Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din municipiul Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 330411
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 330411/26.06.2012
Denumire contract: Achizitie de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din municipiul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din municipiul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica este achizitionarea de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din Municipiul Satu Mare, dupa cum urmeaza: Lotul 1 - achizitie de corpuri de iluminat si confectii metalice pentru fixare corp de iluminat de stalp;Lotul 2 - achizitie de ignitere si balasturi lampa sodiu, uz interior;Lotul 3 - achizitie de balasturi lampa mercur, uz exterior;Lotul 4 - achizitie de lampi sodiu, halogen, mercur si tuburi fluarescente;Lotul 5 - achizitie cablu conductor, dulii ceramice si conector derivatie.
II.1.6) CPV: 34928530-2 - Lampi de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 823.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:3820 lei; Lot 2:1640 lei; Lot 3:320 lei; Lot 4:4710 lei; Lot 5:110 lei.2) Conform art. 85, lit. b) din HG 925/ 2006, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica de 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP pentru prezenta procedura.3) Conform art. 86, alin. (1), din HG 925/2006 actualizata, garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original, - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, - sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pentru garantii de participare al Municipiului Satu Mare este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trezoreria Satu Mare, iar codul unic de inregistrare CUI: 4038806.Conform Art. 86, alin. (6), din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor indicate in invitatiade participare publicata in SEAP.4) Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 1) va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratia privind eligibilitatea (Formularul 12A) va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul 12B) va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12C) va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, aflat in perioada de valabilitate, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului D din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire).Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (Formularul D) va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Ilyes Iuliu; Viceprimari - Kereskenyi Gabor, Albu Adrian; Consilieri locali - Ardelean Eugenia, Ardelean I Claudiu, Boldor Calin Razvan, Caita Cristina, Coica Costel Dorel, Fogel Vasile, Fanea Dumitru, Ghilea Gheorghe Sorin, Kovacs Jacint, Lang Ladislau, Iura Florin, Masculic Csaba, Magyar Lorand Balint, Nagy Szabolcs, Nits Janos, Popdan Rodica Cornelia, Solschi Viorel, Szocs Peter Levente, Veres Norbert; Director economic ? Ursu Lucica; CFP ? Ratiu Anca; Sef Birou Achizitii Publice -Manoliu Mihaela; Sef Serviciul juridic Racolta Mihaela; Sef Serviciu A.D.P.S.P. - Muntenu Gheorghe ?, Consilier Serviciu A.D.P.S.P. - Pop Sorin; presedintele si membrii comisiei de evaluare (Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune). 1) Pentru persoane juridice romane: Sa prezinte Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului de achizitie publica si care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantii clasati pe primul loc vor prezenta certificatul constatator in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? inainte de a desemna oferta castigatoare autoritatea contractanta va solicita de la acestia, pentru conformitate, certificatul constatator ORC in original / copie legalizata.2) Numai pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer