Achizitie publica - Achizitie de materiale pentru instalatii de apa si canalizare
Detaliu pentru invitatia numarul 329048
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329048/08.06.2012
Denumire contract: Achizitie de materiale pentru instalatii de apa si canalizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA SERVICE SACod fiscal: 22131317, Adresa: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Giurgiu, Telefon: 0788352095, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Giurgiu, Romania, cod postal: 080693, telefon: +40 0731551614, fax: +40 0246212227, persoana de contact: TOBAN STELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC APA SERVICE SA GIURGIU, STR.UZINEI, NR.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de materiale pentru instalatii de apa si canalizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de materiale pentru instalatii de apa si canalizare
II.1.6) CPV: 44115210-4 - Materiale pentru instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum Garantie de participare: 3.000 RON.Forma de constituire: Scrisoare de garantie bancara de Participarea /Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari(cf Form. 19);prin depunerea la casieria AC a sumei in numerar.Cont: RO92 BRDE 190SV08081061900, pana la data deschiderii ofertei.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari va fi original inclusiv toate anexele si dovezile privind achitarea primelor de asigurare ptr.perioada de valabilitate a ofertei, fara franciza sau alta clauza care sa diminueaza valoarea despagubirilor, ptr.cuantumul si perioada de valabilitate solicitate.Garantia bancara de participare va fi irevocabila, prezentata in original.Valab.120 de zile de la depunere oferte.AC isi rezerva dreptul de a respinge oferta de participare cf art.33(3)lit.b din HG925/2006.Instrumentul de garantare nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate.AC va restitui garantia de participare in cf cu art. 88 din HG925/2006.Ofertantii pot constitui garantia de participare cf art.16 alin(2)din Legea346/2004 daca fac dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Declaratiei privind incadrarea in IMM.AC poate cere extinderea perioadei de valabilitate a ofertei.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Scrisoarea de garantie in original prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducere in limba romana, legalizata la notariat.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi emisa in numele si ptr.liderul asocierii.AC are dreptul de a retine garantia de participare, cf art 87 din HG 925/2006.In cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant, AC va retine din garantia de participare 1.560 lei, cf.art 278A1 lit.a), din OUG34/2006.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, cf art 36 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie: 2% din valoarea contractului fara TVA.Constituire garantie de buna executie: Scrisoare de garantie bancara de buna executie;Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari;Numerar, Cont: RO92BRDE190SV08081061900.Scrisoarea sau Polita de asigurare de buna executie va fi emisa de o entitate si dintro tara aprobate de AC in 15 zile ulterior semnarii contractului.Nu se admit documente de garantare comune cu alte investitii.In cazul asocierii, garantia de buna executie va fi emisa in numele si pentru Liderul asocierii.Garantia trebuie sa fie irevocabila, fara clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate.Ofertantii pot beneficia de art.16.(2) din Lg346/2004, daca fac dovada ca reprezinta IMM.Garantia emisa cf legii de o societate de asigurari va fi in original inclusiv toate anexele si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pentru perioada de valabilitate , fara franciza sau alta clauza care sa diminueaza valoarea despagubirilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Oferta va fi semnata de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru alta persoana se va prezenta o imputernicire notariala.Documentele vor avea pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg, vor fi emise de fiecare dintre membri asocierii, vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", semnate si stampilate.Cele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.1: Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006.Se va completa: Formularul nr.1.Se va depune: Cazier judiciar al operatorului economic emis de Ministerul Justitiei (sau echivalent) valabil la data depunerii ofertelor;Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente valabil la data depunerii ofertelor.2: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va prezenta: Formularul nr.2.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, bugetul local scadente in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 3: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006.Se va completa: Formularul nr.4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: Violeta Naita-Director General, Paul Ciulei-Director Productie, Carmen Caraivan-Director economic, Stela Toban -Sef Compartiment Achizitii.4: Participarea la licitatie cu oferta independenta.Se va completa: Formularul nr.5. 5: Calitatea de participant la procedura.Formularul nr 3.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, AC poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise de fiecare dintre membri unei asocieri de operatori economici.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" cu semnatura si stampila candidatului/ ofertantului.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr.1: Forma de inregistrare a persoanelor juridice/fizice romane. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul trebuie sa prezinte: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Cerinta nr.2: Forma de inregistrare a persoanelor juridice/fizice straine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul trebuie sa prezinte: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (fara anul in curs)( pentru alte monede echivalarea in lei se va face la cursul mediu lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv), Cerinta nr.2-Sustinerea capacitatii economico-finaniara, Cerinta nr.3-Informatii despre pesoana sustinatoare, Cerinta nr.4- Ultima balanta de verificare contabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara cu prezentarea Listei pricipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE ATASATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:37