Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din municipiul Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 354206
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 354206/30.09.2013
Denumire contract: Achizitie de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din municipiul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807517, Fax: +40 261807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din municipiul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica este achizitionarea de materiale electrice pentru iluminatul public stradal din Municipiul Satu Mare, dupa cum urmeaza: Lotul 1 - achizitionarea de corpuri de iluminat si confectii metalice;Lotul 2 - achizitionarea de ignitere si balasturiLotul 3 - achizitionarea de balasturi de exteriorLotul 4 - achizitionarea delampi de iluminatLotul 5 - achizitionarea de cablu ACYY, dulii si conectori derivatie
II.1.6) CPV: 34928500-3 - Echipament de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 561, 750.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul g.p.este: LOT1=5435 LEI;LOT2=1740 LEI;LOT3=305 LEI;LOT4=3640 LEI;LOT 5=95 LEI.Data la care se va face echivalenta g.p. din LEI in alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Banca al carei curs va fi luat in considerare este BNR. 2.Peroada de valabilitate a g.p.va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare publicat in SEAP pentru prezenta procedura. 3.G.p.se va constitui prin virarament bancar sau prin instrument de garantare.Instrumentul de garantare va fi emis, de regula, de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate de preferinta cu coresp.in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prezentat in original -sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit -sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatii contractante -sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizat in documentatia de atribuire-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie.-sa prevede modalitatea de executare a platii g.p., respectiv, conditionat sau neconditionat. G.p. trebuie sa fie irevocabila.Contul pentru g.p. este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trezoreria Satu Mare, iar codul CUI: 4038806. Dovada constituirii g.p. se va posta obligatoriu in SEAP scanata pina la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante din P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Registratura, pina la data limita de depunere a ofertelor. 4.Retinerea g.p.se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. 5.In cazul incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Leg.346/2004 actualizata si vor prezenta declaratia potrivit Anexei 1 la Leg.346/2004 actualizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Form.1 din fisierul "Formulare" al Documentatiei de atribuire).Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr.314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere.2)Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.3)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit.a), lit.c1) si lit.d).din OUG 34/2006.4)Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul "Formulare" al Documentatiei de atribuire).5)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in forma lizibila ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/operatorul economicnu are datorii scadente la nivelul celelei de-a doua luni anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In caz in care procedura de emitere a acestor certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op.ec. pot depune o declaratie pe proprie raspundere potr. art.11 alin(4) din H.G. nr.925/2006.6)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in forma lizibila ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/operatorul economicnu are datorii scadente la nivelul celelei de-a doua luni anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In caz in care procedura de emitere a acestor certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op.ec. pot depune o declaratie pe proprie raspundere potr. art.11 alin(4) din H.G. nr.925/2006.7)Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 (conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art.90 si art.93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel, Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Octavian Iulian, Ardelean Radu Ovidiu, Bancea Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu, Leitner Istvan Atilla, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Masculic Csaba, Micle Adrian, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc; Secretar- Suciu Mariana, Dir.Economic ? Ursu Lucica; Administrator public - Babut Domuta Dan, Sef Serviciul Juridic Contencios Arhiva- Racolta Mihaela , CFP ? Ratiu Anca Amalia; Sef Birou Achizitii Publice ?Manoliu Mihaela Cristina; Munteanu Tantas Gheorghe Grigore Sef Serviciul administrare domeniu public si privat, servicii publice; Comisia de evaluare (inclusiv membrii de rezerva): Munteanu Tantas Gheorghe Grigore Sef Serviciul administrare domeniu public si privat, servicii publice; Consilier SADPPSP ? Pop Sorin, Consilier SADPPSP ? Surulescu Luminita Viorica, Consilier SADPPSP ?Ciulean Oana, Consilier SADPPSP ? China Florica Anuca, Sef Birou Achizitii Publice ?Manoliu Mihaela Cristina, Consilier Biroul achizitii publice ? Negru Angelica, Consilier Biroul achizitii publice- Caras Antonela; Consilier Biroul achizitii publice ? Mare Daniela Claudia; Consilier Biroul achizitii publice- Szilagyi Andrea, Consilier Biroul achizitii publice ? Biris Gavril Florin; Consilier Biroul achizitii publice- Luca Ioan; Consilier Biroul Energetic ? Haidu Zsolt.Pentru situatia participarii la licitatie cu oferta comuna, toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi prezentate de fiecare dintre ofertantii asociati.IMPORTANT: Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP pe lotul pentru care se depune oferta, in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform Art. 17 alin. (3)/HG 1660/2006 actualizata, si Art. 61 alin. (3)/OUG 34/ 2006 actualizata. 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in forma lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului. Informatiile prezentate in certificatul consatatatorONRC trabuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertalor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator ONRC in original sau in copie legalizata.2. Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Pentru situatia participarii la licitatie cu oferta comuna, documentele aferente cerintei de calificare solicitata mai sus vor fi prezentate de fiecare dintre ofertantii asociati.IMPORTANT: Toate documentele aferente cerintelor de calificare solicitate mai sus vor fi transmise in SEAP pe lotul pentru care se depune oferta, in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform Art. 17 alin. (3)/HG 1660/2006 actualizata, si Art. 61 alin. (3)/OUG 34/ 2006 actualizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA (daca e cazul): Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocieriinumai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere prezentat in original, in care sa se mentioneze cel putin urmatoarele: -ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului; -ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor; -atat pe parcursul derularii procedurii cat si in cazul desemnarii ca si castigator pe parcursul executiei contractului liderul este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Acordul de asociere va indica obligatoriu partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, dintre asociati in parte.IMPORTANT: Toate documentele aferente cerintei de calificare solicitata mai sus vor fi transmise in SEAP pe lotul pentru care se depune oferta, in forma scanata cu semnaturile, stampilele de rigoare si semnate cu semnatura electronica conform Art. 17 alin. (3)/HG 1660/2006 actualizata, si Art. 61 alin. (3)/OUG 34/ 2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer