.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare este de: 10.800 lei, din care: 1.775 lei pentru Lotul 1 - Alba Iulia, 1.457 lei pentru Lotul 2 - Aiud, 1.103 lei pentru Lotul 3 - Blaj, 1.905 lei pentru Lotul 4 ? Sebes, 4.560 lei pentru Lotul 5 - Cimpeni.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, sau contestatarul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de2.280 lei pentru Lotul 5 ? Cimpeni.2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare: 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie de participare (Formularul 15), sau ordin de plata, in contul RO27TREZ0025069XXX000372 deschis la Trezoreria Municipiului Alba Iulia, cod fiscal 4331392Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere - Formular nr.16, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului exclusiv TVA. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.2.Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform formularului nr. 15A din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.3. Scrisoarea de garantie de buna executie trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante.4. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular nr.1 ? Declaratie privind eligibilitateaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaDocumentul solicitat pentru neancadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 se solicita si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular nr.1.1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Se vor prezenta: ? Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri de catre organele competente.? Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri de catre organele competente.? Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele competente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, astfel devenind aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr.2 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr.4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai Contan ? DirectorGeneral, membru in Consiliul de Administratie, Alexi Dorina ? Director Economic, Maier Ioan ? Director Tehnic, Beleiu Saveta ? Presedinte Consiliul de Administratie, Rusca Marcel -membru in Consiliul de Administratie, Campean Lucian -membru in Consiliul de Administratie, Iancau Gheorghe Cosmin -membru in Consiliul de Administratie, Popescu Emil Antoniu -membru in Consiliul de Administratie, Blaga Laurentiu Alexandru -membru in Consiliul de Administratie.Declaratie in temeiul art. 691 din OUG nr.34/2006 va fi prezentata pentru ofertnt, ofertant asociat si tert sustinator.Incadrerea intr-una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe propria raspundere in temeiulart.691 din OUG nr.34/2006, va fi prezentata in original in conformitate cu prevederile art.5, ali. (3), din Ordinul 509/2011. Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoana juridice/fizice romana1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comer?ului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Certificat constatator sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana.Autoritatea contractant are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitatecertificatul constatator in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa prezinte informatiile generale precum si declararea cifrei medii globale de afaceri, pentru ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012)Se va completa Formular nr.5 ? Informatii generalePentru conversia in RON, daca situatiile financiare suntintocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv. (www.bnr.ro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica1.Principalele livrari de produse in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinire: 1) Completare Formular nr.6 Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ;Ultimii 3 ani se calculeaza raportat la termenul limita de depunere a oferteiPentru conversia in RON, daca sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru anul 2013 ? cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare, Cerinta nr. 2Se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele detinute, in vederea derularii contractului de furnizare., Cerinta nr. 3Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere, in care se va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respectiv faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante.Completare Formular nr.14 ACORD DE ASOCIERE Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului) valabil la data limita de depunere a ofertelorNu se accepta certificarea in curs de atestare ? dar se accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese din el ca ofertantu v-a primi certificarea.Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor. IN cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta in traducere legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer